Soms denk ik dat jij Kenneth bentquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:38 schreef T-lex het volgende:
[..]
Reken d'r maar op dat er heel wat uit komt als die straks in de ring staat.![]()
16 maanden gouden kooi, daar kan die Georgiër met z'n vermeend oorlogsverleden niet tegenop.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie daar een mooie rol voor jou weggelegd. Haal je je mail wel eerst even door de spellingscorrector?
Fuck... en ik had in de COS gelezen dat ze van de Thaise massage Poekie warenquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pracht OP, er staat een klein foutje in. De cadeautjes voor Valentijn zijn van de gamestoelen meneer Fernando.
![]()
Bijna goed...quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:53 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Soms denk ik dat jij Kenneth bent![]()
Sandy?quote:
Hij had nog wat te goed, zie het maar als een free-bee.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:01 schreef beequeen het volgende:
Huub krijgt een telefoontje van de buren. Nadat hij heeft opgehangen roept hij: Ik hou van je.
Misschien valt het allemaal wel mee en is de FEBO minder boos dan Huub denkt.
[ afbeelding ]
Dan had hij zeker zn vader, die tegenwoordig bij de gouden kooi werkt, aan de telefoon...quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:01 schreef beequeen het volgende:
Huub krijgt een telefoontje van de buren. Nadat hij heeft opgehangen roept hij: Ik hou van je.
Misschien valt het allemaal wel mee en is de FEBO minder boos dan Huub denkt.
[ afbeelding ]
quote:Het immer scherpe oog van Mike heeft ook vandaag weer iets merkwaardigs ontdekt. “Jaap, kom eens even hier”, fluistert hij wanneer Jaap nietsvermoedend langsloopt. “Weet je wat vreemd is? Emin zegt dat zijn moeder 40 jaar is, terwijl Christina zegt dat haar moeder 44 jaar is! Dat is vreemd, want het zijn broer en zus!”, zegt Mike geheimzinnig. “Oké”, mompelt Jaap, die kennelijk niet staat te springen van enthousiasme. Dit onderzoek zal je waarschijnlijk alleen moeten afronden, Mike!
Het zijn toch nichtenquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:05 schreef beequeen het volgende:
Wat VV schrijft ben ik ook in de COS tegengekomen, op zijn minst vreemd.
[..]
Ja, dat ook! Denk ik.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:06 schreef STAP01 het volgende:
Zes?
Done.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:08 schreef noekje het volgende:
Wil je die ook even hier posten:
GOUDEN KOOI DUMPPLEK
Vind ik leuk!
Brian instrueert zijn hulprusjes even.....quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat ook! Denk ik.
Sorry, wat gebeurt er op de streams?
Hij moet waarschijnlijk dus echt uit de buurt van Huub blijven zoals werd gesuggereerd?quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian instrueert zijn hulprusjes even.....
Over de duivel gesproken. Conyo Bo Mama Nettie heeft in een brief geschreven dat Claire maar in een Marlboro reclame moet gaan meedoen, zoveel rookt ze. (hiet moet ik haar wel gelijk in geven, helaas). Ze vond het ook toppie dat Gaby er was, ze heeft de hele nacht streams gekeken. Wat is het toch een trouwe fan van de show.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:10 schreef Copycat het volgende:
Sorry, wat gebeurt er op de streams?
Toch is het gelukt om Huub vannacht volledig door het lint te laten gaan and who can blame him, ik niet.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:16 schreef -Blurk- het volgende:
Is dat geagiteerde Russische ei met zijn zogenaamde zus er ingezet om Huub weg te pesten? Hadden ze net zo goed alleen dat keffertje kunnen sturen, die hoeft alleen maar te blaffen, daar kan Huub absoluut niet tegen.
Volgens mij zijn ze er vooral ingezet ter eer en meerdere glorie van zichzelf.. in de kijker spelen voor je nitwithitje uitgebracht wordt ofzo... het gaat nergens over en dat ze toevallig ook nog een keer braaf hun script volgen doen ze waarschijnlijk voornamelijk zodat Endemol ze vaker voor een rolletje zal uitnodigen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:16 schreef -Blurk- het volgende:
Is dat geagiteerde Russische ei met zijn zogenaamde zus er ingezet om Huub weg te pesten? Hadden ze net zo goed alleen dat keffertje kunnen sturen, die hoeft alleen maar te blaffen, daar kan Huub absoluut niet tegen.
Dat Huub vannacht door het lint ging was IMHO net zo hard aan hemzelf te danken als aan ieder ander... hij begon zelf met z'n afzeiken en gezeur tegen de Russen, Mike, Brian en Amanda... dus dan niet zeuren als ze ook allemaal terugzeiken.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch is het gelukt om Huub vannacht volledig door het lint te laten gaan and who can blame him, ik niet.
Het is vechten tegen de bierkaai zoals Cc vanochtend zei. Ik geef het je te doen, een jaar lang tv maken met een stel idioten en tegen het einde komen er , naast Mikey en Zeur, 2 nitwitrussen binnen die ook tegen je zijn. En dan heb ik het niet eens over de kindjes van God (zij zijn natuurlijk wel spelers en mogen tegengas geven maar genieten een enorme voorkeurspositie).
Dat is ook onmogelijk, dat houdt geen mens vol. Menigeen was al gillend de poort uitgerend.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch is het gelukt om Huub vannacht volledig door het lint te laten gaan and who can blame him, ik niet.
Het is vechten tegen de bierkaai zoals Cc vanochtend zei. Ik geef het je te doen, een jaar lang tv maken met een stel idioten en tegen het einde komen er , naast Mikey en Zeur, 2 nitwitrussen binnen die ook tegen je zijn. En dan heb ik het niet eens over de kindjes van God.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |