Vlinderstruikquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Geen last vanstond al met de snoeischaar om de vlinderstruik eens lekker te kortwieken. Kon me nog nét inhouden
Nou, die wilde ik dus eigenlijk gaan verplaatsen en ik wilde hortensia's gaan stekken.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Geen last vanstond al met de snoeischaar om de vlinderstruik eens lekker te kortwieken. Kon me nog nét inhouden
Duo of buggy?quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:36 schreef Lobasca het volgende:
@ Soury Het wordt de tax..abri is mij te koud
quote:
Hell! Sterkte enzo!quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Weet ik nog niet, zie ik daar.. Maar ben een beetje aan de late kant![]()
Het zijn er 4 hè..in de leeftiid 0, bijna 2, 3 en 4
quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heerlijk!
Zorg ik voor wat lekkers erbij.
[ afbeelding ]
Iedereen een brioche? Chocola, confiture of au naturel?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:47 schreef Gert het volgende:
[..]
wijvenvoer.
Eieren met spek graag.![]()
O sorry: goedemóóóoórgen.
Roarrr!!quote:
Oeh.. daar heb ik niet aan gedacht...quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Roarrr!! [ afbeelding ]
Zéker niet elke dag trouwens, die meuk, dat is gewoon een hartaanval bestellen.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:47 schreef Gert het volgende:
[..]
wijvenvoer.
Eieren met spek graag.![]()
O sorry: goedemóóóoórgen.
Wat heb jij gedaan met je sig??quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Roarrr!! [ afbeelding ]
Zéker niet elke dag trouwens, die meuk, dat is gewoon een hartaanval bestellen.
quote:
Mijn Robert, wat doen jullie??quote:
Ik heb dat vaker gehoordquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:09 schreef Copycat het volgende:
HiDiHo!
Bij jouw naam moet ik altijd denken aan die superflauwe, maar desalniettemin erg grappige (vond ik toen tenminste) Britse serie over een vakantiepark. Is het toeval of expres?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |