quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:59 schreef Leandra het volgende:
Logisch vervolg op SC # 600 Marktplaatsfetisjisten
Het vervolg waar we het wel leuk gaan houden
Mot je er wel een hebben btw.. En tis lekker rustig zonderquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:17 schreef Lobasca het volgende:
Je schoonmoeder overal mee op sleeptouw nemen![]()
Als ze nu aangenaam gezelschap was
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Mot je er wel een hebben btw.. En tis lekker rustig zonder
Beetje completa erbij.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga in mijn bed verder wachten op een deel van het nageslacht van mijn echt heel lieve schoonmoeder
Vooral de reacties zijn hilarisch.quote:
Is het nooit gezellig dan in SC?quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:59 schreef Leandra het volgende:
Het vervolg waar we het wel leuk gaan houden
Aan het eind zie je dat die ene gast een bezem bij hem heeft. Kennelijk maakt ie vaker brokkenquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vooral de reacties zijn hilarisch.
Mongolen hebben het al zwaar genoeg met zichzelf!
You should know ....
Ja tis er super gezellig ..quote:
mooiquote:Op donderdag 14 februari 2008 00:06 schreef Copycat het volgende:
Jij bent gevrijwaard van vermeend iets-isme!
Kan ik met een gerust hart gaan slapen!
mooi, dan kan ik gaan slapenquote:Op donderdag 14 februari 2008 00:21 schreef Lobasca het volgende:
Wasje in wasmachine
quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:14 schreef Yavido het volgende:
[..]
Wat heb je daar toch mee?
Heb je grote borsten?![]()
![]()
?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:38 schreef Yavido het volgende:
[..]![]()
Romantisch, op zijn Russisch op Valentijnsdag
quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:45 schreef Yavido het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je hebt toch geen vervelende hond dat constant blaft he?
baarf?quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:09 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga baarf bed
Welkom in de nieuwe advertentie van SIRE.quote:
Heb je genoten gisteravond? En heb je mijn broer en neefje in het stadion de groeten gedaan?quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je genoten gisteravond? En heb je mijn broer en neefje in het stadion de groeten gedaan?
Oe, even een schietgebedje voor dat neefje op zijn laatste Citotoetsdag.
Heerlijk!quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Één koffie zwart, en een met opgeklopte melk met wat cacao.. (nearest to cappuccino)
![]()
En oortjes? wat heb jij in je koffie?
[ afbeelding ]
zelf ook maar lekker bakkie zwart...
Goedzo.quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:30 schreef Manu82 het volgende:was zo af en toe wel een beetje slaapverwekkend, maar wel gezellig
Broer en neefje niet gezien, maar wel heeeeeeeel hard lopen zwaaienWaar zitten ze eigenlijk in het stadion?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goedzo.
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Oh ja wacht, weet ik wel. Ze zitten recht boven de harde kern. Boven jou dus?
Manchester ...quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:35 schreef Manu82 het volgende:
Zit een beetje te twijfelen, UEFA cup finale is dit jaar in Manchester en wilde daar zowieso dit jaar nog een keer terug, maar wilde eigenlijk rond die periode ook nog 2 weken ver weg. Manchester zal zo rond de ¤100 gaan kosten en 2 weken ver weg zal wel zo ongeveel ¤700, ¤800 gaan kosten. Ga denk ik vandaag even alles goed uitzoeken iig voor Manchester.
Trein kan ookquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Manchester ...
Afgelopen oud en nieuw daar gespendeerd. Met een EasyJet vlucht op Liverpool, bus naar Manchester ben je haske goedkoop uit.
Doen!
Mijn handjes vroren gisteravond bijna van mijn armen af..quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:40 schreef noekje het volgende:
Morning!
Boh, het is koud zeg. Zo lullig want afgelopen weekend heeft me helemaal in de war gebracht en het gevoel van voorjaar laat me niet los en nu blijf ik me te dun kleden en ga ik bijna dood buiten.
ow Gelukkig! nog iemand...quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:40 schreef noekje het volgende:
Morning!
Boh, het is koud zeg. Zo lullig want afgelopen weekend heeft me helemaal in de war gebracht en het gevoel van voorjaar laat me niet los en nu blijf ik me te dun kleden en ga ik bijna dood buiten.
zoetjes en flink wat melk alstublieftquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Één koffie zwart, en een met opgeklopte melk met wat cacao.. (nearest to cappuccino)![]()
![]()
En oortjes? wat heb jij in je koffie?
[ afbeelding ]
zelf ook maar lekker bakkie zwart...
Laten we samen doodgaan van de kou.quote:
Ja en je kunt er niemand voor aanklagen! Zo hoorde ik op het journaal dat de natuur weer in de war was en dat het 2 weken voorloopt. Ja, en ik dan?? Ik ben ook in de war en ik loop maanden voor nu want ik wil nieuwe bikini's.quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn handjes vroren gisteravond bijna van mijn armen af..
Opeens bijna 10 graden kouder
Ik ben niet zo van het treinen. Duurt me te lang (alhoewel je met al het wachten met het vliegtuig ook lang onderweg bent) . Heb oud en nieuw bij vrienden van vrienden gevierd en, buiten het gemis aan vuurwerkspektakel buiten, was het een zeer goed feestje.quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:41 schreef Manu82 het volgende:
Trein kan ook![]()
Vond je oud en nieuw in Manchester leuk en waar heb je het gevierd in Manchester?
De winkels hangen al weer vol met voorjaarskledingquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja en je kunt er niemand voor aanklagen! Zo hoorde ik op het journaal dat de natuur weer in de war was en dat het 2 weken voorloopt. Ja, en ik dan?? Ik ben ook in de war en ik loop maanden voor nu want ik wil nieuwe bikini's.
zeg dat wel ja, ik moet voor eind maart mijn balkon leeg hebben ivm renovatie hierzo, heb het meeste maandag en dinsdag maar gedaan, want ik weet dat als het weer weer minder wordt ik er totaal geen zin in hebquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:02 schreef noekje het volgende:
Wat dan wel weer grappig is, is het effect van een beetje zon op een mens. Ik had gelijk plannen voor tuin, ik wilde stekken, planten verplaatsen etc. Dat dacht ik alleen maar hoor want ik heb een bloedhekel aan werken in de tuin. Zoveeeel effect heeft de zon dus.
ja!quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Laten we samen doodgaan van de kou.
En heb jij dan ook dat jij gelijk nieuwe kleding wil hebben?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:02 schreef noekje het volgende:
Wat dan wel weer grappig is, is het effect van een beetje zon op een mens. Ik had gelijk plannen voor tuin, ik wilde stekken, planten verplaatsen etc. Dat dacht ik alleen maar hoor want ik heb een bloedhekel aan werken in de tuin. Zoveeeel effect heeft de zon dus.
Vlinderstruikquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Geen last vanstond al met de snoeischaar om de vlinderstruik eens lekker te kortwieken. Kon me nog nét inhouden
Nou, die wilde ik dus eigenlijk gaan verplaatsen en ik wilde hortensia's gaan stekken.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Geen last vanstond al met de snoeischaar om de vlinderstruik eens lekker te kortwieken. Kon me nog nét inhouden
Duo of buggy?quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:36 schreef Lobasca het volgende:
@ Soury Het wordt de tax..abri is mij te koud
quote:
Hell! Sterkte enzo!quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Weet ik nog niet, zie ik daar.. Maar ben een beetje aan de late kant![]()
Het zijn er 4 hè..in de leeftiid 0, bijna 2, 3 en 4
quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heerlijk!
Zorg ik voor wat lekkers erbij.
[ afbeelding ]
Iedereen een brioche? Chocola, confiture of au naturel?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:47 schreef Gert het volgende:
[..]
wijvenvoer.
Eieren met spek graag.![]()
O sorry: goedemóóóoórgen.
Roarrr!!quote:
Oeh.. daar heb ik niet aan gedacht...quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Roarrr!! [ afbeelding ]
Zéker niet elke dag trouwens, die meuk, dat is gewoon een hartaanval bestellen.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:47 schreef Gert het volgende:
[..]
wijvenvoer.
Eieren met spek graag.![]()
O sorry: goedemóóóoórgen.
Wat heb jij gedaan met je sig??quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Roarrr!! [ afbeelding ]
Zéker niet elke dag trouwens, die meuk, dat is gewoon een hartaanval bestellen.
quote:
Mijn Robert, wat doen jullie??quote:
Ik heb dat vaker gehoordquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:09 schreef Copycat het volgende:
HiDiHo!
Bij jouw naam moet ik altijd denken aan die superflauwe, maar desalniettemin erg grappige (vond ik toen tenminste) Britse serie over een vakantiepark. Is het toeval of expres?
Lolquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:49 schreef Copycat het volgende:
http://www.britishcomedy.org.uk/comedy/hidehi.htm
Linkske.
En nu heb ik dus de hele tijd dat hoge stemmetje van Mr. Hankey in mijn hoofd.
Maar dat kan ook komen doordat ik net keihard m'n kop stootte aan een betonnen vensterbank.
Edit: Het was dus Hidihi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |