't Is niets meer dan een filtertje dat in elk noemenswaardig bewerkingsprogramma zit. Maar ja, weet Amanda veel.quote:
Verhip! Die heb ik ook in mijn digi camera programma zitten. Zo'n strip-filter, zeg maar.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:09 schreef Disana het volgende:
't Is niets meer dan een filtertje dat in elk noemenswaardig bewerkingsprogramma zit. Maar ja, weet Amanda veel.
Nee, MAN gaat ding ophangen voor VROUWquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:13 schreef beequeen het volgende:
Amanda wacht nu op haar cadeautje van Brian?
[ afbeelding ]
Ok Zazzz, Sandy of Mama Nettie, ik geloof je onmiddellijk.quote:
Kan die RAT niet een klein beetje dood gaan?AUBquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:13 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze lang kan wachten dan....tenzij hem door de FEBO is ingefluisterd dat hij een prachtig gedicht voor haar in elkaar moet rijmelen...kunnen we nog genieten straksquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:13 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Halfpondje vooruit.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:13 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Komt helemaal goed zondag Jewsckyquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:15 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Kan die RAT niet een klein beetje dood gaan?AUB
Ik ben nog aan het zoeken naar het juiste woord, maar sympathiek kwam nou niet bepaald bij me opquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:17 schreef Taurus het volgende:
Wat een sympathiek uitziende mensen op dat schilderij
Ach jawel, enorm vriendelijke uitstraling en helemaal geen dichtgeknepen slinkse ogenquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het zoeken naar het juiste woord, maar sympathiek kwam nou niet bepaald bij me op
Ik hoop het,zo niet blijf ik de hele zondag op bed.Erg he?quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Komt helemaal goed zondag Jewscky
Maar de Febo zal wel zorgen dat die RAT er goed uit springt,wedden?quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:24 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Ik hoop het,zo niet blijf ik de hele zondag op bed.Erg he?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:23 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ach jawel, enorm vriendelijke uitstraling en helemaal geen dichtgeknepen slinkse ogen
Ik wed met je mee hoor. Hoe meer de verwennerij en voortrekkerij in het oog springen, hoe meer je begrijpt dat ook dit helemaal in het plaatje past van 'Geef Brian een Steuntje'.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:25 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Maar de Febo zal wel zorgen dat die RAT er goed uit springt,wedden?
Nee hoor, dat is juist menselijk.......quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:24 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Ik hoop het,zo niet blijf ik de hele zondag op bed.Erg he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |