Dat was 1989 zo'n beetje. Ook totaal geen new wave eigenlijk.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:35 schreef cafca het volgende:
Mwah wanneer was Fuzzbox dan populair 86? niet zoveel later, toch? Geen idee verder....
Zodra deze geraden is, zal ik het verklappenquote:Op zondag 17 februari 2008 12:07 schreef MadMaster het volgende:
Hoe je dit soort zaken opzoekt is me een raadsel,
OK , ik zal a.s. woensdag of zo dan wel weer even kijken...quote:Op zondag 17 februari 2008 23:52 schreef Mark het volgende:
[..]
Zodra deze geraden is, zal ik het verklappen
quote:
Welk nummer?quote:Come out of the cupboard,you boys and girls
Vertalinkje van wat?quote:Hear how my rhythm goes,
It's good for enjoying,
European/negro african woman.
quote:
Laat ik het laten bij: Het is niet de 2e optie....quote:Op maandag 18 februari 2008 20:59 schreef MadMaster het volgende:
Stel ik nou net zo van die beroerde vragen als ranja of is het de lokale bingo-avond...
mulattin?quote:Op maandag 18 februari 2008 15:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In het origineel staat voor die omschrijving één woord, wat echter niet één op één vertaald kan worden in het Engels.
Dit komt nog het meest in de buurt...
Maar je bent met het woord en de taal wel een eind op weg...quote:Op maandag 18 februari 2008 21:20 schreef knars het volgende:
mulattin?
Nog steeds geen idee. Is het spaanstalig?
Deze is veel ouder en hij leeft niet meer.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:51 schreef peaceman het volgende:
Lijkt wel een van die kerels van los del rio van the macarena..
Si, si, si, maar ik vroeg naar de song...quote:Op maandag 18 februari 2008 22:42 schreef Burnett het volgende:
santana - oye como va?
Burnett +2quote:"Oye Como Va" is a song written and composed by Latin jazz and mambo musician Tito Puente in 1963 and popularized by Santana's cover of the song in 1970 on their album Abraxas, helping to catapult Santana into stardom with the song reaching #13 on the Billboard Top 100.[1]
The title comes from the first words:
Spanish:
Oye como va
Mi ritmo
Bueno pa' gozar
Mulata.
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:05 schreef MadMaster het volgende:
Blind Faith
Klopt, in 1969, het origineel stamt uit 1958quote:Op maandag 18 februari 2008 23:21 schreef MadMaster het volgende:
Maar Blind Faith heeft het wel uitgebracht toch of was het een ander Clapton-bandje?
(& The Crickets) ranja +2quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:08 schreef ranja het volgende:
Buddy Holly?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |