Evenzogoed bedankt voor de shaggylink..quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:13 schreef Soury het volgende:
Nah vind het eigenlijk niet zo grappig meer, alsof we hier komen om te rellen. Ik heb me kapot gelachen gisteravond hier en was dus zeer vermakelijk ..
Zo ken ik de SC weer..
Dat was volgens mij niet serieus bedoeld Muis. Gert kan het gewoon niet laten om zijn naamgenootje te plagen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:13 schreef Soury het volgende:
Nah vind het eigenlijk niet zo grappig meer, alsof we hier komen om te rellen. Ik heb me kapot gelachen gisteravond hier en was dus zeer vermakelijk ..
Zo ken ik de SC weer..
Besides...wie gaat er nou op donderdagavond rellen...iedereen weet toch dat dat op zondag hoort..quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat was volgens mij niet serieus bedoeld Muis. Gert kan het gewoon niet laten om zijn naamgenootje te plagen.![]()
Daarvoor ben ik dan nog een kutnewbe dus.. Maar soms triggerd het weer iets. Niet bij mij hoor btwquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat was volgens mij niet serieus bedoeld Muis. Gert kan het gewoon niet laten om zijn naamgenootje te plagen.![]()
Ja dan moet iedereen weer vroeg opquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Besides...wie gaat er nou op donderdagavond rellen...iedereen weet toch dat dat op zondag hoort..
Zondag rustdag reldag.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Besides...wie gaat er nou op donderdagavond rellen...iedereen weet toch dat dat op zondag hoort..
quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:20 schreef Jappie het volgende:
Aan de andere kant... ik heb me laten vertellen dat Gert een heel kort lontje heeft.. ...wie heeft er lucifers ?
Das een coole pic.. Als ik die als achtergrond gebruik moet ik wel de icons op de goeie plek zettenquote:
Maak maar een screenprintje als het allemaal op z'n plek staat.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Das een coole pic.. Als ik die als achtergrond gebruik moet ik wel de icons op de goeie plek zetten
Van onderuuuuuuuuuuuuuuuuuh!quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zij die gaan sterven groeten u [ afbeelding ]
ooooooo Geeeeeeertjeeeee!!
Trust Lithski...tot zondagquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Van onderuuuuuuuuuuuuuuuuuh!![]()
Zij die gaan slapen groeten u.![]()
Je weet gewoon de juiste snaar niet te rakenquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:34 schreef Jappie het volgende:
Nah...rellen zonder Gert slachtoffer is ook geen moer aan.
Of zou het de kunst van het omzeilen zijn?quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je weet gewoon de juiste snaar niet te raken
Jouw kant, zijn kantquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Of zou het de kunst van het omzeilen zijn?![]()
Truste Jappermanquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
you to...(vandaag)
...trust voor later Lobbes.
Was niet de overkant aan het checken, vraag maar aan jullie führer.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:13 schreef Talitha het volgende:
Zou Gert nou de overkant aan het 'checken' zijn?
Probeer de zuidpool eens.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Of zou het de kunst van het omzeilen zijn?![]()
... kruizen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:21 schreef Lobasca het volgende:
Ben ik eindelijk thuis...sleutels vergeten![]()
![]()
Buurmannen met grote haken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |