Ho, ho, je hoort mij niet zeggen dat Huub zielig is. Ik zeg alleen dat ik het me kan voorstellen dat hij eindelijk een losgaat op iedereen die tegen hem speelt, dat gebeurt omgekeerd ook. We weten allemaal dat Brian en Amanda niet aangepakt mogen worden, dat is geen geheim. Jaap zei het zelfs vanochtend tegen Huub "we moeten ons altijd inhouden tegen Amanda omdat ze anders flipt en dat hok uitgezet wordt". Over Brian maar gezwegen, maandenlang pammetjes slikken om hem rustig te houden en je ziet wat er nu gebeurt. Hij mag niks slikken ivm Paraday en tadaaaaa, bij het minste geringste slaat hij op tilt. Wat mij betreft is Huub niet ver genoeg gegaan vannacht en had Brian echt voor zijn gore kutschjmoel moeten slaan....exit Huub, einde DGK.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:33 schreef Leandra het volgende:
Het was over en weer, en Huub was vannacht van alles maar zeker niet zielig.
Hij is per definitie niet zielig en vermaakt zich nog steeds in die fucking kutvilla, en volgens mij ligt hij helemaal dubbel als hij leest of hoort dat de fora hem weer "zielig en misdeeld" vinden omdat hij ff niet vrolijk keek.
Ja, ze denken waarschijnlijk dat ze het ver gaan schoppen, het is natuurlijk ook wel een pré als je kunt vertellen dat je in DGK hebt gezetenquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze er vooral ingezet ter eer en meerdere glorie van zichzelf.. in de kijker spelen voor je nitwithitje uitgebracht wordt ofzo... het gaat nergens over en dat ze toevallig ook nog een keer braaf hun script volgen doen ze waarschijnlijk voornamelijk zodat Endemol ze vaker voor een rolletje zal uitnodigen.
Daar izzie!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:30 schreef fredfik het volgende:
waar is erik?
quote:Brian krijgt les van Stooklène. Zij legt uit hoe Huub gek te maken. Greet in topvorm en zegt nog maar eens dat ze tegen Claire heeft gezegd dat Claire alleen haar mond opendoet als ze Huub pijpt.
Ik denk dat de FEBO de gitaarfoto niet zo geslaagd vond.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:58 schreef Disana het volgende:
Oh wat een simpel lelijk rotding.
Het blauwe oog van Brian staat er ook goed gelukt op....quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:58 schreef Disana het volgende:
En die mond ziet eruit alsof hij zijn tandenbeschermer in heeft.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:01 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Het blauwe oog van Brian staat er ook goed gelukt op....
quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:01 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
ach jeetje !!!! ze hebben amanda er met haar vorige pruik opgezet, wat stom !!quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat de FEBO de gitaarfoto niet zo geslaagd vond.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:01 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat ziet er inderdaad niet uit!!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:58 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Die komt volgens mij nog vanavond.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat de FEBO de gitaarfoto niet zo geslaagd vond.![]()
[ afbeelding ]
't Is niets meer dan een filtertje dat in elk noemenswaardig bewerkingsprogramma zit. Maar ja, weet Amanda veel.quote:
Verhip! Die heb ik ook in mijn digi camera programma zitten. Zo'n strip-filter, zeg maar.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:09 schreef Disana het volgende:
't Is niets meer dan een filtertje dat in elk noemenswaardig bewerkingsprogramma zit. Maar ja, weet Amanda veel.
Nee, MAN gaat ding ophangen voor VROUWquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:13 schreef beequeen het volgende:
Amanda wacht nu op haar cadeautje van Brian?
[ afbeelding ]
Ok Zazzz, Sandy of Mama Nettie, ik geloof je onmiddellijk.quote:
Kan die RAT niet een klein beetje dood gaan?AUBquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:13 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze lang kan wachten dan....tenzij hem door de FEBO is ingefluisterd dat hij een prachtig gedicht voor haar in elkaar moet rijmelen...kunnen we nog genieten straksquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:13 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Halfpondje vooruit.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:13 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Komt helemaal goed zondag Jewsckyquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:15 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Kan die RAT niet een klein beetje dood gaan?AUB
Ik ben nog aan het zoeken naar het juiste woord, maar sympathiek kwam nou niet bepaald bij me opquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:17 schreef Taurus het volgende:
Wat een sympathiek uitziende mensen op dat schilderij
Ach jawel, enorm vriendelijke uitstraling en helemaal geen dichtgeknepen slinkse ogenquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het zoeken naar het juiste woord, maar sympathiek kwam nou niet bepaald bij me op
Ik hoop het,zo niet blijf ik de hele zondag op bed.Erg he?quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Komt helemaal goed zondag Jewscky
Maar de Febo zal wel zorgen dat die RAT er goed uit springt,wedden?quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:24 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Ik hoop het,zo niet blijf ik de hele zondag op bed.Erg he?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:23 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ach jawel, enorm vriendelijke uitstraling en helemaal geen dichtgeknepen slinkse ogen
Ik wed met je mee hoor. Hoe meer de verwennerij en voortrekkerij in het oog springen, hoe meer je begrijpt dat ook dit helemaal in het plaatje past van 'Geef Brian een Steuntje'.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:25 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Maar de Febo zal wel zorgen dat die RAT er goed uit springt,wedden?
Nee hoor, dat is juist menselijk.......quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:24 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Ik hoop het,zo niet blijf ik de hele zondag op bed.Erg he?
Maar natúúrlijk zal de FEBO daar voor zorgen, maar een mens kan toch hopen op een paar fijne klappen voor die rat?quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:25 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Maar de Febo zal wel zorgen dat die RAT er goed uit springt,wedden?
Misschien is Stijn tijdelijk terug?quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:31 schreef mazaru het volgende:
Huub zegt dat die het wel goed gedaan heeft.
Hij heeft dus toch nog een paar vrienden achter
Als dat zo is, dan wordt het vanavond ook wel weer leuk met die keffer die toch in de slaapkamer moet van de rattenbendequote:Op donderdag 14 februari 2008 17:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien is Stijn tijdelijk terug?
Ze zijn gewoon ff geen TV aan het maken omdat ze dat vannacht al genoeg gedaan hebben, en waarschijnlijk krijgt de regie nog genoeg TV materiaal omdat het Valentijnsdag is... hoeveel "romantische etentjes" kun je in beeld brengen?? Ze hebben dus ff pauzequote:Op donderdag 14 februari 2008 17:39 schreef akveor het volgende:
Watis er eigenlijk gebeurt... iedereen lijkt opeens vrij lief voor elkaar. Zijn ze er op gewezen dat het toch wel een beetje teveel voor Huub werd met al die pro Brian en Amanda gastspelers en dat de febo begrip heeft voor wat er vannacht gebeurt is?
Ik weet het natuurlijk niet maar hoop er wel stilletjes op. Wat mij betreft slaap die kutkeffer wel beneden, dat wil zeggen.....weinig slaap voor Brian en de nodige SL's.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:34 schreef mazaru het volgende:
Als dat zo is, dan wordt het vanavond ook wel weer leuk met die keffer die toch in de slaapkamer moet van de rattenbende
ja huub hoeft een hele dag niet meer te scheldenquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:39 schreef akveor het volgende:
Watis er eigenlijk gebeurt... iedereen lijkt opeens vrij lief voor elkaar. Zijn ze er op gewezen dat het toch wel een beetje teveel voor Huub werd met al die pro Brian en Amanda gastspelers en dat de febo begrip heeft voor wat er vannacht gebeurt is?
Hmmm ze hadden de kerst beter geplanned.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon ff geen TV aan het maken omdat ze dat vannacht al genoeg gedaan hebben, en waarschijnlijk krijgt de regie nog genoeg TV materiaal omdat het Valentijnsdag is... hoeveel "romantische etentjes" kun je in beeld brengen?? Ze hebben dus ff pauze
De enige die ik wat kwalijk neem is dat Huub zijn handjes richting Brian niet thuis heeft gehouden. Ik snap de frustratie.... maar handen thuis. Het begon zo mooi...quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:49 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ja huub hoeft een hele dag niet meer te schelden
over vanacht
na dat die hond de tent uit was is hij alleen zelf aan het zieken geweest
dat mannie en seken hem daarbij de loef af stoken kun toch niemand kwalijk nemen
Ze laten wel meer steken vallenquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Hmmm ze hadden de kerst beter geplanned.
Sterven zal die RAT,weet het zeker,hoe dan ook.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:50 schreef akveor het volgende:
[..]
De enige die ik wat kwalijk neem is dat Huub zijn handjes richting Brian niet thuis heeft gehouden. Ik snap de frustratie.... maar handen thuis. Het begon zo mooi...
huub heeft veel vrienden achterquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:31 schreef mazaru het volgende:
Huub zegt dat die het wel goed gedaan heeft.
Hij heeft dus toch nog een paar vrienden achter
Ik vind de huidige situatie verre van aangenaam om naar te kijken. Het is te gemakkelijk. Zes mensen tegen Huub, van wie maar twee echt speler zijn. Komt het niet van links, dan komt het wel van rechts. Een beetje weerwoord voor Huub is leuk, maar ik vind er niets aan als het vrijwel eenrichtingsverkeer is.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:53 schreef akveor het volgende:
Toch vind ik de streams zo zooooo veel aangenamer wanneer ze normaal doen.... Gewoon lekker gezellig. Die wannabees zijn al veel te lang in de Brian modus.
Toch vraag ik me af of Brian echt niks gedaan heeft richting Huub. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Brian zich zomaar laat slaan (een klein tikje volgens Huub maar dat is niet te checken ivm de SL).quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:50 schreef akveor het volgende:
De enige die ik wat kwalijk neem is dat Huub zijn handjes richting Brian niet thuis heeft gehouden. Ik snap de frustratie.... maar handen thuis. Het begon zo mooi...
psies, been there, done thatquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind de huidige situatie verre van aangenaam om naar te kijken. Het is te gemakkelijk. Zes mensen tegen Huub, van wie maar twee echt speler zijn. Komt het niet van links, dan komt het wel van rechts. Een beetje weerwoord voor Huub is leuk, maar ik vind er niets aan als het vrijwel eenrichtingsverkeer is.
En Brian zijn kijk op de gebeurtenis heb ik ook niet zo hoog.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af of Brian echt niks gedaan heeft richting Huub. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Brian zich zomaar laat slaan (een klein tikje volgens Huub maar dat is niet te checken ivm de SL).
Idd dit is gewoon al zo lang uitgemolken, ik vind er persoonlijk geen ruk aan. Nooit zullen er mensen komen die massaal tegen B en A zullen oprukken. Nee we moeten blijven kijken naar iets wat al MAANDEN aan de gang is, en ook steeds hetzelfde.. bah bah!quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:58 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
psies, been there, done that
Leek die ook op Bokito dan.................quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:43 schreef Kinga het volgende:
Vinden jullie Nettie niet ook lijken op die moeder van beyonce?
regels ziojn toch dat gastspelers niks over de tv te zeggen hebbenquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:06 schreef Disana het volgende:
Da's natuurlijk ook makkelijk: Brian en Amanda hebben stemmen nodig om vanavond naar de film 'Alles is Liefde' te kijken. Met alle gastspelers uitgezonderd 1 op je hand is dat een fluitje van een cent.
Brian heeft dus een schilderij van zichzelf en zijn sparringspartner boven het bed gehangenquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:20 schreef Leandra het volgende:
En gelukkig... handyman Brian hangt m gelijk boven het bed
[ afbeelding ]
je HOEFT niet te kijkenquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:12 schreef grazygirl het volgende:
Ikm wil dat nu die stomme gastspelers de villa verlaten, ik irriteer me dood aan die leden, akelige kutaccentjes en maniertjes erbij bah kots kots kots
Huub heeft het min of meer toegegeven. Hij zei dat het niet erg is om te huilen als je je klote voelt. Mind you, het is de 2e keer dat hij in een 6-2 situatie zit, ik snap het wel.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:09 schreef Disana het volgende:
Huub zou vannacht toen hij door de beveiliging vastgepakt werd hebben gehuild over 'zes tegen twee'. Het is Brian die het zegt, dat wel.
ik vind 40-60 ofzo niet eens erg om naar te kijken , zelfs wel leuk, mar met dit bijna 10-90 slopen ze t programma zelfs voor de zwaarste aanhangersquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:14 schreef Disana het volgende:
Brian beweert alweer dat hij een klap in zijn gezicht heeft gekregen van Huub.
Ik vind de huidige situatie echt niet leuk. Het is te druk, het is te eenzijdig.
Ik snap het ook helemaal. En het extra ergerlijke is dat het merendeel niet eens borg heeft hoeven inleggen om hem gratis en voor niks dwars te zitten.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub heeft het min of meer toegegeven. Hij zei dat het niet erg is om te huilen als je je klote voelt. Mind you, het is de 2e keer dat hij in een 6-2 situatie zit, ik snap het wel.
Volgens mij in de slaapkamer, naast het ligbad.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:13 schreef mootie het volgende:
Welk plasmascherm was er nu eigenlijk gesloopt?
ja hoorquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:14 schreef Starlie het volgende:
Ach Brian gaat weer het zielige jochie uithangen..... hij is geslagen door Huub.... maar Brian heeft natuurlijk niets gedaan....
Ja, het is nu gewoon zo dat je je kont niet kunt keren of er zit wel een gastspeler breed in beeld te pesten of te stoken of gewoon dom te lullen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:17 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ik vind 40-60 ofzo niet eens erg om naar te kijken , zelfs wel leuk, mar met dit bijna 10-90 slopen ze t programma zelfs voor de zwaarste aanhangers
Cut the crap, meid!quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub heeft het min of meer toegegeven. Hij zei dat het niet erg is om te huilen als je je klote voelt. Mind you, het is de 2e keer dat hij in een 6-2 situatie zit, ik snap het wel.
Ik denk dat ze geld toe krijgen, ze zitten daar niet voor de kat zijn viool.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:17 schreef Disana het volgende:
Ik snap het ook helemaal. En het extra ergerlijke is dat het merendeel niet eens borg heeft hoeven inleggen om hem gratis en voor niks dwars te zitten.
Het zijn niet meer dan horzels. Beetje zoemen en in beeld zijn en verder niets.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:20 schreef mootie het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen die de russen leuk vinden? Nee toch? Ik lees alleen maar negatieve berichten over ze op de fora.
Tijd om te moven dus.
Dat was waarschijnlijk de énige voorwaarde om die villa binnen te komenquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap het ook helemaal. En het extra ergerlijke is dat het merendeel niet eens borg heeft hoeven inleggen om hem gratis en voor niks dwars te zitten.
Pardon? Net binnen en nu al op de man spelen? Hier geven we Commentaar Op Streams, niet op users.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |