Gaat om het ideequote:Op donderdag 14 februari 2008 18:30 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Hoe ontploft vet?
Felix Meurders al op de hoogte gesteld?quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:33 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
heb je de consumentenbond al al gebeld?
Het licht, ja!..quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:34 schreef tonks het volgende:
Ik weet wel dat als je frituurpan in brand staat dat je er een emmer met water overheen moet goeien alleen dan gaat het uit
quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:34 schreef tonks het volgende:
Ik weet wel dat als je frituurpan in brand staat dat je er een emmer met water overheen moet goeien alleen dan gaat het uit
goeie tipquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:34 schreef tonks het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Q-93f5980aQquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:34 schreef tonks het volgende:
Denk niet dat dat lukt met een brandplekje van 1 vierkante centimeterquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:32 schreef Hephaistos. het volgende:
Jackpot baby!
Aanklagen, binnen lopen, rentenieren.
Ik ga sowieso een brief inclusief de foto's naar Tefal sturen. Bevalt de reactie / afhandeling niet dan kijk ik wel verderquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:33 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
heb je de consumentenbond al al gebeld?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=Q-93f5980aQ
quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ga sowieso een brief inclusief de foto's naar Tefal sturen. Bevalt de reactie / afhandeling niet dan kijk ik wel verder
Ja probeer frituurvet eens goed op de foto te zetten, dat wil dus niet.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:38 schreef RacerDKB het volgende:
Hele keuken onder? Op de plaatjes zie ik maar een mililiter of 10 aan frituurvet
Verders Tefal bellen, vervanging en geld eisen, bij weigering aanklagen
Daar denk je echt niet aan hoorquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:39 schreef NiteSpeed het volgende:
Volgende keer toch maar de aardlek omschakelen in plaats van met je klauwen bij kokend vet in de buurt komen?
je laat het ons wel mee lachen dan hequote:Op donderdag 14 februari 2008 18:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Denk niet dat dat lukt met een brandplekje van 1 vierkante centimeter![]()
[..]
Ik ga sowieso een brief inclusief de foto's naar Tefal sturen. Bevalt de reactie / afhandeling niet dan kijk ik wel verder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |