Mwha voor een woensdagmiddag wel ja.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:12 schreef Pheno het volgende:
Godsamme, ze is echt lekkâh:
http://www.met-art.com/mo(...)HELIOS-416-6397.html
Nee, eigenlijk niet.quote:
Zondagochtend ook goedquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mwha voor een woensdagmiddag wel ja.
quote:[17:22] <@Xebber> I downloaded 2GB and uploaded 8,3GB yesterday.
[17:22] <@Xebber> DU-Meter:Ik heb 579,8GB gedownload en 120,2GB geupload, wat neerkomt op een totaal van: 700GB sinds 28-Dec-2007
[17:22] <@Xebber> 700
Oh, die zijn er wel.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:27 schreef eer-ik het volgende:
Ik wist niet dat er mooie vrouwen bij de politie werkten...
quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:27 schreef eer-ik het volgende:
Ik wist niet dat er mooie vrouwen bij de politie werkten...
Dat wel, maar of het goed gaat is weer afwachten. Zo irritant....quote:
Ohja, dat suckt iddquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wel, maar of het goed gaat is weer afwachten. Zo irritant....
Nou, ik moet hard zeuren. Eigenlijk wilt de huisarts niet meer verder zoeken. Nice. Maandag krijg ik die gastroscopie, deep throat voor gevordenen. Het klinkt allemaal niet prettig in ieder geval.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ohja, dat suckt idd
Gaan ze nou eindelijk eens een keer vinden wat het nou is allemaal?
Klinkt zeker niet chillquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, ik moet hard zeuren. Eigenlijk wilt de huisarts niet meer verder zoeken. Nice. Maandag krijg ik die gastroscopie, deep throat voor gevordenen. Het klinkt allemaal niet prettig in ieder geval.
Ja, ik zag het logo van de finder vandaag, en dacht: effe dit van makenquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:29 schreef Houniet het volgende:
eer, nieuwe UI?
Ik heb die E van mij ef gespaced.
Have funquote:
Vrij arelaxed dat ze dan niet anders zoekenquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:31 schreef Pheno het volgende:
Tja, ze zoeken naar mijn mening verkeerd, ze sluiten uit dat ik een ontsteking of een tumor heb. Ja, duh, leuk. Kunnen we daarna eens gaan kijken naar andere dingen?
jooquote:
Sjeezusquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Frituurpan 'ontploft', hele keuken onder het vet
Hoeren frituurpanquote:
Da's best kut! Gelukkig stapte je nog op tijd achteruit...quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |