quote:Op woensdag 20 februari 2008 03:14 schreef warezguy05 het volgende:
en nog mensen die naast het hardstylegeweld naar Trance energy gaan dit weekend? :p
mja waar helaas bijna geen hardtrance gedraaid werd. alleen bas & ram draaide echte hardtrance. de overige dj's (op francois na dan, die draaide jump) draaide normale tot uplifting trance.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:09 schreef 16meter het volgende:
Vond het tegenvallen vorig jaar. Alleen stevige hardtrance vind ik leuk dus ik was ook de hele tijd in die hard trance zaal. Rond een uur of 3 gingen we al naar huis. Tiesto en al die zooi boeit me al helemaaal niet.
Of je gaat gewoon naar http://lsdb.nl/event/3 (onderaan) waar je niet helemaal hoeft in te loggen en te reageren.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:56 schreef Da_Ripper het volgende:
[20-01]Screamer Hardstyle Italian Hardstyle Part 3Downloads 192k(18-01-07 + 19-01-07)
quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:43 schreef mstx het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon naar http://lsdb.nl/event/3 (onderaan) waar je niet helemaal hoeft in te loggen en te reageren.
op zijn tijd is trance ook wel leuk als het maar hard en melodieus isquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:42 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
mja waar helaas bijna geen hardtrance gedraaid werd. alleen bas & ram draaide echte hardtrance. de overige dj's (op francois na dan, die draaide jump) draaide normale tot uplifting trance.
en ook dit jaar slaat de naam hardstage werkelijk weer nergens op. t wordt tijd dat id&t eens echte hardtrance dj's uitnodigt op TE
zorg dat je tussen 6.00 en 7.00 in de futurestage bij Ultraform staat. verreweg de hardste dj vd avond en een goeie afsluiter dusquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:47 schreef voidmage het volgende:
[..]
op zijn tijd is trance ook wel leuk als het maar hard en melodieus is![]()
dit wordt mijn eerste te dus hoop maar dat ze het niet te soft gaan maken in de hardtrance zaal zoals jij beweerd, anders wordt ik denk ik gek
Die ga ik denk ik ook even zien op IQ.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:52 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
zorg dat je tussen 6.00 en 7.00 in de futurestage bij Ultraform staat. verreweg de hardste dj vd avond en een goeie afsluiter dus
Alsof er meer hardstyle dan popmuziek wordt gedownload.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:14 schreef Ladyxima het volgende:
TMF gaat ook 'illegale' downloads tellen
straks krijgen we echt veel hardstyle in de hitlijsten...
IH Night.. Wowa, dat zullen beukende setjes zijnquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:43 schreef mstx het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon naar http://lsdb.nl/event/3 (onderaan) waar je niet helemaal hoeft in te loggen en te reageren.
Kan je deze hier posten?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:32 schreef RemcoW85 het volgende:
Alhoewel alle nummers wel knallen zijn, toch maar ff .CUE files gebouwd voor die NLS' Best Of 2007 CD. Pittig werkje met zoveel nummers, maar tis grootendeels gelukt. Luistert een stuk fijner weg, moest m alleen opsplitsen in 2CDs
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |