Zit die jongen nou geen valse hoop te geven. Over een paar issie getrouwd, en mijn god dan begint het geëmmer pas echtquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:38 schreef RacerDKB het volgende:
Zo is het nou eenmaal. Soms moet je dingen doen voor andere mensen ja. Wil je dan een of andere egoist zijn?
En niemand wil nou eenmaal op school blijven. Maar het MOET nou eenmaal. Over een paar jaar ben je er vanaf.
En dan ben je kapot? Heb je 521 keer gedoubleerd, ik kan me nml. niet voorstellen dat je onder de 80 bentquote:
7.30 wakker worden
15:45 ben ik uit school
Of heeft ie kinderenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:57 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Zit die jongen nou geen valse hoop te geven. Over een paar issie getrouwd, en mijn god dan begint het geëmmer pas echt
Nou, nu ik vertelde dat ze maar moest doen of ik niet bestond heb ik eindelijk de tijd ja.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:21 schreef Burdie het volgende:
En je hebt wel tijd om zo'n lange OP te tikken?.
Wat wil je dat wij voor je doen dan?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:32 schreef Sjibble het volgende:
Hulde voor de reacties
[..]
Nou, nu ik vertelde dat ze maar moest doen of ik niet bestond heb ik eindelijk de tijd ja.
Band gerepareert, maar voor zwemmen ben ik toch al telaat, en die josti van een monteur heeft geen 06 dus kan hem ook vandaag niet ophalen. Allebei gemist dus. Heb ik toch een topic kunnen openen maar vertelt ook weer over jullie kansloosheid.
Ik vraag hier hulp en het enige wat hier word geroepen is huillie
Die dagen waren idd een slecht voorbeeld, maar hoe zou jij je voelen na uren in een scherm te hebben gestaardDan moet ik nog 1 uur in die klotebus zitten, normaal ben ik ook binnen een half uur thuis met de brommert.
Jij kiest er toch voor een ICT-opleiding te gaan volgen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:32 schreef Sjibble het volgende:
Die dagen waren idd een slecht voorbeeld, maar hoe zou jij je voelen na uren in een scherm te hebben gestaard![]()
Ok, serieuze reactie dan.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:32 schreef Sjibble het volgende:
Hulde voor de reacties
[..]
Nou, nu ik vertelde dat ze maar moest doen of ik niet bestond heb ik eindelijk de tijd ja.
Band gerepareert, maar voor zwemmen ben ik toch al telaat, en die josti van een monteur heeft geen 06 dus kan hem ook vandaag niet ophalen. Allebei gemist dus. Heb ik toch een topic kunnen openen maar vertelt ook weer over jullie kansloosheid.
Die dagen waren idd een slecht voorbeeld, maar hoe zou jij je voelen na uren in een scherm te hebben gestaardDan moet ik nog 1 uur in die klotebus zitten, normaal ben ik ook binnen een half uur thuis met de brommert.
Dank jequote:
Das niet waar.quote:Ik vraag hier hulp en het enige wat hier word geroepen is huillie
Welkom in de echte wereld.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:32 schreef Sjibble het volgende:
Hulde voor de reacties
[..]
Dus? Ik staar 9 uur per dag naar een scherm voor m'n werk, 's avond 2 uur per dag voor m'n gameverslaving, en ik moet anderhalf uur (per keer, 3u per dag dus) in een arriva koekblik zitten.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:32 schreef Sjibble het volgende:
Hulde voor de reacties
[..]
Whaha jij wilde toch weten of jij de klootzak in huis bent?quote:
Ik heb degelijk wel een bijbaan, pizzacourier.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
Whaha jij wilde toch weten of jij de klootzak in huis bent?
Ja dus. Je doet het vmbo en ik hoor je nergens over een bijbaan. Hoe moe kun je daar nu van worden?
Ik denk dat de meeste mensen aanzienlijk minder vrije tijd hebben dan jij, die moeten bijvoorbeeld ook nog een huishouden draaiende houden ook al komen zij ook kapot thuis het eten staat niet vanzelf op tafel
Ach ja, ik heb vorige week 60 uur gewerkt, ben 2 keer naar de sportschool geweest, 1 keer wezen joggen, met een vriendin naar de kroeg geweest en heb 4 dagen gekookt en afgewassen, gestofzuigd, boodschappen gedaan en bij mijn opa in het verzorgingshuis geweestquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:58 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik heb degelijk wel een bijbaan, pizzacourier.
Betaalt wel goed, werk je wel van 4 tot 11
Donderdag is mijn vrije dag, maar omdat ik in een praatgroep zat kon ik tot 1 uur uitslapen en gelijk weg, om vervolgens te werken en om 11 uur thuis te komen...
Zaterdag werk ik ook van 5 tot 10 en Zondag 5 tot 10 (spitsdag)
Maandag Waterpolo-training
Dinsdag De vrije dag
Woensdag waterpolotraining
Donderdag werken
Vrijdag Waterpolotraining
ZAterdag Werken
Zondag werken
Zo zit mijn week in elkaar.
De meeste is hier van eigen keuze, zoals overwerk.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb vorige week 60 uur gewerkt, ben 2 keer naar de sportschool geweest, 1 keer wezen joggen, met een vriendin naar de kroeg geweest en heb 4 dagen gekookt en afgewassen, gestofzuigd, boodschappen gedaan en bij mijn opa in het verzorgingshuis geweest
Overwerk is beslist geen keuze maar er was een crisis op het werk. Huishouden is niet moeilijk nee, maar wel een noodzakelijk kwaad en er gaat behoorlijk wat tijd in zitten iedere dag weer opnieuw. Koken, afwassen en er is al een uur van je dag weg en boodschappen doen is ook tijdrovend. Sporten is eigen keuze ja, maar dat geldt ook voor jouw waterpolo. Mijn opa is ook eigen keuze ja, maar wordt ook wel sociaal van me verwacht. Naar de kroeg is ook eigen keuze en natuurlijk ook leuk, maar mijn week is een stuk gevulder dan de jouwe en ik klaag niet.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:21 schreef Sjibble het volgende:
[..]
De meeste is hier van eigen keuze, zoals overwerk.
Ik zou graag met vrienden uitgaan en ook mijn grootouders bezoeken, maar die wonen honderden kilometers verder!
En koken + huishouden. Noem je toch niet moeilijk?
Ik moest wel eens stofzuigen, ging lekker mn gangetje en deed er amper een half uur over. Het zag er ook goed uit. Koken, lekker zelf bepalen wat je eet
Afwassen hoort er gewoon bij. Maar als je het goed doet heb je naast een wasmachine ook een droger, en anders kost dat ophangen ook niet zo enorm veel tijd, en als je goed ophangt scheelt het nog eens tijd met strijken, of is het zelfs niet nodig.
Ik zie niet wat er zo moeilijk aan is. Zolang je baan leuk is zou ik het prima weten te redden.
Hoeveel ben ik nou kwijt aan huishouden qua tijd?
Blijkbaar mis ik iets.
Ik probeer gewoon rust te hebben.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:35 schreef Friek_ het volgende:
Misschien moet je er wat aan gaan doen in plaats van er weken tot maandenlang over door te zeuren.
Grow the fuck up.
heb je nou nog geen vriendquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:43 schreef Xennia het volgende:
[..]
Overwerk is beslist geen keuze maar er was een crisis op het werk. Huishouden is niet moeilijk nee, maar wel een noodzakelijk kwaad en er gaat behoorlijk wat tijd in zitten iedere dag weer opnieuw. Koken, afwassen en er is al een uur van je dag weg en boodschappen doen is ook tijdrovend. Sporten is eigen keuze ja, maar dat geldt ook voor jouw waterpolo. Mijn opa is ook eigen keuze ja, maar wordt ook wel sociaal van me verwacht. Naar de kroeg is ook eigen keuze en natuurlijk ook leuk, maar mijn week is een stuk gevulder dan de jouwe en ik klaag niet.
Hoeveel tijd jij kwijt bent met huishouden? Geen drol want je moeder doet alles voor je
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:43 schreef Xennia het volgende:
[..]
Overwerk is beslist geen keuze maar er was een crisis op het werk.
Aha, dus normaal werk je 45 uur... Scheelt weer. 45:5= 9 uur werken, van 9 tot 18:00, of van 6 tot 15?
Anders neem je de zaterdag er even bij, 45:6=7,5 Wat van 8 tot 15:30 kan wezen of van 10 tot 17:50?
Huishouden is niet moeilijk nee, maar wel een noodzakelijk kwaad en er gaat behoorlijk wat tijd in zitten iedere dag weer opnieuw. Koken, afwassen en er is al een uur van je dag weg en boodschappen doen is ook tijdrovend.
Het is inderdaad noodzakelijk. Je moet er van leven tenslotte.
Maar zo kan je zoals ik zei een lijstje maken (doe je waarschijnlijk ook) van de spullen die je moet kopen om je koelkastje mee te vullen, dit hoeft niet specifiek, bijvoorbeeld zoveel kilo vlees en zoveel zuivel?Boodschappen kun je na je werk doen, mocht je er nog in komen voor sluitingstijd. Dat ik boodschappen deed, deed ik er 15 min over om alles te vinden. Vrouwen kennende is het blaadjes kijken en langzaam doorlopen. Nja, toen ik klein was ging ik altijd mee naar de supermarkt en ze was niet 1 vd snelste, anderen ook niet hoor
Maar als ik een beetje bekend ben in de plaatselijke supermarkt en ik zo thuis zie water in onze koelkast gaat ben ik toch al gauw bij de kassa met de 10-15 minuten. Als je eerst naar huis bent gegaan kan je dan snel je kleren wassen. Tegen de tijd is het al klaar of nog bezig en kan je nog stofzuigen
. Het is maar hoe je het aanpakt, 1 voor 1 of 2 in 1. Maar dan woon je weer op jezelf, ALLEEN dus. Als je met zn 2en bij elkaar woont verdeel je de taken toch wel. Terwijl de ene stofzuigt kan de ander koken bijvoorbeeld
Sporten is eigen keuze ja, maar dat geldt ook voor jouw waterpolo.
Bij de plaatselijke fitness mag ik komen wanneer het mij uitkomt, net als het joggen. De trainingen zijn vaste tijden en dat kan ik niet zomaar uitstellen. Moeilijk om te zeggen dat ik de volgende dag om 5 uur in de avond wel kom ipv de gebruikelijke 8 uur op die dag omdat het even tegenzit in mn agendaJoggen doe je ook wanneer het je uitkomt, vaak op een zaterdagmorgen lekker in de ochtend
![]()
Mijn opa is ook eigen keuze ja, maar wordt ook wel sociaal van me verwacht. Naar de kroeg is ook eigen keuze en natuurlijk ook leuk, maar mijn week is een stuk gevulder dan de jouwe en ik klaag niet.
Ik zou graag naar mijn opa en oma bezoeken en ook uitgaan met vrienden. Dat is voor mij juist vrije tijd, dus ik zie het absoluut niet als iets verplichts.
Hoeveel tijd jij kwijt bent met huishouden? Geen drol want je moeder doet alles voor je
Ik geef toe, niet veel. Maar toch doe ik wel eens dingetjes als afdrogen, tafel dekken, tafel ruimen etc.
Ook wel eens mijn kamer opruimen. Dat wil ook wel eens een bende zijn. Maar in mijn kamer doet ze helemaal niks. Mag ik lekker zelf regelen. Bende? Mijn probleem.. vanzelfspreken.
Mag niet..quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:55 schreef Xennia het volgende:
Dan regel je een slot op je deur. Opgelost.
Haha leer nee zeggen man, je gaat toch niet pc's van vage kennissen repareren als je daar geen zin in hebt? Je vraagt toch ook niet aan de slager of ie even je huis wil schilderen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:23 schreef Alec690 het volgende:
Wat een agressieve reacties allemaal hier, relaxt ja? Ik kan me voorstellen dat de TS zo nog steeds niet aan zijn rust toekomt.![]()
Het is vrij herkenbaar TS, ik zit serieus in hetzelfde schuitje. Maar ik ervaar het heel anders, omdat ik er anders mee om ga.
Echt enorm grappig om te lezen dat zoveel dingen overeenkomen met mijn situatie.![]()
Het is niet dat ik mijn moeder niet wil helpen, maar ik word er zo ontzettend moe van als er een pop-up verschijnt tijdens mijn moeders internetsessie en er dan vervolgens wordt gedaan alsof de godvergeten wereld vergaat!![]()
Net als bij jou wordt bij mij ook luidkeels verspreid dat Alec690 goed is met computertjes, dus hier staat de kamer ook regelmatig vol met pc's. Van de buurman tot de pc van de slager van de zus van de achternicht van een kennis.![]()
Ik accepteer het maar, en redt m'n moeder telkens weer uit de noodsituatie die pop-up of dubbelklikken heet.Die pc's die hier staan maak ik, en verdien er wat leuks aan. Mocht ik echt geen tijd hebben i.v.m. met studie, werk of andere zaken dan vertel ik dat gewoon rustig. En mensen die verwachten dat ik á la minuut even een pc samenstel, assembleer en oplever kunnen van mij ook de boom in. Zoiets kost tijd en moet allemaal plaats vinden naast m'n studie en werk.
Maar goed, stay calm en probeer de houding van jezelf ook te veranderen. Als jij een stapje naar je moeder zet doet ze dat andersom vast ook.
Terwijl jij een auto hebt om overal te komen en lekker binnen werkt rij ik in dit kutweer rond op een brommer om mn centen te verdienen. Dat het vroor in december reed ik ook rond en bleef ik ook als laatst omdat de watjes het te koud hadden, ik reed die dagen 2x zoveel als op een gemiddelde dag. Daarbij kost mij een busabbonnement net zo veel als strippenkaarten en heeft het geen zin, het is een heel gedoe met overstappen en bij het station je bus weg te zien rijden als je nog moet uitstappenquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:23 schreef Xennia het volgende:
Bleegh, ik vind je een zeikerd en je irriteert me TS.
Dat klinkt heel gaaf, maar je zal er ongetwijfeld iets over te zeiken hebben. Dat je zo hard moet werken, of dat het zo vaak regent in Praag, of dat het eten niet zo lekker is, of dat je zo weinig verdient, of wat dan ook...quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:44 schreef Sjibble het volgende:
Ik moet volgend jaar 2 en een halve maand 5 dagen in de week stage lopen (fulltime).
Sommige gaan die in amerika lopen, ik dus in Praag.
mmmm...dit klinkt bekend als een quote van die serie op comedy central...kom hoe heet hij nou...met die 'fatass' die zo zeurt en zeikt...quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:33 schreef Sjibble het volgende:
[quote]Je snapt er niks van ik regel het wel
Mahaaam...
.....is alles wat ik hoorquote:Samenvatting: Ik heb helemaal mn rust niet en mn familie begrijpt me niet! Doe dit doe dat,
Één ding voordat je op jezelf gaat wonen: de vaat moet je niet, ik herhaal: niet in de wasdroger doen! Ook niet ophangen en al helemaal niet strijken.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:21 schreef Sjibble het volgende:
Afwassen hoort er gewoon bij. Maar als je het goed doet heb je naast een wasmachine ook een droger, en anders kost dat ophangen ook niet zo enorm veel tijd, en als je goed ophangt scheelt het nog eens tijd met strijken, of is het zelfs niet nodig.
Xennia is inderdaad nooit scholier/student geweest.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:44 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Terwijl jij een auto hebt om overal te komen en lekker binnen werkt rij ik in dit kutweer rond op een brommer om mn centen te verdienen. Dat het vroor in december reed ik ook rond en bleef ik ook als laatst omdat de watjes het te koud hadden, ik reed die dagen 2x zoveel als op een gemiddelde dag. Daarbij kost mij een busabbonnement net zo veel als strippenkaarten en heeft het geen zin, het is een heel gedoe met overstappen en bij het station je bus weg te zien rijden als je nog moet uitstappen.
Rij ik ook door deze kou naar school op de scooter 15 kilometer ver.
En horeca is aardig hard werken, jij bent denk ik ook wel moe na 5 uur in je auto te hebben gereden? Doe dat eens op een scooter
En omdat ik antwoord geef op je quotes vind je mij nu een zeikerdWaarom?
Ik moet volgend jaar 2 en een halve maand 5 dagen in de week stage lopen (fulltime).
Nee omdat je mijn vragen niet snapt en blijft volharden in je egocentrische wereldbeeld waarin jij het lijdend voorwerp bent. Je hebt het echt niet drukker dan de werkende mens met een eigen huishouden.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:44 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Terwijl jij een auto hebt om overal te komen en lekker binnen werkt rij ik in dit kutweer rond op een brommer om mn centen te verdienen. Dat het vroor in december reed ik ook rond en bleef ik ook als laatst omdat de watjes het te koud hadden, ik reed die dagen 2x zoveel als op een gemiddelde dag. Daarbij kost mij een busabbonnement net zo veel als strippenkaarten en heeft het geen zin, het is een heel gedoe met overstappen en bij het station je bus weg te zien rijden als je nog moet uitstappen.
Rij ik ook door deze kou naar school op de scooter 15 kilometer ver.
En horeca is aardig hard werken, jij bent denk ik ook wel moe na 5 uur in je auto te hebben gereden? Doe dat eens op een scooter
En omdat ik antwoord geef op je quotes vind je mij nu een zeikerdWaarom?
@Alec
Ah, ben niet de enige
Maar het punt gewoon dat als ze er achter komen als je er veel beter in bent ze plotseling er niks meer van bakken..
Waaat? Dat' ie zijn eigen moeder heeft gebaard?quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:11 schreef roepdeman het volgende:
Je moeder betaalt huishuur, voedt je op, zorgt ervoor dat jij verder kan studeren heeft je gebaard etc als jij dat ook over haar kan zeggen DAN mag je haar een grote mond geven lutser...
Ik ken Praag beter dan je denkt hoorquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:49 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat klinkt heel gaaf, maar je zal er ongetwijfeld iets over te zeiken hebben. Dat je zo hard moet werken, of dat het zo vaak regent in Praag, of dat het eten niet zo lekker is, of dat je zo weinig verdient, of wat dan ook...
Bottomline: je hebt een heel normaal leven maar weet er ongelovelijk over te zeiken. Iedereen, en dan bedoel ik ook echt iedereen, zou zulke huilverhalen weten op te hangen over hun eigen leven. En 95% ook nog eens stukken grotere huilverhalen. Je bent niet zielig, maar denkt wel dat je dat bent. Dat irriteert.
veel succes in Praagquote:Niet aan mezelf, maar de omgeving. School, Werk, Thuis, Buiten. Het beinvloedt hoe ik me voel.
Ik haat veranderingen als ik ergens aan gewend ben
Maar dat is weer anders.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:10 schreef Sjibble het volgende:
Grappig is dat het vandaag 2 jaar is dat we bij mn pa vandaan zijn verhuisd.
Best lullig op 14 februari, maar hij verdiende het.
Overdag heb ik ook wel eens echt nare gedachtes over hem.. maar niet dat ik hem mis..
Wat hij mn moeder heeft aangedaan vergeef ik hem in geen geval, en hoe slechter hij het heeft hoe beter.
Hard, maar daar heeft ie zelf voor gezorgd. Mijn moeder zei ook dat als hij een betere vader was hij ons nog kon hebben. Wat mij betreft mag ie het loodje leggen.Die psychiater heh....goed idee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I knowquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:13 schreef rosaatje het volgende:
[..]
Die psychiater heh....goed idee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
daar heb je me, ik weet het verschil niet.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:16 schreef LucasBergman het volgende:
psychiater of psycholoog?
Behoorlijk verschil namelijk.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:19 schreef Sjibble het volgende:
[..]
daar heb je me, ik weet het verschil niet.
Gewoon welke het beste is..
Voel me nu ook ff niet meer lekker... ik ga slapen.
Gelukkig gaat dit topic toch de helpende kant op![]()
weltrust.. en fijne valentijn he![]()
![]()
Vooral in de zomer ga ik wel eens voor de grap naar mn werk en vraag of ze me nodig hebben, en rij ik een paar ritjesquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:59 schreef Godshand het volgende:
Je rust vinden is vrij simpel:
15:30 uit school
16:00 niet naar huis, maar naar de kroeg, vrienden, het bos whatever
-mobiel uit
RUST!
2 uur lang
18:00 ga je daarna naar huis voor het eten
wil je dan nog rust?
zeg je dat je een afspraak hebt en peert hem weer
JOUW fout zit hem erin dat je toch steeds weer naar huis gaat, en tsja, dan ben je er dus dan schieten ze je aan...
Begin met blowenquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:25 schreef Sjibble het volgende: Maar dan nog vind ik het moeilijk om me te vermaken, want ik blijf aan die kleine dingen denken en zorgen maken die nergens op slaan. Want wat ik ervaar is, dat altijd als ik zonder zorgen zit ik het gewoon echt weet te verkloten voor mezelf en gaat het zaakje weer rond (zorgen > geen zorgen > ik verneuk het weer > maak me weer om onzin zorgen). Dat had ik dus vorig jaar niet, ik dacht ook nergens aan. Zoals ik al zei had ik alle tijd, geen zorgen en kon slapen wanneer ik zin had.
Ook al doe ik geen flikker op school, het punt dat ik het verplicht ben is het probleem.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:58 schreef Marije.. het volgende:
Ach gut, het mannetje moet van een jaar geen kloot uitvoeren, naar een jaar scholen.
Arm ding, komt niet aan zijn rust.
Stop met waterpolo, dan heb je ook je rust.
Zeikerd
Tut tut, hij heeft het een stuk zwaarder dan wij allemaal. En reageer niet zo vaak, van al die uitgebreide reply's schrijven met dagschema's komt hij nog niet aan zijn rust toe.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:23 schreef Xennia het volgende:
Bleegh, ik vind je een zeikerd en je irriteert me TS.
Oh. Doe ik idd zo nu en dan ook. Af en toe op een toffe vrije dag me ziek melden en dan gewoon flink bijtanken. Bij voorkeur vrijdag.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:05 schreef Ferrox het volgende:
TS, ik snap je wel denk ik.
Iedereen moet iets van jou, de hele dag door, je mist een moment voor je zelf.
Tip van mij: koffie en sigaretten![]()
zo kom ik heerlijk tot rust.
En als je niet wilt roken, fake een weekje buikgriep of iets dergelijks, kun je lekker bijslapen
Of je skimmt de tekstquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:01 schreef Nobu het volgende:
Kerel, schrijf eerst maar eens een samenvatting
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |