Ja !quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:37 schreef Armageddon het volgende:
Iemand nog iets voor valentijn geregeld mensen?
Je eet zeker geen vlees, maar wel biefstuk ofzo?quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee, doe bewust niet zoveel voor valentijn. Vind het zo commercieel en weet ik veel wat. Ik toon mijn liefde het hele jaar wel door met hier en daar wat cadeautjesetc.
Ik geef een kaartje, subtiel hé.
Ik ken geen Valentijnquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:37 schreef Armageddon het volgende:
Iemand nog iets voor valentijn geregeld mensen?
Je weet dat het morgen pas is?quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:57 schreef Armageddon het volgende:
Heb maar een veels te dure bos rozen laten bezorgen. Je weet wel, die van een meter.
Ik weet niet wat ze nou echt bedoeltquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Als ik thuiskom en er staat een groep ME-ers in mijn kamer , dat vind ik geen leuke avond hoor Tal
Mannen met gummieknuppelsquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Als ik thuiskom en er staat een groep ME-ers in mijn kamer , dat vind ik geen leuke avond hoor Tal
Hehe. Ja, daarom is dat dus niet mijn definitie van een leuke avondquote:
Een rode reet is helemaal niet erg hoorquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hehe. Ja, daarom is dat dus niet mijn definitie van een leuke avond![]()
Vrouwen in politiepakjes is natuurlijk weer een ander verhaal
TOF!quote:
fuck the afbeelding.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:29 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
TOF!
Same here...
Hey J, ik mis de Oldbieland afbeelding.
levende muis ?quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:38 schreef HeatWave het volgende:
Oh, mijn slang heeft gisteren voor het eerst gegeten, erg stoer om te zien.
quote:
quote:
Errug gaaf!quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Alleen de kill zelf heb ik gemist, maar hij was er net aan begonnen verder.
Die zelfingenomen houding daarna was cool, hij ging bijna verticaal zitten met zijn kop omhoog.
Jij ook, fijne dag nog!quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goedemorgen!
Ach, je bent iig niet je baan kwijt!quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:31 schreef Armageddon het volgende:
Laffe kankerjosti's bij dat GS. Post je een telefoonnummer die ze zelf publiceren en dan krijg je een ban.
Heeft GI dat gedaan?quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:02 schreef GI het volgende:
En bij k_i_m ben ik nooit zo in de buurt geweest. Maximaal een keer een handje tijdens een static en laffer meet. Al kan ik me herrinneren dat ze toen bij harrie aan het schootzitten was en ik vrij snel de aftocht heb geblazen.
J en K komen hier amper nog.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:03 schreef k_i_m het volgende:
Wat is het hier stom de laatste tijd.
Lijkt er wel op of mensen moeten werken?quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:03 schreef k_i_m het volgende:
Wat is het hier stom de laatste tijd.
Een grachtenpand uit 17-zoveel. Erg leuk van buiten.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:35 schreef Tally het volgende:
En in wat voor een druipgrot woon jij UIO?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een grachtenpand uit 17-zoveel. Erg leuk van buiten.
Ah jawel joh.. Niet iedereen heeft zwangerschapsverlof.quote:
LoLz.... Blij dat ik toendertijd niet in ben gegaan op een appartementje in een grachtenpand in Haarlem.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een grachtenpand uit 17-zoveel. Erg leuk van buiten.
Je moet hem echt fysiek gaan langsbrengen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:11 schreef Tally het volgende:
Ik mag straks naar Almere ff een database brengen
Jaquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:12 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Je moet hem echt fysiek gaan langsbrengen?
Zal wel iets te maken hebben met ISMS of SoX of iets in die richting?quote:
Klopt ook!quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Het zijn prachtige panden en helaas dus soms wat krakkemikkig, maar je woont er wel heel mooi. Compromis dus.
Ik heb nooit zwangerschapverlof nodig gehad om niks te doen te hebben op mijn werkquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:12 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ah jawel joh.. Niet iedereen heeft zwangerschapsverlof.
(Nog maar drie weekjes he?)
[..]
LoLz.... Blij dat ik toendertijd niet in ben gegaan op een appartementje in een grachtenpand in Haarlem.
Ivo is okay.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:33 schreef HeatWave het volgende:
Echt, ik ben Amsterdammer in hart en nieren, maar ik wil de burgemeester van Rotterdam! nu!
Die Cohen, ik heb hier plannen voor hem die ik in het openbaar gewoon niet mag verkondigen. In R'dam kan alles en Amsterdam begint de Libellestad van Nederland te worden door die grafhond...
quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:33 schreef HeatWave het volgende:
Echt, ik ben Amsterdammer in hart en nieren, maar ik wil de burgemeester van Rotterdam! nu!
Die Cohen, ik heb hier plannen voor hem die ik in het openbaar gewoon niet mag verkondigen. In R'dam kan alles en Amsterdam begint de Libellestad van Nederland te worden door die grafhond...
LoLz... Mijn vriendin denkt dat het een dezer weken al komt. Maar, het mag er nu ook wel zo'n beetje uit van haar!quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb nooit zwangerschapverlof nodig gehad om niks te doen te hebben op mijn werk.
Officieel tot de 40 weken nog een week of 5. Maar je weet natuurlijk nooit of het eerder komt. Ikzelf heb het gevoel dat ik voor de rest van mijn leven zwanger blijf en er nooit iets uitkomt, dus dan zal ze vast wel niet eerder komen.
Van mij ook wel, ik heb zin in bier!quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:48 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
LoLz... Mijn vriendin denkt dat het een dezer weken al komt. Maar, het mag er nu ook wel zo'n beetje uit van haar!
True, maar dan kan je beter opbouwen ala Opstelten dan afbreken als Cohenquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Laten we wel wezen, HW, aan A'dam viel natuurlijk ook al weinig te verpesten.
Heuj!quote:
Heel erg gaaf! Ik kan die voorstelling echt aanraden.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:21 schreef Misstique het volgende:
Hey JMG, hoe was the Reduced Shakespeare Company?
Schande! Boo! Hiss!quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:47 schreef HeatWave het volgende:
En dan ga je opeens vanavond naar Megadeth.
Mooi, ben erg beieuwd, maar moet nog een paar weken wachten.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Heel erg gaaf! Ik kan die voorstelling echt aanraden.
Finkers was geweldig. Compleet andere show dan wat hij eerder heeft laten zien. Wat serieuzer, maar ook zeker ruimte voor goeie (cynische) grappen. Het ging voornamelijk over liefde en dood en hij vertelt veel over wat hij de afgelopen 7 jaar heeft meegemaakt.quote:En Finkers?
Ga gerust op de voorste rij zitten trouwensquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mooi, ben erg beieuwd, maar moet nog een paar weken wachten.
Gaaf! Veel succes man!quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:47 schreef HeatWave het volgende:
En dan ga je opeens vanavond naar Megadeth.
Hoezo?quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ga gerust op de voorste rij zitten trouwens.
Dan heb je een grote kans dat je ook eens kunt meemaken hoe het voelt om op het podium te staan voor een volle zaal.quote:
Ah, OK. De voorstelling gisteren (Zuidplein, Rotterdam) was trouwens bij lange na niet uitverkocht.quote:Ik zit trouwens op t balkon, volgens mij.
Dat is niiks nieuws voor me.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dan heb je een grote kans dat je ook eens kunt meemaken hoe het voelt om op het podium te staan voor een volle zaal.
Ik weet zeker dat het in Zwolle ook niet vol zal zijn. Die boeren hier snappen dat toch niet.quote:[..]
Ah, OK. De voorstelling gisteren (Zuidplein, Rotterdam) was trouwens bij lange na niet uitverkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |