Ja !quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:37 schreef Armageddon het volgende:
Iemand nog iets voor valentijn geregeld mensen?
Je eet zeker geen vlees, maar wel biefstuk ofzo?quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee, doe bewust niet zoveel voor valentijn. Vind het zo commercieel en weet ik veel wat. Ik toon mijn liefde het hele jaar wel door met hier en daar wat cadeautjesetc.
Ik geef een kaartje, subtiel hé.
Ik ken geen Valentijnquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:37 schreef Armageddon het volgende:
Iemand nog iets voor valentijn geregeld mensen?
Je weet dat het morgen pas is?quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:57 schreef Armageddon het volgende:
Heb maar een veels te dure bos rozen laten bezorgen. Je weet wel, die van een meter.
Ik weet niet wat ze nou echt bedoeltquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Als ik thuiskom en er staat een groep ME-ers in mijn kamer , dat vind ik geen leuke avond hoor Tal
Mannen met gummieknuppelsquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Als ik thuiskom en er staat een groep ME-ers in mijn kamer , dat vind ik geen leuke avond hoor Tal
Hehe. Ja, daarom is dat dus niet mijn definitie van een leuke avondquote:
Een rode reet is helemaal niet erg hoorquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hehe. Ja, daarom is dat dus niet mijn definitie van een leuke avond![]()
Vrouwen in politiepakjes is natuurlijk weer een ander verhaal
TOF!quote:
fuck the afbeelding.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:29 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
TOF!
Same here...
Hey J, ik mis de Oldbieland afbeelding.
levende muis ?quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:38 schreef HeatWave het volgende:
Oh, mijn slang heeft gisteren voor het eerst gegeten, erg stoer om te zien.
quote:
quote:
Errug gaaf!quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Alleen de kill zelf heb ik gemist, maar hij was er net aan begonnen verder.
Die zelfingenomen houding daarna was cool, hij ging bijna verticaal zitten met zijn kop omhoog.
Jij ook, fijne dag nog!quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goedemorgen!
Ach, je bent iig niet je baan kwijt!quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:31 schreef Armageddon het volgende:
Laffe kankerjosti's bij dat GS. Post je een telefoonnummer die ze zelf publiceren en dan krijg je een ban.
Heeft GI dat gedaan?quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:02 schreef GI het volgende:
En bij k_i_m ben ik nooit zo in de buurt geweest. Maximaal een keer een handje tijdens een static en laffer meet. Al kan ik me herrinneren dat ze toen bij harrie aan het schootzitten was en ik vrij snel de aftocht heb geblazen.
J en K komen hier amper nog.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:03 schreef k_i_m het volgende:
Wat is het hier stom de laatste tijd.
Lijkt er wel op of mensen moeten werken?quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:03 schreef k_i_m het volgende:
Wat is het hier stom de laatste tijd.
Een grachtenpand uit 17-zoveel. Erg leuk van buiten.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:35 schreef Tally het volgende:
En in wat voor een druipgrot woon jij UIO?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een grachtenpand uit 17-zoveel. Erg leuk van buiten.
Ah jawel joh.. Niet iedereen heeft zwangerschapsverlof.quote:
LoLz.... Blij dat ik toendertijd niet in ben gegaan op een appartementje in een grachtenpand in Haarlem.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een grachtenpand uit 17-zoveel. Erg leuk van buiten.
Je moet hem echt fysiek gaan langsbrengen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:11 schreef Tally het volgende:
Ik mag straks naar Almere ff een database brengen
Jaquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:12 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Je moet hem echt fysiek gaan langsbrengen?
Zal wel iets te maken hebben met ISMS of SoX of iets in die richting?quote:
Klopt ook!quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Het zijn prachtige panden en helaas dus soms wat krakkemikkig, maar je woont er wel heel mooi. Compromis dus.
Ik heb nooit zwangerschapverlof nodig gehad om niks te doen te hebben op mijn werkquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:12 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ah jawel joh.. Niet iedereen heeft zwangerschapsverlof.
(Nog maar drie weekjes he?)
[..]
LoLz.... Blij dat ik toendertijd niet in ben gegaan op een appartementje in een grachtenpand in Haarlem.
Ivo is okay.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:33 schreef HeatWave het volgende:
Echt, ik ben Amsterdammer in hart en nieren, maar ik wil de burgemeester van Rotterdam! nu!
Die Cohen, ik heb hier plannen voor hem die ik in het openbaar gewoon niet mag verkondigen. In R'dam kan alles en Amsterdam begint de Libellestad van Nederland te worden door die grafhond...
quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:33 schreef HeatWave het volgende:
Echt, ik ben Amsterdammer in hart en nieren, maar ik wil de burgemeester van Rotterdam! nu!
Die Cohen, ik heb hier plannen voor hem die ik in het openbaar gewoon niet mag verkondigen. In R'dam kan alles en Amsterdam begint de Libellestad van Nederland te worden door die grafhond...
LoLz... Mijn vriendin denkt dat het een dezer weken al komt. Maar, het mag er nu ook wel zo'n beetje uit van haar!quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb nooit zwangerschapverlof nodig gehad om niks te doen te hebben op mijn werk.
Officieel tot de 40 weken nog een week of 5. Maar je weet natuurlijk nooit of het eerder komt. Ikzelf heb het gevoel dat ik voor de rest van mijn leven zwanger blijf en er nooit iets uitkomt, dus dan zal ze vast wel niet eerder komen.
Van mij ook wel, ik heb zin in bier!quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:48 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
LoLz... Mijn vriendin denkt dat het een dezer weken al komt. Maar, het mag er nu ook wel zo'n beetje uit van haar!
True, maar dan kan je beter opbouwen ala Opstelten dan afbreken als Cohenquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Laten we wel wezen, HW, aan A'dam viel natuurlijk ook al weinig te verpesten.
Heuj!quote:
Heel erg gaaf! Ik kan die voorstelling echt aanraden.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:21 schreef Misstique het volgende:
Hey JMG, hoe was the Reduced Shakespeare Company?
Schande! Boo! Hiss!quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:47 schreef HeatWave het volgende:
En dan ga je opeens vanavond naar Megadeth.
Mooi, ben erg beieuwd, maar moet nog een paar weken wachten.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Heel erg gaaf! Ik kan die voorstelling echt aanraden.
Finkers was geweldig. Compleet andere show dan wat hij eerder heeft laten zien. Wat serieuzer, maar ook zeker ruimte voor goeie (cynische) grappen. Het ging voornamelijk over liefde en dood en hij vertelt veel over wat hij de afgelopen 7 jaar heeft meegemaakt.quote:En Finkers?
Ga gerust op de voorste rij zitten trouwensquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mooi, ben erg beieuwd, maar moet nog een paar weken wachten.
Gaaf! Veel succes man!quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:47 schreef HeatWave het volgende:
En dan ga je opeens vanavond naar Megadeth.
Hoezo?quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ga gerust op de voorste rij zitten trouwens.
Dan heb je een grote kans dat je ook eens kunt meemaken hoe het voelt om op het podium te staan voor een volle zaal.quote:
Ah, OK. De voorstelling gisteren (Zuidplein, Rotterdam) was trouwens bij lange na niet uitverkocht.quote:Ik zit trouwens op t balkon, volgens mij.
Dat is niiks nieuws voor me.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dan heb je een grote kans dat je ook eens kunt meemaken hoe het voelt om op het podium te staan voor een volle zaal.
Ik weet zeker dat het in Zwolle ook niet vol zal zijn. Die boeren hier snappen dat toch niet.quote:[..]
Ah, OK. De voorstelling gisteren (Zuidplein, Rotterdam) was trouwens bij lange na niet uitverkocht.
Eenschquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Finkers was geweldig. Compleet andere show dan wat hij eerder heeft laten zien. Wat serieuzer, maar ook zeker ruimte voor goeie (cynische) grappen. Het ging voornamelijk over liefde en dood en hij vertelt veel over wat hij de afgelopen 7 jaar heeft meegemaakt.
Reduced Shakespeare Companyquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Heel erg gaaf! Ik kan die voorstelling echt aanraden.
En Finkers?
ik ook niet, lekker slapen !quote:
Ik ga morgen stappen.. Dagje weg..quote:
Stappenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ga morgen stappen.. Dagje weg..
Daar kijk ik naar uit.. Slapen doe ik toch niet ookal heb ik vrij
Nou ja stappen..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:12 schreef Joene het volgende:
[..]
StappenWat is dat
![]()
En ik moet echt bij slapen want anders trek ik het niet meer.
scheveningen is okay.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja stappen..
Ik ga terrassen, uiteten en gokken vlakbij Arma
Echt stappen is het dus niet.. Of we moeten nog een club/kroeg/tent in duiken
Misschien is het om te wonen ruk , maar een avondje /middagje strand , en crazy piano's en HC zijn goed te doen hoor.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:21 schreef Faithy het volgende:
Scheveningen
ben blij dat ik er weg ben
ben eigenlijk nog nooit echt uitgegaan op Scheveningen..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Misschien is het om te wonen ruk , maar een avondje /middagje strand , en crazy piano's en HC zijn goed te doen hoor.
MWah, tis maar een stagairetje. Wat verwacht je daarvan?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ongelofelijk wat voor kneuzen er tegenwoordig 'admin' worden op bedrijfsnetwerken....
Probleem: Wie heeft geprint?
Klopt, maar dan heb je wle wat anders te doen dan een halve dag bezig te zijn om uit te zoeken wie een bepaald printje heeft gemaakt. Affijn, het ging niet eens om een bedrijf, maar om een basisschool dus. Schokkend hoor, kinderen die vieze plaatjes zoeken op het netquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MWah, tis maar een stagairetje. Wat verwacht je daarvan?.
En hij lijkt in een flike chaos terecht te zijn gekomen, je weet zelf ook best wat voor teringzooi het bij kleinere (en grotere) bedrijfjes kan zijn.
Nee, het vertraagt. Elke geschreven sector moet immers weer teruggelezen worden, en vergeleken worden met de origineel aangeboden data.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:45 schreef Faithy het volgende:
hmkay...
en uiteraard versnelt dat de 'performance' lijkt mij danaangezien er meerdere taken tegelijkertijd uitgevoerd kunnen worden?
http://www.datastorex.com/common/glossary.asp?termid=186quote:Read after write
A mode of operation requiring that the system read each sector after data is written, checking that the data read back is the same as the data recorded. This operation lowers system speed but raises data reliability.
Mag ik dan vragen waarom jij, in mijn ogen een redelijk normaal meisje, dat IN GODSNAAM wil weten???quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:59 schreef Faithy het volgende:
"What is the effect on performance of Read-after-write tot check the correct completion of a writing"
idd!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:57 schreef HeatWave het volgende:
Dus als dat je vakgebeid is ben je niet normaal?
O. Ok.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:57 schreef Faithy het volgende:
Omdat ik Informatiekunde studeer en voor het vak "Opslaan en Terugvinden" deze vraag moet beantwoorden
dat is het nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:50 schreef HeatWave het volgende:
Klinkt een beetje.....sja....knullig dat "Opslaan en terugvinden".
Het is ICT, het moet gewoon "Data storage and retrieval" heten.
15 man maar?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:09 schreef HeatWave het volgende:
Megadeth was eigenlijk best cool.
En het was erg gezellig met z'n 15en.
Wat jij zegt.quote:
Den Haag FTW!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:31 schreef Faithy het volgende:
[..]
ben eigenlijk nog nooit echt uitgegaan op Scheveningen..maargoed.. ging dan ook altijd gewoon naar een gezellige bruine kroeg..
En geneukt ?quote:Op maandag 18 februari 2008 10:33 schreef HeatWave het volgende:
Tnx A!
Overigens Zaterdag reunie gehad, was heel erg gezellig. En uiteraard een jeugdliefde tegengekomen. En die was verdomde goed geconserveerd zeg! En als zo'n beetje enige meid niet gebonden EN kinderloos!
Ik had er toen al kijk op.
Had gekund, maar aangezien ik wel gebonden ben is het niet gebeurdquote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 10:12 schreef Joene het volgende:
ik haat werken.
quote:Op maandag 18 februari 2008 10:33 schreef HeatWave het volgende:
Tnx A!
Overigens Zaterdag reunie gehad, was heel erg gezellig. En uiteraard een jeugdliefde tegengekomen. En die was verdomde goed geconserveerd zeg! En als zo'n beetje enige meid niet gebonden EN kinderloos!
Ik had er toen al kijk op.
ik zeg je heb een goeie broerquote:Op maandag 18 februari 2008 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had gekund, maar aangezien ik wel gebonden ben is het niet gebeurd.
Mijn broertje kwam al naar me toe, ik hou mijn bek wel.
Ja hoor primaquote:Op maandag 18 februari 2008 11:14 schreef n00cL30n het volgende:
Inderdaad. Hey J, is het nog een beetje gelukt met bouwen gister?
Altijd al geweten dat ik een Mac moest hebben.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:34 schreef Armageddon het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1202561.html
Wie ben jij?quote:Op maandag 18 februari 2008 13:18 schreef Tha-CheF het volgende:
Ben ik lang genoeg weggeweest om oldie te zijn?
Die ene, van dat feestje toen.quote:
Die ene die door het bushokje is getyft!quote:
Arnheim met het spijkerkwartier of hoe het ook heetquote:Op maandag 18 februari 2008 13:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, laten we het even over datArnhem
hebben.
slecht leesbaar.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:44 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Die ene die door het bushokje is getyft!
[ afbeelding ]
Nijmegenquote:Op maandag 18 februari 2008 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
zal blij zijn als we inNijmegen
wonen
maarja.. ik moest zo nodig niet meteen in de stad gaan wonen waar mijn vriend woonde
had ik dat nu maar wel gedaan
Lekker linksdraaiende tofu eten met pacifistische geitewollenharen hippische veganisten.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Lekker linksdraaiende tofu eten met pacifistische geitewollenharen hippische veganisten..
en zie hier het onomstotelijke bewijs dat ik gelijk hebquote:Op maandag 18 februari 2008 14:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hey, daar ben ik wel geworpen door mijn moedâh, ja..
wat zij zeiquote:Op maandag 18 februari 2008 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en zie hier het onomstotelijke bewijs dat ik gelijk heb
Als die Adeau-supporters nou zoveel van Adeau houden, waarom redden zij de club niet van het faillisement in plaats van als de eerste de beste allochtonische sloeber de klauw op te houden bij de gemeente?quote:
Ja duhuh! Het is Russisch!quote:
Is geprobeert door Haagse John. Vanavond te zien bij één vandaag om 18:40quote:Op maandag 18 februari 2008 14:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als die Adeau-supporters nou zoveel van Adeau houden, waarom redden zij de club niet van het faillisement in plaats van als de eerste de beste allochtonische sloeber de klauw op te houden bij de gemeente?
Hoihoipiepeloi!quote:Op maandag 18 februari 2008 14:32 schreef Gellarboy het volgende:
Ja hallo, met mij!
He ouwe relnicht , alles lekker ?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:32 schreef Gellarboy het volgende:
Ja hallo, met mij!
Same here. Al ben ik hier sowieso al zo lang niet meer geweest dat ik de binding niet meer heb. Af en toe kom ik nog eens binnenzeilen.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:56 schreef Joene het volgende:
Goed hoor , druk , bijna geen tijd om te fok!ken![]()
Ik hang voornamelijk hier uit en af en toe een reltopique.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:01 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Same here. Al ben ik hier sowieso al zo lang niet meer geweest dat ik de binding niet meer heb. Af en toe kom ik nog eens binnenzeilen.
Niet verder vertellen...quote:
Mooi zo, ik rij elke dag langs je huisquote:Op maandag 18 februari 2008 14:53 schreef Gellarboy het volgende:
Hoera, wat grappig al die ouwe users.Hoi allemaal.
Het gaat goed bij het W'plein, dank!![]()
Hoe is het daar?
Volgens mij ben ik zulks een newbie dat ik van na jouw tijd ben.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:01 schreef Gellarboy het volgende:
Same here. Al ben ik hier sowieso al zo lang niet meer geweest dat ik de binding niet meer heb. Af en toe kom ik nog eens binnenzeilen.
men als je hem niet ken , optiefen !quote:Op maandag 18 februari 2008 15:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik zulks een newbie dat ik van na jouw tijd ben..
quote:Op maandag 18 februari 2008 15:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ach ja waarom niet. Je moet alles een keer proberen.
Sommige dingen zijn nou eenmaal een overrated experience lijkt mij?quote:
*van stoel valt*quote:Op maandag 18 februari 2008 14:32 schreef Gellarboy het volgende:
Ja hallo, met mij!
Echt waar? Dat met die discobal op de hoek, dat zijn wij.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:09 schreef HeatWave het volgende:
Mooi zo, ik rij elke dag langs je huis.
Hier alles ok verder wel.
Ik kên hêm ênkel vên naam, mên.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:15 schreef Joene het volgende:
men als je hem niet ken , optiefen !
Zal zo ff kijken danquote:Op maandag 18 februari 2008 15:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Echt waar? Dat met die discobal op de hoek, dat zijn wij.
Ga je inlezen JK en kom niet meer terug tot je precies weet wie het is.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik kên hêm ênkel vên naam, mên.
Jaja, die duurt 4 jaar en ik ben net een maand klaar met het eerste jaar. Dus dat duurt nog wel even.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:09 schreef Joene het volgende:
Doe je nog die foto opleiding gellar ?
Goed ! lukt het ook wat enzo ?quote:Op maandag 18 februari 2008 15:22 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Jaja, die duurt 4 jaar en ik ben net een maand klaar met het eerste jaar. Dus dat duurt nog wel even.
Wij hebben elkaar nog wel meegemaakt volgens mij hoor. Maar misschien postte ik toen onder Tightrope of Dirk of kikkerlikkerfan of weet ik veel.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens mij ben ik zulks een newbie dat ik van na jouw tijd ben..
quote:Op maandag 18 februari 2008 15:25 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar nog wel meegemaakt volgens mij hoor. Maar misschien postte ik toen onder Tightrope of Dirk of kikkerlikkerfan of weet ik veel.
Gaat het?quote:Op maandag 18 februari 2008 15:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
*van stoel valt*
Maar dat is mijn meningquote:
je hebt een claudia de breij look a like op je sitequote:Op maandag 18 februari 2008 15:32 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
You be the judge of that!
http://www.dirkvanbaren.nl/glam
De een zegt Claudia de Breij en de ander zegt Tanja Jess. Maar zij is leuker dan die twee bij elkaar.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:33 schreef Joene het volgende:
je hebt een claudia de breij look a like op je site
Een staartje Dirk denk ik.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:25 schreef Gellarboy het volgende:
Wij hebben elkaar nog wel meegemaakt volgens mij hoor. Maar misschien postte ik toen onder Tightrope of Dirk of kikkerlikkerfan of weet ik veel.
Dat is dan wel een beetje jammer weeer , ik ben wel van foto's van jesters.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
De een zegt Claudia de Breij en de ander zegt Tanja Jess. Maar zij is leuker dan die twee bij elkaar.Ik heb ook topless foto's maar die krijg je niet whehehehehehe.
.
nou ik huo ook wel van jesters juno hehehequote:Op maandag 18 februari 2008 15:38 schreef Joene het volgende:
Dat is dan wel een beetje jammer weeer , ik ben wel van foto's van jesters.
Ja. Gewoon verrast om jou hier weer te zienquote:
Whehehehehequote:Op maandag 18 februari 2008 15:40 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
nou ik huo ook wel van jesters juno hehehe.
VERRASSING!quote:Op maandag 18 februari 2008 15:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ja. Gewoon verrast om jou hier weer te zien.
Je ken je chick beter laten vastleggen terwijl je hete neuqseks hebt met haar.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:08 schreef Armageddon het volgende:
Zeg Gellarboy. Kan je m'n chick niet een keer vastleggen in ruil voor hete neuqseks met mij?whehehehe
quote:Op maandag 18 februari 2008 16:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Je ken je chick beter laten vastleggen terwijl je hete neuqseks hebt met haar.
Vastleggen? Aan de ketting bedoel je? In de keuken zeker! Ik vind het een deal.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:08 schreef Armageddon het volgende:
Zeg Gellarboy. Kan je m'n chick niet een keer vastleggen in ruil voor hete neuqseks met mij?whehehehe
Nee men, op zo'n sjiek hendige feauteau!quote:Op maandag 18 februari 2008 16:15 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Vastleggen? Aan de ketting bedoel je? In de keuken zeker! Ik vind het een deal.
ik vind dat kettingidee ook wel geyl a.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee men, op zo'n sjiek hendige feauteau!
Ja dat heeft ook wel wat inderdaad J.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:21 schreef Joene het volgende:
[..]
ik vind dat kettingidee ook wel geyl a.
Oh, nou ook prima!quote:Op maandag 18 februari 2008 16:19 schreef Armageddon het volgende:
Nee men, op zo'n sjiek hendige feauteau!
OPHOEREN KUTNEWBIE GODVERDOMME DONDER OP UIT DIT TOPIC WAT DENK JE WEL NIET MET JE SMERIGE NEWBIEHOERENPOOIER POTEN!!!!!!!!!!!!quote:
maar dat is jouw mening , whehehehehhequote:Op maandag 18 februari 2008 16:28 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
OPHOEREN KUTNEWBIE GODVERDOMME DONDER OP UIT DIT TOPIC WAT DENK JE WEL NIET MET JE SMERIGE NEWBIEHOERENPOOIER POTEN!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
:R hihihihi
Best een fijn leuk flesje om te krijgen, incl 2 loodkirstallen glazenquote:Appelation Grande Cuvee Champange Controllee, Premier Grand Cru, VSOP, Cuvee rare
Omdat we geen reet geven om die noobs?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
waarom is er nog geen [newbies]aanbid hier de oldbies - topic?![]()
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
waarom is er nog geen [newbies]aanbid hier de oldbies - topic?![]()
Je moeder, je tante en je opa ook!quote:Op maandag 18 februari 2008 16:28 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
OPHOEREN KUTNEWBIE GODVERDOMME DONDER OP UIT DIT TOPIC WAT DENK JE WEL NIET MET JE SMERIGE NEWBIEHOERENPOOIER POTEN!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
:R hihihihi
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:12 schreef HeatWave het volgende:
Ja hallo weer.
net maar even kaarten Pinkpop gekocht, die krengen gaan hard! 75% verkocht al....
En?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb besloten de dobbelsteen dit jaar te laten beslissen over de vakantiebestemming.
Ik moet eerst 6 opties hebben.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:28 schreef Armageddon het volgende:
En?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:34 schreef chansadres het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat het niet zo snel maar omdat mensen zoals jij zeggen dat het snel gaat, gaan mensen als gekken kaarten kopen!
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..].
De logica van sommige mensen, nou is het mijn schuld.
K dan.. Dan maar eens even gaan kijken welke dag dan het meest interessant is voor mij.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:23 schreef HeatWave het volgende:
Volgens mij wel, ik zag meedere keuzes staan.
Mogeuh gozert!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:25 schreef Joene het volgende:
Mogguh Brossers.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah, Roisin Murphy komt ook.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..].
De logica van sommige mensen, nou is het mijn schuld.
UIO's grote dobbelsteen avontuurquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:38 schreef GI het volgende:
- Het stadje cognac in frankrijk
- Nijltrip
- Highlands van schotland
- Moskou
- Zuid afrika
- Urk
Het ging ook een stuk harder dan ik had verwacht. Zo snel lopen topics nou eigenlijk nooit in TRV.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:44 schreef n00cL30n het volgende:
LOLz.. gewoon allemaal gevuld voor ik daar kon antwoorden.
Link!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:55 schreef HeatWave het volgende:.
Je opent wel eens een topic dat je beter niet had kunnen doen.
De dingen die je leest over mensen.......
Staat er al!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:38 schreef Armageddon het volgende:
Link!
Potver R! Twee uur te laat om mee te kunnen bepalen naar welk land in mogelijk op vakantie ga. Gelukkig kun je medebepalen welke streek het gaat worden.quote:
die ha 'k al gezienquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:49 schreef Armageddon het volgende:
Help! wat moet ik doen? (nieuwe baan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |