Zelfs de crackers vinden het zo ruk dat ze het niet uitbrengen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:08 schreef mschol het volgende:
hebben ze gewoon problemen met aanleveren/cracken van et spel? LOL
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfs de crackers vinden het zo ruk dat ze het niet uitbrengen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat doe ik voortaan ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, samen met Fallout 3 halenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:53 schreef jogy het volgende:
Ik koop de C&C blind vanaf het eerste deel. Kan er ook niets aan doen. Morgen dus maar even langs de free recordshop.
+ Fable 2quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:55 schreef existenz het volgende:
[..]
Inderdaad, samen met Fallout 3 halen
Die zit in de postquote:
wees blij dat ze tenminste patches schrijven..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:06 schreef neggix het volgende:
WheheSpel is nog geen 2 dagen oud en nu al weer een update
![]()
![]()
Go EAKneuzen
Ja, kan je niet ff nadenken en het spel een keer helemaal klaar hebben voordat je em gold maaktquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:14 schreef mschol het volgende:
[..]
wees blij dat ze tenminste patches schrijven..
ik vind dat niet de meest kwalijke zaak..
wel dat het in een onderdeel zit (multiplayer) waar notabene een beta voor is geweest...
als het voor SP was, oke; dat kan ik nog begrijpen..
hij staat inmiddels online overigens...
en ik ga rustig wachten totdat de premiere edition op de mat rolt..
Geniet er nog maar van: over een maand zijn de patches afgelopen omdat het een soort abandonware is geworden. EA supportquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:06 schreef neggix het volgende:
WheheSpel is nog geen 2 dagen oud en nu al weer een update
![]()
![]()
Go EAKneuzen
ik herken niks qua units..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 03:55 schreef neggix het volgende:
Tering, Zo ff een skirmish met die japanners is niet te doen, als je er geen fuck vanaf weetRare autotojes eerst bouwen die je dan kunt uitklappen....
De harvest manieren zijn wel relax geworden, al hoop ik wel dat het allemaal genoeg is en dat de cpu niet op al je harvesters gaat raggen weer....
Ze komen ook best snel weer aanvallen al aan het begin...
Maar kwa units etc, ben ik zeker wel tevreden over deze game....
Tis geen westwood productie nee, maar goed, we moeten het er maar mee doen he...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik herken niks qua units..
die veteran univeristy's zijn echt verkloot.. ( degene die die dingen heeft, heeft de winst voor 90% vast gelegd aangezien er elite units (afhankelijk van de hoeveelheid univeristy;s je hebt) uitkomen)
resource gathering valt me mee (positief)
redelijk oke spel, maar is geen RA waard in de titel...
Gelukkig is online spelen totaal niet interessant, omdat het gewoon rete-irritant is.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:31 schreef GI het volgende:
"You need this patch to go online"
Dit is volgens mij vooral een manier om cracks en gehackte versies tegen te gaan, door de update te installeren heb je een connectie met hun servers nodig. Ik vind het niet echt onverwacht.
Daarbij kan je bijna geen spellen, vooral met online abilities, meer aanschaffen waarbij de gold-disk uiteindelijk toch niet de juiste versie blijkt te zijn.
Je moet wachten op de patch.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:34 schreef GeneraalUli het volgende:
Hm, als ik het spel opstart, blijft het scherm gewoon zwart? Krijg heel kort de mousepointer te zien, verder ook geen geluid. Drivers van m'n videokaart zijn geupdate tot de laatste versie (Catalyst 8.10, 15 oct 2008).
Verdere Specs:
AMD Athlon 64 X2 Dual 5200+
ATI Radeon HD2900 Pro
2GB RAM
Windows XP SP2
Wil je het online spelen? Als je alleen single player doet en skirmish zou ik 'm alleen downkopen ipv kopen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:31 schreef Hetesaus het volgende:
Ik had even een vraagje voor de mensen die RA3 al gespeeld hebben,
ik zit er over te denken om hem te kopen maar lijkt RA3 enigzins nog op RA2? want daar was ik helemaal fan van , die pak ik nog steeds wel is er bij om snel ff een potje te spelen...
De snelle actie van RA2 zit die dus ook in RA 3? of is het helemaal omgegooid?
hee, doe is rustigquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:01 schreef pberends het volgende:
Komop jongens, voor een paar honderd euro kun je tegenwoordig aardig upgraden.
Koop dit spel niet, bespaar 50 euro, en stop het verdomme eens in goede hardware.
Speel je gekocht? Gezien er hier downloaders zijn een terechte vraag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |