Dat zou wel een andere dimensie geven aan het woord "hint"quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:10 schreef bartrid het volgende:
Da's Ruud de Wild maar is dat ook het antwoord?
Dan heb ik wel een vermoeden, maar dat mag mede-MM zelf doen dan...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:54 schreef ranja het volgende:
opgezocht, ik denk dat er nog 1 bij moet Methodmich
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:23 schreef lubje25 het volgende:
Tatum zelf?
ga jij maar verder met een nieuwe vraag, dit lijkt wel op een connectiequote:Als afsluiter maakte de band nog de videoband "Vet Heftig - de video", die ging over de opkomst en ondergang van Hakkûhbar. De productie werd geregisseerd door Martin Koolhoven en naast Van der Meer en Fosko acteerden onder meer Marco Borsato, Tatum Dagelet, Tjeerd Oosterhuis, Nance, Bart Vleming, Harry de Groot, Anita Doth (van 2 Unlimited) en Alfred Lagarde.
In principe welquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:00 schreef Captain_Redbeard het volgende:
cornelis vreeswijk in zweden ?
Laat je niet verwarren door het standbeeld. Het is een bekend grafmonument.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:08 schreef Grobbel het volgende:
Niet echt goed te zien van deze afstand. Billie Holiday?
Burnett, +2 puntenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:40 schreef Burnett het volgende:
Mozart, Oostenrijk
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:23 schreef lubje25 het volgende:
Tatum zelf?
De titel van deze debuutplaat heb je...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:37 schreef ranja het volgende:
Dat is Jeopardy toch? Is het dan het album van de Greg Kihn Band?
Ach ja, van de befaamde 'moet ik me ooit eens in verdiepen'-lijst.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:55 schreef MadMaster het volgende:
Van The Sound, staat hier nog in de kast...
MadMaster +2quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:55 schreef MadMaster het volgende:
Van The Sound, staat hier nog in de kast...
quote:
Opgezocht en dit is goed. Namens Madmaster: ranja +2quote:Op zondag 17 februari 2008 01:24 schreef ranja het volgende:
Hazel O'Connor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |