Puta Madrequote:Op zondag 17 februari 2008 15:40 schreef RijstNatie het volgende:
Weet iemand trouwens van wie dit nummer is??
http://www.youtube.com/watch?v=dibLFqtmJgw
denk dat het een of andere jump plaat is, kan ook nog showtek zijn ofso
nummer is abject & the scientist - mysticalquote:Op zondag 17 februari 2008 00:01 schreef luckass het volgende:
Kent iemand dit nummer: http://www.dumpert.nl/med(...)brug_beklimmen.html?
Gozer... alsjeblieft reageer dan niet. Dit zijn gewoon de digitale vervangers voor de draaitafels hoor... Dus ze mixen daar wel degelijk mee en de sets zijn dus totaal niet van tevoren opgenomen. Zelf draai ik tegenwoordig ook voor 75% met cd. Veel makkelijker. En als ik nou zelf daar veel eerder mee was begonnen dan had ik zo'n wanproduct als Puta Madre niet hoeven te kopen op vinyl maar gewoon voor niks kunnen downloadenquote:Op zondag 17 februari 2008 15:36 schreef RijstNatie het volgende:
Wat me de laatste tijd opvalt bij die live setjes, ze draaien helemaal fucking gene platen meer?
zit net de defqon dvd te bekijken en zie 4 platen spelers staan en niet 1 tje die draait.. wtf?
beetje werken voor hun geld mogen ze toch ook wel, snap wel dat alles digitaal van te voren is opgenomen en dan op cd gezet ofso... maar een cd opzetten kan iedereen.
ik zeg geld terug of 50% korting op de kaarten gvd
dikke poepquote:Op zondag 17 februari 2008 17:16 schreef luckass het volgende:
[..]
nummer is abject & the scientist - mystical
Ik vind het nog moeilijk zatquote:Op zondag 17 februari 2008 20:34 schreef ReMcOrE het volgende:
en daarmee mixen is misschien wat minder moeilijk dan met draaitafels (denk ik)
cd gemixed door headhunterz voor de swat tour met scantraxx releases door de jaren heen.... en dan komen er eerst 2 djs en dan zetten ze gewoon een uur die cd op...dus dan draait er op dat moment niemand en staat er gewoon een mix cd op..echt TE IDIOOT voor woordenquote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 12:31 schreef Sethje het volgende:
[..]
cd gemixed door headhunterz voor de swat tour met scantraxx releases door de jaren heen.... en dan komen er eerst 2 djs en dan zetten ze gewoon een uur die cd op...dus dan draait er op dat moment niemand en staat er gewoon een mix cd op..echt TE IDIOOT voor woorden
Niks gemist dusquote:Op zondag 17 februari 2008 21:08 schreef Sethje het volgende:
Gisteren Hard Nature Swat Tour...beetje tegenvaller..kutpubliek...kut swat cd...headhunterz die afsluit met hardcore :kots:
Wtfquote:Op maandag 18 februari 2008 12:31 schreef Sethje het volgende:
[..]
cd gemixed door headhunterz voor de swat tour met scantraxx releases door de jaren heen.... en dan komen er eerst 2 djs en dan zetten ze gewoon een uur die cd op...dus dan draait er op dat moment niemand en staat er gewoon een mix cd op..echt TE IDIOOT voor woorden
Ja is ook zo! Zal ook zeker wel gaan hoor, maar als de tijden beetje gunstig zijn van Lektroluv is dat mooi meegenomen.quote:
dat is toch iets van de MegaMix ofzo??quote:Op maandag 18 februari 2008 12:31 schreef Sethje het volgende:
[..]
heel vet niew nummer, beter dan Dissonancequote:Op maandag 18 februari 2008 18:12 schreef hardstyle_babbels het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=ui4_I8HfqqE
![]()
![]()
Opzeker. IQ gaat een prachtig feestje worden dit jaar ! Ben benieuwd of het mijn geweldige ervaring van mijn eerste IQ kan overtreffen...?quote:Op maandag 18 februari 2008 15:53 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Moet toch nog ff kwijlen op die line-up van IQ.
Zeker benieuwd naar Headhunterz vs Wildstylez..
Volgende week stufi binnen en dan ook maar ff kaartjes halenquote:Op maandag 18 februari 2008 19:29 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Opzeker. IQ gaat een prachtig feestje worden dit jaar ! Ben benieuwd of het mijn geweldige ervaring van mijn eerste IQ kan overtreffen...?
Volgens mij loopt op IQ dadelijk het hele Fok! topic toch wel rond hoorquote:Op maandag 18 februari 2008 20:34 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Volgende week stufi binnen en dan ook maar ff kaartjes halen
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:20 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Volgens mij loopt op IQ dadelijk het hele Fok! topic toch wel rond hoorZou toch wel slecht zijn als je er niet bij was NLS
Idd niet verkeerd maar op 31 mei sta ik lekker op Emporium, Nijmegenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:25 schreef Haghorst het volgende:
Line-up van intents op Zaterdag 31 mei in Oisterwijk is ook wel mooi geworden:
Aanwezigquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:25 schreef Haghorst het volgende:
Hardstyle tent
D-Block & S-Te-Fan
Tatanka vs. Zatox
Deepack
Francois
Lobotomy inc.
Headhunterz (live)
Noisecontrollers (live)
Mc’s: Villian, Apster
Hardcore tent
Noize Suppressor
Tommyknocker
PartyRaiser
Evil Activities
T-Town Dreamteam
Franky Dux
Only ft. Mc Tha Watcher
Mc: Syco Vj 3DJL
En dat voor 15 euro, is niet mis
Ik ook. Of nietquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:42 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Idd niet verkeerd maar op 31 mei sta ik lekker op Emporium, Nijmegen
same here, alleen dan niet van vaste stampmaatje maar buitelandse excursie met mn opleiding..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:35 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik ook. Of nietVaste feestmaatje heeft iets anders te doen. Even kijken ik nog ga en met wie.
Baal er wel van.
Die is dik raggen ja.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:12 schreef hardstyle_babbels het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=ui4_I8HfqqE
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:36 schreef Bieflap het volgende:
De nieuwste en beste platen van januari in 1 mix.
Brennan Heart Aka Blademasterz - One Blade
Coone - Words From The Gang (D-Block & S-Te-Fan Rmx)
Duro - Cocaine MF (Al Pacino RMX)
Showtek Ft Emc - Raver
Citizen - 1980 (Marshall Mix)
Mix van 24 minuten met 11 nieuwe platen!
Chaps and Rolay - Family Affairs(Glowiej Rmx)
Southstylers - Pounding Senses(Deeper Inside Rmx)
E-Fect - Glorification(Activator and Zatox Mix)
Zatox and Activator - Can't Stop(Original Mix)
daar ga ik ook heen, zekers te weten!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:42 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Idd niet verkeerd maar op 31 mei sta ik lekker op Emporium, Nijmegen
klonk gruwelijk zaterdagquote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:08 schreef NLS04 het volgende:
[..]
![]()
en dan met zn allen een shirt van Boy aan
quote:Op woensdag 20 februari 2008 03:14 schreef warezguy05 het volgende:
en nog mensen die naast het hardstylegeweld naar Trance energy gaan dit weekend? :p
Presentquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:25 schreef Haghorst het volgende:
Hardstyle tent
D-Block & S-Te-Fan
Tatanka vs. Zatox
Deepack
Francois
Lobotomy inc.
Headhunterz (live)
Noisecontrollers (live)
Mc’s: Villian, Apster
Hardcore tent
Noize Suppressor
Tommyknocker
PartyRaiser
Evil Activities
T-Town Dreamteam
Franky Dux
Only ft. Mc Tha Watcher
Mc: Syco Vj 3DJL
En dat voor 15 euro, is niet mis
Moet het dit jaar laten schieten maar denk wel dat ik volgend jaar ga, wil het toch een keertje meemakenquote:Op woensdag 20 februari 2008 08:58 schreef MrDice het volgende:
[..]
Twee auto's vanuit het nuchtere noorden gaan zaterdag richting Utrecht. Tussen al dat Hardstyle geweld is TE elk jaar een heerlijke afwisseling.
Oh man, dan was het 15 jarig jubileum toch wel een goede geweest hoor. Rank1 eindelijk weer ouderwets in de Hardstage. Tiësto/Ferry/Marco V mainstage. En dan nog bijvoorbeeld Nic Chagall (Cosmic Gate), John O Callaghan (beste trance nr van 2007) en Ultraform wat erg goed moet gaan worden.quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:27 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Moet het dit jaar laten schieten maar denk wel dat ik volgend jaar ga, wil het toch een keertje meemaken.
Haha, stiekem zou ik ook nog wel een keer Trance Engery meemaken hoor, lijkt me wel eens leuk om te zien. Denk dat ik me er nog best kan vermaken...quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:42 schreef MrDice het volgende:
[..]
Oh man, dan was het 15 jarig jubileum toch wel een goede geweest hoor. Rank1 eindelijk weer ouderwets in de Hardstage. Tiësto/Ferry/Marco V mainstage. En dan nog bijvoorbeeld Nic Chagall (Cosmic Gate), John O Callaghan (beste trance nr van 2007) en Ultraform wat erg goed moet gaan worden.
Maar ik zal weer overgaan op Hardstyle, anders krijg ik straks nog een topicban.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 03:14 schreef warezguy05 het volgende:
en nog mensen die naast het hardstylegeweld naar Trance energy gaan dit weekend? :p
mja waar helaas bijna geen hardtrance gedraaid werd. alleen bas & ram draaide echte hardtrance. de overige dj's (op francois na dan, die draaide jump) draaide normale tot uplifting trance.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:09 schreef 16meter het volgende:
Vond het tegenvallen vorig jaar. Alleen stevige hardtrance vind ik leuk dus ik was ook de hele tijd in die hard trance zaal. Rond een uur of 3 gingen we al naar huis. Tiesto en al die zooi boeit me al helemaaal niet.
Of je gaat gewoon naar http://lsdb.nl/event/3 (onderaan) waar je niet helemaal hoeft in te loggen en te reageren.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:56 schreef Da_Ripper het volgende:
[20-01]Screamer Hardstyle Italian Hardstyle Part 3Downloads 192k(18-01-07 + 19-01-07)
quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:43 schreef mstx het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon naar http://lsdb.nl/event/3 (onderaan) waar je niet helemaal hoeft in te loggen en te reageren.
op zijn tijd is trance ook wel leuk als het maar hard en melodieus isquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:42 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
mja waar helaas bijna geen hardtrance gedraaid werd. alleen bas & ram draaide echte hardtrance. de overige dj's (op francois na dan, die draaide jump) draaide normale tot uplifting trance.
en ook dit jaar slaat de naam hardstage werkelijk weer nergens op. t wordt tijd dat id&t eens echte hardtrance dj's uitnodigt op TE
zorg dat je tussen 6.00 en 7.00 in de futurestage bij Ultraform staat. verreweg de hardste dj vd avond en een goeie afsluiter dusquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:47 schreef voidmage het volgende:
[..]
op zijn tijd is trance ook wel leuk als het maar hard en melodieus is![]()
dit wordt mijn eerste te dus hoop maar dat ze het niet te soft gaan maken in de hardtrance zaal zoals jij beweerd, anders wordt ik denk ik gek
Die ga ik denk ik ook even zien op IQ.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:52 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
zorg dat je tussen 6.00 en 7.00 in de futurestage bij Ultraform staat. verreweg de hardste dj vd avond en een goeie afsluiter dus
Alsof er meer hardstyle dan popmuziek wordt gedownload.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:14 schreef Ladyxima het volgende:
TMF gaat ook 'illegale' downloads tellen
straks krijgen we echt veel hardstyle in de hitlijsten...
IH Night.. Wowa, dat zullen beukende setjes zijnquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:43 schreef mstx het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon naar http://lsdb.nl/event/3 (onderaan) waar je niet helemaal hoeft in te loggen en te reageren.
Kan je deze hier posten?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:32 schreef RemcoW85 het volgende:
Alhoewel alle nummers wel knallen zijn, toch maar ff .CUE files gebouwd voor die NLS' Best Of 2007 CD. Pittig werkje met zoveel nummers, maar tis grootendeels gelukt. Luistert een stuk fijner weg, moest m alleen opsplitsen in 2CDs
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |