Ja !quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:37 schreef Armageddon het volgende:
Iemand nog iets voor valentijn geregeld mensen?
Je eet zeker geen vlees, maar wel biefstuk ofzo?quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee, doe bewust niet zoveel voor valentijn. Vind het zo commercieel en weet ik veel wat. Ik toon mijn liefde het hele jaar wel door met hier en daar wat cadeautjesetc.
Ik geef een kaartje, subtiel hé.
Ik ken geen Valentijnquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:37 schreef Armageddon het volgende:
Iemand nog iets voor valentijn geregeld mensen?
Je weet dat het morgen pas is?quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:57 schreef Armageddon het volgende:
Heb maar een veels te dure bos rozen laten bezorgen. Je weet wel, die van een meter.
Ik weet niet wat ze nou echt bedoeltquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Als ik thuiskom en er staat een groep ME-ers in mijn kamer , dat vind ik geen leuke avond hoor Tal
Mannen met gummieknuppelsquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Als ik thuiskom en er staat een groep ME-ers in mijn kamer , dat vind ik geen leuke avond hoor Tal
Hehe. Ja, daarom is dat dus niet mijn definitie van een leuke avondquote:
Een rode reet is helemaal niet erg hoorquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hehe. Ja, daarom is dat dus niet mijn definitie van een leuke avond![]()
Vrouwen in politiepakjes is natuurlijk weer een ander verhaal
TOF!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |