quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:11 schreef Vivi het volgende:
Dames, zullen we de namendiscussies in het andere topic doen?
Leuk verhaal Loisquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:26 schreef Lois het volgende:
De kinderarts heette Harm en dat vonden we gelijk geweldig, we zaten immers in tijdnood.
Goh dank je dat vind ik nou liefquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:21 schreef Jelief het volgende:
. Ik heb de naam hier in OUD wel al langs zien komen en het is een héél mooi jongentje![]()
16 Horsepower!quote:Op woensdag 13 februari 2008 07:09 schreef lily het volgende:
David is vernoemd naar een muzikant die wij bewonderen (David Eugene Edwards).
Hier snap ik echt helemaaaaal niets van!quote:Op zondag 17 februari 2008 22:23 schreef Killer_Mom het volgende:
mijn kinderen hebben geen "doopnamen " alleen een voornaam en is ook de roepnaam , verder niets, plots zit je met een ING in huis met een titel zonder een hoop voornamen. hij vind t goed zo, t werk is er niet minder om ,
ik ook, 6 afkortingen voor je naam maakt je beroep niet meer als wat t is, werken voor je kostje.
killing !quote:Op zondag 17 februari 2008 22:23 schreef Killer_Mom het volgende:
mijn kinderen hebben geen "doopnamen " alleen een voornaam en is ook de roepnaam , verder niets, plots zit je met een ING in huis met een titel zonder een hoop voornamen. hij vind t goed zo, t werk is er niet minder om ,
ik ook, 6 afkortingen voor je naam maakt je beroep niet meer als wat t is, werken voor je kostje.
Indy is een érg leuke naam.. jammer dat ik die bij Frank niet in mijn hoofd had, anders had die het zéker gewordenquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:18 schreef paulcobben het volgende:
De namen van onze kinderen zijn Senna en Indy.
Hier hebben we niet lang over na hoeven te denken.
Deze namen hebben we gekozen omdat we houden van snelle sporten zoals Formule 1.
Senna komt van Ayrton Senna. (Helaas overleden Formule 1 coureur)
Indy komt van Indy 500 (Belangrijke race bij de Indy cars)
misschien iets onduidelijk, wij hebben de kinderen geen doopnamen of zo gegeven, onze kinderen zijn gedoopt omdat onze ouders van beide kanten er op stonden, net zo als dat ze wilden dat wij trouwden voor "de kerk " geen probleem, ons trouwfeest duurde drie heerlijke bezopen dagen en de doopfeesten tot half 6 in de morgen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:49 schreef peterfan het volgende:
[..]
Hier snap ik echt helemaaaaal niets van!![]()
![]()
Wij hebben onze namen ook al vast staan. We hadden eerst een jongensnaam, al heel lang (op ons derde afspraakje ofzo al vastgezet, heeeeel lang geleden). Tijdends mijn vorige zwangerschap, die helaas fout afliep, wilde ik op de dag voor de echo toch echt een andere naam, onze 2e keus zeg maar. Die staat nu nog steeds. Voor een meisje hadden we mooie naam, lijkend op de naam van de oma's (met wat fantasie) maar dat is nu echt een top tien naam, en dat willen we niet.
Ik kan niet wachten tot ik de naam bekend kan maken! Nog 22 weken
Whehe, vriendin van mij had dat ook. Ze hebben hun zoon Ruben genoemd. En wat zeggen ze de hele tijd?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:32 schreef Killer_Mom het volgende:
wat namen betreft wilde ik geen naam die je kunt afkorten, of verkleinen.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:15 schreef Moonah het volgende:
[..]
Whehe, vriendin van mij had dat ook. Ze hebben hun zoon Ruben genoemd. En wat zeggen ze de hele tijd?
"Ruubje"....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |