Lolquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:49 schreef Copycat het volgende:
http://www.britishcomedy.org.uk/comedy/hidehi.htm
Linkske.
En nu heb ik dus de hele tijd dat hoge stemmetje van Mr. Hankey in mijn hoofd.
Maar dat kan ook komen doordat ik net keihard m'n kop stootte aan een betonnen vensterbank.
Edit: Het was dus Hidihi.
1975, dan ben je de dertig ook al ruimschoots gepasseerdquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Ben ik ouderder dan jij?!![]()
Je post blijkbaar heel volwassen dat ik dat niet gedacht had![]()
Herinner me er maar weer aanquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
1975, dan ben je de dertig ook al ruimschoots gepasseerd.
Met 1968 als bouwjaar doe ik er gewoon een ouwe schep bovenop.quote:
Zit dichter bij Heidi dan bij jou, Soddy...quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met 1968 als bouwjaar doe ik er gewoon een ouwe schep bovenop.
Gewoon keihard fietsen op je driewieler.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:15 schreef HiDiHo het volgende:
Even wat boodschapjes halen, brb
Koud guur weer6.2 gr
Gelukkig heb ik zijspiegels en een grote bak achteropquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gewoon keihard fietsen op je driewieler.
Als jullie wijze raad willen van een oude bes, weet je me te vinden!quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Zit dichter bij Heidi dan bij jou, Soddy...
Gawd..quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als jullie wijze raad willen van een oude bes, weet je me te vinden!
Maar wel een stuk wijzerquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gawd..
dus jij zegt dat ik over 5 jaar en oude bes ben...
Ik dacht meer zoeenquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik zijspiegels en een grote bak achterop
ik zou wat kunnen zeggen....quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:22 schreef Leandra het volgende:
Ach jezus, ben ik weer het ouwe wijf hier?!
Jeweettog: age ain't nuttin' but a number.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Gawd..
dus jij zegt dat ik over 5 jaar en oude bes ben...
quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zou wat kunnen zeggen....
ik hou het bij Pics or it did'nt happen![]()
![]()
Volgende keerquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik dacht meer zoeen [ afbeelding ]
ik dacht dat heel luchtigjes te gaan doen... maar ga dit jaar naar 35 en dat voelt al als de verkeerde kant van 30 (erg genoeg)quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jeweettog: age ain't nuttin' but a number.
Zeg ik nu. Wanteerlijk is eerlijk: die 40 die er aan komt, daar zit ik niet echt op te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |