quote:
Donna en Bennet? Bennet niks, das gewoon de vader van Claire. Donna heeft 'telescopic vision'. Schiet iemand 2 huizenblokken verder dwars door z'n oog morsdoodquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:54 schreef Liquidootje het volgende:
Wat voor iets smerigs kunnen ze en doen ze?
Niet alleen telescopic, ze kan alles doen met haar ogen, zoals nachtzicht e.d.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:58 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Donna en Bennet? Bennet niks, das gewoon de vader van Claire. Donna heeft 'telescopic vision'. Schiet iemand 2 huizenblokken verder dwars door z'n oog morsdood.
Ah, ja, inderdaad. 'Perception', voglens de wiki.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:27 schreef Haijo het volgende:
[..]
Niet alleen telescopic, ze kan alles doen met haar ogen, zoals nachtzicht e.d.
Ik ookquote:Op woensdag 23 april 2008 22:28 schreef Treveo het volgende:
Schiet op, ik wil weer Heroes zien!
Wat is er dan? Nieuwe seizoen begint pas in september?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:33 schreef Liquidootje het volgende:
nog maar een aantal nachtjes sloapen.
quote:Op woensdag 23 april 2008 22:50 schreef Haijo het volgende:
[..]
Wat is er dan? Nieuwe seizoen begint pas in september?
Dat is toch nog een aantal nachtjes slapenquote:Op woensdag 23 april 2008 22:50 schreef Haijo het volgende:
[..]
Wat is er dan? Nieuwe seizoen begint pas in september?
Is nu niet meer leverbaar, wat was het?quote:Op woensdag 16 april 2008 08:01 schreef GI het volgende:
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?Section=BOOK_EN&BOL_OWNER_ID=1001004005714954
Die gaan we denk ik maar eens in de boekenkast doen verschijnen.
Het Heroes comicboek, met de eerste zoveel comics erin. Is nog wel in het engels leverbaar, zoeken bij bol op heroes in Engelse boeken.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:06 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
[..]
Is nu niet meer leverbaar, wat was het?
Hui?quote:Op vrijdag 25 april 2008 02:01 schreef SiGNe het volgende:
Op de BBC(1) zijn ze vanaf vandaag (22:00) weer begonnen met seizoen 2 met daarna een Heroes Confidential
Kwam er zelf ook helaas te laat achter..
Het is Unmasked:quote:Op vrijdag 25 april 2008 02:01 schreef SiGNe het volgende:
Op de BBC(1) zijn ze vanaf vandaag (22:00) weer begonnen met seizoen 2 met daarna een Heroes Confidential
Kwam er zelf ook helaas te laat achter..
Screenie? <3quote:Op maandag 5 mei 2008 12:15 schreef WheeleE het volgende:
Hmmm..Bol verkoopt de comic niet meer, jammer.
Vanmorgen zat ik .07% nog eens te kijken, en in het magazijn van Linderman hangt ook het schilderij 'Anatomische Les', van Rembrandt.
Niet van de exacte scene, maar in de http://heroeswiki.com/Linderman%27s_archives wiki staan wel plaatjes: KLIKquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:00 schreef Devrim_ het volgende:
Heeft Heroes Unmasked iets te maken met Heroes? o_0
Duh.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:00 schreef Devrim_ het volgende:
Heeft Heroes Unmasked iets te maken met Heroes? o_0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |