Puta Madrequote:Op zondag 17 februari 2008 15:40 schreef RijstNatie het volgende:
Weet iemand trouwens van wie dit nummer is??
http://www.youtube.com/watch?v=dibLFqtmJgw
denk dat het een of andere jump plaat is, kan ook nog showtek zijn ofso
nummer is abject & the scientist - mysticalquote:Op zondag 17 februari 2008 00:01 schreef luckass het volgende:
Kent iemand dit nummer: http://www.dumpert.nl/med(...)brug_beklimmen.html?
Gozer... alsjeblieft reageer dan niet. Dit zijn gewoon de digitale vervangers voor de draaitafels hoor... Dus ze mixen daar wel degelijk mee en de sets zijn dus totaal niet van tevoren opgenomen. Zelf draai ik tegenwoordig ook voor 75% met cd. Veel makkelijker. En als ik nou zelf daar veel eerder mee was begonnen dan had ik zo'n wanproduct als Puta Madre niet hoeven te kopen op vinyl maar gewoon voor niks kunnen downloadenquote:Op zondag 17 februari 2008 15:36 schreef RijstNatie het volgende:
Wat me de laatste tijd opvalt bij die live setjes, ze draaien helemaal fucking gene platen meer?
zit net de defqon dvd te bekijken en zie 4 platen spelers staan en niet 1 tje die draait.. wtf?
beetje werken voor hun geld mogen ze toch ook wel, snap wel dat alles digitaal van te voren is opgenomen en dan op cd gezet ofso... maar een cd opzetten kan iedereen.
ik zeg geld terug of 50% korting op de kaarten gvd
dikke poepquote:Op zondag 17 februari 2008 17:16 schreef luckass het volgende:
[..]
nummer is abject & the scientist - mystical
Ik vind het nog moeilijk zatquote:Op zondag 17 februari 2008 20:34 schreef ReMcOrE het volgende:
en daarmee mixen is misschien wat minder moeilijk dan met draaitafels (denk ik)
cd gemixed door headhunterz voor de swat tour met scantraxx releases door de jaren heen.... en dan komen er eerst 2 djs en dan zetten ze gewoon een uur die cd op...dus dan draait er op dat moment niemand en staat er gewoon een mix cd op..echt TE IDIOOT voor woordenquote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 12:31 schreef Sethje het volgende:
[..]
cd gemixed door headhunterz voor de swat tour met scantraxx releases door de jaren heen.... en dan komen er eerst 2 djs en dan zetten ze gewoon een uur die cd op...dus dan draait er op dat moment niemand en staat er gewoon een mix cd op..echt TE IDIOOT voor woorden
Niks gemist dusquote:Op zondag 17 februari 2008 21:08 schreef Sethje het volgende:
Gisteren Hard Nature Swat Tour...beetje tegenvaller..kutpubliek...kut swat cd...headhunterz die afsluit met hardcore :kots:
Wtfquote:Op maandag 18 februari 2008 12:31 schreef Sethje het volgende:
[..]
cd gemixed door headhunterz voor de swat tour met scantraxx releases door de jaren heen.... en dan komen er eerst 2 djs en dan zetten ze gewoon een uur die cd op...dus dan draait er op dat moment niemand en staat er gewoon een mix cd op..echt TE IDIOOT voor woorden
Ja is ook zo! Zal ook zeker wel gaan hoor, maar als de tijden beetje gunstig zijn van Lektroluv is dat mooi meegenomen.quote:
dat is toch iets van de MegaMix ofzo??quote:Op maandag 18 februari 2008 12:31 schreef Sethje het volgende:
[..]
heel vet niew nummer, beter dan Dissonancequote:Op maandag 18 februari 2008 18:12 schreef hardstyle_babbels het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=ui4_I8HfqqE
![]()
![]()
Opzeker. IQ gaat een prachtig feestje worden dit jaar ! Ben benieuwd of het mijn geweldige ervaring van mijn eerste IQ kan overtreffen...?quote:Op maandag 18 februari 2008 15:53 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Moet toch nog ff kwijlen op die line-up van IQ.
Zeker benieuwd naar Headhunterz vs Wildstylez..
Volgende week stufi binnen en dan ook maar ff kaartjes halenquote:Op maandag 18 februari 2008 19:29 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Opzeker. IQ gaat een prachtig feestje worden dit jaar ! Ben benieuwd of het mijn geweldige ervaring van mijn eerste IQ kan overtreffen...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |