quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:10 schreef Monidique het volgende:
Alles kan.
En terugvechten hoeft niet eens, want nog staan ze vrijwel gelijk.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:14 schreef Monidique het volgende:
het duurt nog een tijdje voor er een Democratische kandidaat is en Clinton kan zich terugvechten
Kwa momentum gaat het slecht met clinton, gaat er om hoe ze er nu voorstaat in het land, vooral bij de mensen in de staten die nog moeten komen, en wat dat betreft loopt ze nu achter de feiten aan. Dus wat dat betreft is er sprake van moeten terugknokken.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
En terugvechten hoeft niet eens, want nog staan ze vrijwel gelijk.
En ze heeft nog steeds een ruime voorsprong wat betreft de superdelegatesquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
En terugvechten hoeft niet eens, want nog staan ze vrijwel gelijk.
Ja, goed, maar als die superdelegates ervoor zorgen dat Clinton de kandidaat wordt, terwijl de mensen gekozen hebben voor Obama, nee, dat zou een behoorlijke rel veroorzaken en dat gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:21 schreef Chewie het volgende:
[..]
En ze heeft nog steeds een ruime voorsprong wat betreft de superdelegates
http://edition.cnn.com/EL(...)lts/candidates/#1918quote:Clinton:
1,190
Pledged: 956
Superdelegates: 234
Obama:
1,215
Pledged: 1,059
Superdelegates: 156
Het momentum wat Obama nu heeft kan ook averechts werken, kiezers kunnen afhaken omdat het toch niet meer nodig is bijvoorbeeld en democraten die absoluut geen Obama willen en eerst besloten hadden niet te stemmen zouden kunnen besluiten om alsnog op Clinton te stemmen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Kwa momentum gaat het slecht met clinton, gaat er om hoe ze er nu voorstaat in het land, vooral bij de mensen in de staten die nog moeten komen, en wat dat betreft loopt ze nu achter de feiten aan. Dus wat dat betreft is er sprake van moeten terugknokken.
Waarmee ze kwa pledged delegates nog altijd achter blijft lopen en Obama de andere staten ws wint. En zoals gezegd waren Maine en Virgina ook toegeschreven aan Clinton, nou met overmacht voor Obama... dus ik denk zeer zeker niet dat Clinton met overmacht zal winnen, denk zelfs eerder dat obama wint.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:32 schreef Monidique het volgende:
Hoe dan ook, Obama staat er op het moment beter voor. En als Clinton Ohio en Texas nou zou winnen, beide met zeg 60% tegenover 40% voor Obama, dan, en dit is te eenvoudig (want het werkt niet helemaal zo), 389 afgevaardigden te behalen, inclusief superdelegates. Nou ja, dat is dan 233 vs. 155.
Het is dus een te eenvoudige rekensom, maar misschien komt het genoeg in de buurt.
Dan gaat Clinton het dus niet redden.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:46 schreef Chewie het volgende:
Geschiedenis heeft wel uitgewezen dat kandidaten die vroeg pieken het niet redden, of de kiezers haken af of de media gaat tegengas geven.
McCain for president?quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dan gaat Clinton het dus niet redden.
Sowieso gaat een Democraat winnen. Maar ik bedoel, Clinton stond altijd bovenaan in de peilingen voor de kandidatuur bij de Democraten. Dan zou ze toch moeten verliezen?quote:
Het piekmoment van Obama is nu zelfs aan de late kant, liever had hij dat voor Super Tuesday gezien. Ik herken de dalende populairiteit van Clinton meer in je verhaar die een jaar voor de voorverkiezingen nog onverslaanbaar leek.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:46 schreef Chewie het volgende:
Geschiedenis heeft wel uitgewezen dat kandidaten die vroeg pieken het niet redden, of de kiezers haken af of de media gaat tegengas geven.
Goed nieuws: Reptilians zijn onsterfelijk.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:47 schreef Monidique het volgende:
En jemig, mensen zijn bang dat McCain sterft als president? Ik zag net een speech van hem en ik twijfel er toch een beetje aan of hij niet allang al dood is...
Maar dat was ver voor de verkiezingen, Obama's race lijkt op die van bijvoorbeeld Dukakis en dat liep niet goed af, Dukakis scoorde ook goed bij de doelgroep die nu het fanatiekst achter Obama staat maar die doelgroep liet het wel afweten bij de verkiezingen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Sowieso gaat een Democraat winnen. Maar ik bedoel, Clinton stond altijd bovenaan in de peilingen voor de kandidatuur bij de Democraten. Dan zou ze toch moeten verliezen?
Het geloof in Ron Paul definitief opgegevenquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:58 schreef pberends het volgende:
Ik sta nu officieel achter Obama.Ik endorse nu officieel Obama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |