Ho, ho, je hoort mij niet zeggen dat Huub zielig is. Ik zeg alleen dat ik het me kan voorstellen dat hij eindelijk een losgaat op iedereen die tegen hem speelt, dat gebeurt omgekeerd ook. We weten allemaal dat Brian en Amanda niet aangepakt mogen worden, dat is geen geheim. Jaap zei het zelfs vanochtend tegen Huub "we moeten ons altijd inhouden tegen Amanda omdat ze anders flipt en dat hok uitgezet wordt". Over Brian maar gezwegen, maandenlang pammetjes slikken om hem rustig te houden en je ziet wat er nu gebeurt. Hij mag niks slikken ivm Paraday en tadaaaaa, bij het minste geringste slaat hij op tilt. Wat mij betreft is Huub niet ver genoeg gegaan vannacht en had Brian echt voor zijn gore kutschjmoel moeten slaan....exit Huub, einde DGK.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:33 schreef Leandra het volgende:
Het was over en weer, en Huub was vannacht van alles maar zeker niet zielig.
Hij is per definitie niet zielig en vermaakt zich nog steeds in die fucking kutvilla, en volgens mij ligt hij helemaal dubbel als hij leest of hoort dat de fora hem weer "zielig en misdeeld" vinden omdat hij ff niet vrolijk keek.
Ja, ze denken waarschijnlijk dat ze het ver gaan schoppen, het is natuurlijk ook wel een pré als je kunt vertellen dat je in DGK hebt gezetenquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze er vooral ingezet ter eer en meerdere glorie van zichzelf.. in de kijker spelen voor je nitwithitje uitgebracht wordt ofzo... het gaat nergens over en dat ze toevallig ook nog een keer braaf hun script volgen doen ze waarschijnlijk voornamelijk zodat Endemol ze vaker voor een rolletje zal uitnodigen.
Daar izzie!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:30 schreef fredfik het volgende:
waar is erik?
quote:Brian krijgt les van Stooklène. Zij legt uit hoe Huub gek te maken. Greet in topvorm en zegt nog maar eens dat ze tegen Claire heeft gezegd dat Claire alleen haar mond opendoet als ze Huub pijpt.
Ik denk dat de FEBO de gitaarfoto niet zo geslaagd vond.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:58 schreef Disana het volgende:
Oh wat een simpel lelijk rotding.
Het blauwe oog van Brian staat er ook goed gelukt op....quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:58 schreef Disana het volgende:
En die mond ziet eruit alsof hij zijn tandenbeschermer in heeft.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:01 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Het blauwe oog van Brian staat er ook goed gelukt op....
quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:01 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
ach jeetje !!!! ze hebben amanda er met haar vorige pruik opgezet, wat stom !!quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat de FEBO de gitaarfoto niet zo geslaagd vond.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:01 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat ziet er inderdaad niet uit!!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:58 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Die komt volgens mij nog vanavond.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat de FEBO de gitaarfoto niet zo geslaagd vond.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |