1975, dan ben je de dertig ook al ruimschoots gepasseerdquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Ben ik ouderder dan jij?!![]()
Je post blijkbaar heel volwassen dat ik dat niet gedacht had![]()
Herinner me er maar weer aanquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
1975, dan ben je de dertig ook al ruimschoots gepasseerd.
Met 1968 als bouwjaar doe ik er gewoon een ouwe schep bovenop.quote:
Zit dichter bij Heidi dan bij jou, Soddy...quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met 1968 als bouwjaar doe ik er gewoon een ouwe schep bovenop.
Gewoon keihard fietsen op je driewieler.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:15 schreef HiDiHo het volgende:
Even wat boodschapjes halen, brb
Koud guur weer6.2 gr
Gelukkig heb ik zijspiegels en een grote bak achteropquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gewoon keihard fietsen op je driewieler.
Als jullie wijze raad willen van een oude bes, weet je me te vinden!quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Zit dichter bij Heidi dan bij jou, Soddy...
Gawd..quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als jullie wijze raad willen van een oude bes, weet je me te vinden!
Maar wel een stuk wijzerquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gawd..
dus jij zegt dat ik over 5 jaar en oude bes ben...
Ik dacht meer zoeenquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik zijspiegels en een grote bak achterop
ik zou wat kunnen zeggen....quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:22 schreef Leandra het volgende:
Ach jezus, ben ik weer het ouwe wijf hier?!
Jeweettog: age ain't nuttin' but a number.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Gawd..
dus jij zegt dat ik over 5 jaar en oude bes ben...
quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zou wat kunnen zeggen....
ik hou het bij Pics or it did'nt happen![]()
![]()
Volgende keerquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik dacht meer zoeen [ afbeelding ]
ik dacht dat heel luchtigjes te gaan doen... maar ga dit jaar naar 35 en dat voelt al als de verkeerde kant van 30 (erg genoeg)quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jeweettog: age ain't nuttin' but a number.
Zeg ik nu. Wanteerlijk is eerlijk: die 40 die er aan komt, daar zit ik niet echt op te wachten.
Maar veertig worden is denk ik wel zo'n beetje de ergste!quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik dacht dat heel luchtigjes te gaan doen... maar ga dit jaar naar 35 en dat voelt al als de verkeerde kant van 30 (erg genoeg)
En ik dacht dat er me toch een drama kwam.quote:
En ... HELLO DRAMA!!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:18 schreef Gert het volgende:
Maar veertig worden is denk ik wel zo'n beetje de ergste!
De vrolijke dartelheid en levenslust krijgen een enorme knauw. Het vooruitkijken naar nieuwe ervaringen verandert in wachten op de naderende dood.
Alles wordt krakkemikkig: je botten rammelen, je kunt nóg slechter tegen drank, bij de minste of geringste ongewone beweging verrek je een spier, de vergeetachtigheid begint toe te slaan.
Nieuwe muziek en nieuwe mode wordt stom. Nieuwe technische snufjes worden onbegrijpelijk.
Vroeger was ineens alles beter.
En wat staat er tegenover? Ik ben nog niet zover, al scheelt het niet zo gek veel meer, maar zouden mensen voor je op gaan staan in de tram? Da's dan wel weer mooi meegenomen.
Je mag weer auto rijden Gertquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:18 schreef Gert het volgende:
[..]
De vrolijke dartelheid en levenslust krijgen een enorme knauw. Het verwachtingsvolle vooruitkijken naar nieuwe ervaringen maakt plaats voor somber wachten op de naderende dood.
Alles wordt krakkemikkig: je botten rammelen, je kunt nóg slechter tegen drank, bij de minste of geringste ongewone beweging verrek je een spier, de vergeetachtigheid begint toe te slaan.
Nieuwe muziek en nieuwe mode wordt stom. Nieuwe technische snufjes worden onbegrijpelijk.
En wat staat er tegenover? Ik ben nog niet zover, al scheelt het niet zo gek veel meer, maar zouden mensen voor je op gaan staan in de tram? Da's dan wel weer mooi meegenomen.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Drama queen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:18 schreef Gert het volgende:
De vrolijke dartelheid en levenslust krijgen een enorme knauw. Het verwachtingsvolle vooruitkijken naar nieuwe ervaringen maakt plaats voor somber wachten op de naderende dood.
Nieuwe muziek en nieuwe mode worden stom. Nieuwe technische snufjes worden onbegrijpelijk.
Daar zit wat in! Gelukkig maar. Dus je wordt niet zo'n hippe moeder die wanhopig probeert "bij te blijven". En dan - meewarig aangekeken door haar kroost - hysterisch opgewonden doet over één of ander arrenbie-bandje dat eigenlijk al weer passé is.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je mag weer auto rijden Gert![]()
Ik heb gewoon puberende kinderen danIk moet alles wat leuk nieuw en hip is stom vinden. dat is dan mijn taak...
ik overweeg wel om op afrikaans trommelen te gaan, of intuitief kleien.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar zit wat in! Gelukkig maar. Dus je wordt niet zo'n hippe moeder die wanhopig probeert "bij te blijven". En dan - meewarig aangekeken door haar kroost - hysterisch opgewonden doet over één of ander arrenbie-bandje dat eigenlijk al weer passé is.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Geen idee hoe dat gaat. Je bent natuurlijk per definitie stom dan, of je nou 40 of 50 bent.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rhythm-and-bluesquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik overweeg wel om op afrikaans trommelen te gaan, of intuitief kleien.![]()
maar arrenbie gaat het sowieso niet wordenGeen idee hoe dat gaat. Je bent natuurlijk per definitie stom dan, of je nou 40 of 50 bent.
ja jij als pubermoeder (moeder van een puberquote:
Ik weet niet.. mijn puber en ik zijn het er iig over eens dat we nogal vreemd zijn vergeleken met andere pubers en ouders.... we staan elkaar niet naar het leven, ik noem hem liefdevol een "kutpuber" en hij roept regelmatig dat het voor mij niet meevalt als "zestig-jarige" (het liefst en plein public) maar verder lopen we leuk tegen elkaar te zeiken, komen z'n vrienden regelmatig over de vloer en komt hij tijdens festiviteiten als koninginnedag af en toe ff mijn kant op, en als ik zijn kant op kom dan is het helemaal niet vreemd als een van z'n vrienden ineens met me staat te dansen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja jij als pubermoeder (moeder van een puber), hoe gaan die dingen...
Wie is dat in je Ava? Gewoon nieuwsgierigheidquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben je al aan het sparen voor een rollator?
Opa hier heeft voor de zekerheid nog altijd gewoon zijn skeelers in de achterbak voor het geval zijn auto het onderweg ergens begeeft.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben je al aan het sparen voor een rollator?
Oh o.k. Geen idee verderquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:35 schreef Lobasca het volgende:
Luc Nilis
M.a.w. dan kunnen ze je naar huis duwen of slepenquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Opa hier heeft voor de zekerheid nog altijd gewoon zijn skeelers in de achterbak voor het geval zijn auto het onderweg ergens begeeft. [ afbeelding ]
Laat die auto maar staan...skeelers aan en de bumper van de eerste de best voorbijkomer vastgrijpen....werelds!quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
M.a.w. dan kunnen ze je naar huis duwen of slepen
quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Laat die auto maar staan...skeelers aan en de bumper van de eerste de best voorbijkomer vastgrijpen....werelds!![]()
Je moet natuurlijk niet ergens een ultralaag viaduct tegenkomen.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:35 schreef Lobasca het volgende:
Luc Nilis
Er zijn vrouwen die wél verstand hebben van voetbal(lers)quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Lucccccccccccieeeeeeeeeee Nilllllllisssss
Doe je wel je helm en kniebeschermers aan, op die leeftijd zijn de botten wat fragielerquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Opa hier heeft voor de zekerheid nog altijd gewoon zijn skeelers in de achterbak voor het geval zijn auto het onderweg ergens begeeft. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die wél verstand hebben van voetbal(lers)
Ik moet House kijken anders heb ik morgen niks aan m'n vriendjes te vertellenquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:45 schreef Jappie het volgende:
Hmm...kwart voor negen ..is die blaag nu al naar bed ?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Doe je wel je helm en kniebeschermers aan, op die leeftijd zijn de botten wat fragieler
Pak de auto zou ik zeggenquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En ik daar..en ik wil naar huis...
Ik laat me rijdenquote:
Zelf geen rijbewijs?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik laat me rijden![]()
Als het ff meezit ben ik over een half uur weer in mijn paleisje..
Hmmmm...quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ikke?? Niks natuurlijk. Ik ben braaf.![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmmmm...![]()
Er is zeker weer een rel aangekondigd aan de overkant, waarna jij klepperdeklepperdeklep met Gertje deze kant op kwam gesjokt.
Ik zei al dat ie op z'n teentjes moest lopen. Maar als z'n ingebouwde rel-alarm afgaat is Gertje niet meer te stoppen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmmmm...![]()
Er is zeker weer een rel aangekondigd aan de overkant, waarna jij klepperdeklepperdeklep met Gertje deze kant op kwam gesjokt.
Evenzogoed bedankt voor de shaggylink..quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:13 schreef Soury het volgende:
Nah vind het eigenlijk niet zo grappig meer, alsof we hier komen om te rellen. Ik heb me kapot gelachen gisteravond hier en was dus zeer vermakelijk ..
Zo ken ik de SC weer..
Dat was volgens mij niet serieus bedoeld Muis. Gert kan het gewoon niet laten om zijn naamgenootje te plagen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:13 schreef Soury het volgende:
Nah vind het eigenlijk niet zo grappig meer, alsof we hier komen om te rellen. Ik heb me kapot gelachen gisteravond hier en was dus zeer vermakelijk ..
Zo ken ik de SC weer..
Besides...wie gaat er nou op donderdagavond rellen...iedereen weet toch dat dat op zondag hoort..quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat was volgens mij niet serieus bedoeld Muis. Gert kan het gewoon niet laten om zijn naamgenootje te plagen.![]()
Daarvoor ben ik dan nog een kutnewbe dus.. Maar soms triggerd het weer iets. Niet bij mij hoor btwquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat was volgens mij niet serieus bedoeld Muis. Gert kan het gewoon niet laten om zijn naamgenootje te plagen.![]()
Ja dan moet iedereen weer vroeg opquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Besides...wie gaat er nou op donderdagavond rellen...iedereen weet toch dat dat op zondag hoort..
Zondag rustdag reldag.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Besides...wie gaat er nou op donderdagavond rellen...iedereen weet toch dat dat op zondag hoort..
quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:20 schreef Jappie het volgende:
Aan de andere kant... ik heb me laten vertellen dat Gert een heel kort lontje heeft.. ...wie heeft er lucifers ?
Das een coole pic.. Als ik die als achtergrond gebruik moet ik wel de icons op de goeie plek zettenquote:
Maak maar een screenprintje als het allemaal op z'n plek staat.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Das een coole pic.. Als ik die als achtergrond gebruik moet ik wel de icons op de goeie plek zetten
Van onderuuuuuuuuuuuuuuuuuh!quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zij die gaan sterven groeten u [ afbeelding ]
ooooooo Geeeeeeertjeeeee!!
Trust Lithski...tot zondagquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Van onderuuuuuuuuuuuuuuuuuh!![]()
Zij die gaan slapen groeten u.![]()
Je weet gewoon de juiste snaar niet te rakenquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:34 schreef Jappie het volgende:
Nah...rellen zonder Gert slachtoffer is ook geen moer aan.
Of zou het de kunst van het omzeilen zijn?quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je weet gewoon de juiste snaar niet te raken
Jouw kant, zijn kantquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Of zou het de kunst van het omzeilen zijn?![]()
Truste Jappermanquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
you to...(vandaag)
...trust voor later Lobbes.
Was niet de overkant aan het checken, vraag maar aan jullie führer.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:13 schreef Talitha het volgende:
Zou Gert nou de overkant aan het 'checken' zijn?
Probeer de zuidpool eens.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Of zou het de kunst van het omzeilen zijn?![]()
... kruizen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:21 schreef Lobasca het volgende:
Ben ik eindelijk thuis...sleutels vergeten![]()
![]()
Buurmannen met grote haken...
Wanneer en waar zijn de rellen tegen wie??quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:34 schreef Jappie het volgende:
Nah...rellen zonder Gert slachtoffer is ook geen moer aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |