Ik hoop dat Gert er goed uitzietquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Ow, had gerekend op Looking good for Jesus..![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Ow, had gerekend op Looking good for Jesus..![]()
Wie wil je voeden?quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
heb ik weer wat gemist?
Was al blij dat er geen spelfout in de tt zat![]()
Enne..ik heb ook nog een voedingsbh liggen
ik vond die kerel al niet te pruimen en nu nog minder. Begin een beetje te hopen dat ie het allemaal mis had met Joran en keihard op z'n bek gaatquote:
Ook in 90 G?quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
heb ik weer wat gemist?
Was al blij dat er geen spelfout in de tt zat![]()
Enne..ik heb ook nog een voedingsbh liggen
Het heeft idd een hoog popi gehaltequote:Op woensdag 13 februari 2008 13:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik vond die kerel al niet te pruimen en nu nog minder. Begin een beetje te hopen dat ie het allemaal mis had met Joran en keihard op z'n bek gaat![]()
en dat zegt wat...
Oeh, dat is een opwindende maat!quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Oeh, dat is een opwindende maat!![]()
Looking good for Jesus met een luier om al lurkend aan een 90G borst.
picture itquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Oeh, dat is een opwindende maat!![]()
Looking good for Jesus met een luier om al lurkend aan een 90G borst.
http://www.telegraaf.nl/b(...)p_Jezus__.html?p=1,1quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:38 schreef Lobasca het volgende:
Wat in Hemelsnaam is dat Looking Good for Jesus? Die lipgloss??
smijt m op marktplaats! wie weet wat de gek ervoor geeft! (trouwens, de hele stapel miskopen. Ik zit hier nog met spullen die haske goed zijn die niemand wil, en alle prullen gaan als warme broodjesquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
geen idee.....
ligt op de afdeling foute aankopen...
Ja, vandaar ook mijn reactie....en dan zeg ik lekker wel dattie ongewassen isquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
smijt m op marktplaats! wie weet wat de gek ervoor geeft! (trouwens, de hele stapel miskopen. Ik zit hier nog met spullen die haske goed zijn die niemand wil, en alle prullen gaan als warme broodjes
ja dingen zijn nog knetterduur ook.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, vandaar ook mijn reactie....en dan zeg ik lekker wel dattie ongewassen is![]()
mot ik wel het prijskaartje eraf halen
gnifful..gnifful...quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja dingen zijn nog knetterduur ook.
Deze liggen al bijna 6 jaar in een doos op zolder...maar dat vertel ik lekker niet.
opsturenquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
gnifful..gnifful...![]()
Komt die kerel ze bij je ophalen, of stuur je ze op?
Gezien, en wat mij betreft heeft Peter R daar iig wel gelijk...... hij zou 10 minuten over z'n VS-tripje praten en minimaal 4 minuten over het boek van z'n rechterhand Kees vd Spek...quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |