quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:35 schreef Lobasca het volgende:
Luc Nilis
Er zijn vrouwen die wél verstand hebben van voetbal(lers)quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Lucccccccccccieeeeeeeeeee Nilllllllisssss
Doe je wel je helm en kniebeschermers aan, op die leeftijd zijn de botten wat fragielerquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Opa hier heeft voor de zekerheid nog altijd gewoon zijn skeelers in de achterbak voor het geval zijn auto het onderweg ergens begeeft. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die wél verstand hebben van voetbal(lers)
Ik moet House kijken anders heb ik morgen niks aan m'n vriendjes te vertellenquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:45 schreef Jappie het volgende:
Hmm...kwart voor negen ..is die blaag nu al naar bed ?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Doe je wel je helm en kniebeschermers aan, op die leeftijd zijn de botten wat fragieler
Pak de auto zou ik zeggenquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En ik daar..en ik wil naar huis...
Ik laat me rijdenquote:
Zelf geen rijbewijs?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik laat me rijden![]()
Als het ff meezit ben ik over een half uur weer in mijn paleisje..
Hmmmm...quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ikke?? Niks natuurlijk. Ik ben braaf.![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmmmm...![]()
Er is zeker weer een rel aangekondigd aan de overkant, waarna jij klepperdeklepperdeklep met Gertje deze kant op kwam gesjokt.
Ik zei al dat ie op z'n teentjes moest lopen. Maar als z'n ingebouwde rel-alarm afgaat is Gertje niet meer te stoppen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmmmm...![]()
Er is zeker weer een rel aangekondigd aan de overkant, waarna jij klepperdeklepperdeklep met Gertje deze kant op kwam gesjokt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |