Tenzij de dader alleen bepaalde gedeeltes uit z'n history gewist heeft.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:13 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Aha..
Als je toch die wachtwoorden hebt, dan check je toch de hystory van al die accounbts, en als je het niet vind, dat moet het diegene zijn die zijn history heeft verwijderd
heb ik gedaan maar als diegene nou gewoon dagelijks zijn history leegmaakt ben ik zometeen iemand vals aant beschuldigen (geloof me, de mensen die dat doen bestaan)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:13 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Aha..
Als je toch die wachtwoorden hebt, dan check je toch de hystory van al die accounbts, en als je het niet vind, dat moet het diegene zijn die zijn history heeft verwijderd
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:09 schreef admiraal_anaal het volgende:wat voor tekst is er uitgeprint dan?
Maar ik plaats een tvp
misschien IS dit mijn stagewerkquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Misschien moet je je gewoon met je stagewerk bezighouden in plaats van je druk maken over 1 printje van iemand.
cookies is een slim ideequote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:17 schreef Hephaistos. het volgende:
Als het via internet explorer is geprint, ging het hier dan om een speciale pagina waar de meesten nooit komen? Dan zou je het nog via de cookies kunnen proberen.
Collega's naaien?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:18 schreef luukskywalker het volgende:
[..]
misschien IS dit mijn stagewerk
Als systeembeheerder krijg je nog wel eens van je baas te horen dat ie niet wil dat er prive dingen geprint worden toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Collega's naaien?
Kan ik me nou niet voorstellen dat ze je daarvoor aannemen.
Wat was het dan? Dikke piemels?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:21 schreef luukskywalker het volgende:
[..]
Als systeembeheerder krijg je nog wel eens van je baas te horen dat ie niet wil dat er prive dingen geprint worden toch?
Al helemaal niet dit soort prive dingen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:25 schreef luukskywalker het volgende:
blijkbaar zijn jullie meer geinteresseerd in wat er geprint is dan in wat de oplossing is
there ya go: http://gallys.nastydollars.com/sb/98/?id=usgo&t=rand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |