artiest is goed, nu de titel nog...quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:10 schreef Grobbel het volgende:
Dat is die gast van Sophia... The God Machine, dus? Al heb ik geen idee hoe die plaat heet, van voor mijn tijd.
Indien de titel om 23:30 uur er geen titel is krijgt Grobbel de punten.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:10 schreef Grobbel het volgende:
Dat is die gast van Sophia... The God Machine, dus? Al heb ik geen idee hoe die plaat heet, van voor mijn tijd.
Grobbel +2quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:10 schreef Grobbel het volgende:
Ja, en met die hint had ik het al helemaal wel geweten.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:08 schreef ranja het volgende:
Het is een zoet nederlands bandje.
Nee, dat telt niet als opzoeken. Je mag natuurlijk best je gewone sites bezoeken tijdens het triviaquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:09 schreef Grobbel het volgende:
Ik kwam net een foto van de gevraagde band net tegen bij wat werkzaamheden voor 3VOOR12. Niet echt gericht zoeken, meer per ongeluk.Telt dat als opzoeken?
Anders hou ik wijselijk mijn mond dicht.
Dat is 'm. Mooi nummer, ook.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:25 schreef Burnett het volgende:
shakespears sister - hello
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |