1. What's your genderquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
Die humor op die site is zo mooi he. Ben nu met die Love-meet.net bezig.
Die vragen
Na 13 komt 14?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:13 schreef Blik het volgende:
Hoe kan dit trouwens topic #14 zijn??
Hahaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
1. What's your gender
a) male
b) female
c) both
d) I don't know
e) yes
Ik verbaaste me ook over dat we al zoveel nummers al waren, heb ze maar effe op een rijtje gezet voor in de OP.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Na 13 komt 14?
Dit was 12: [Multi] GTA IV #12 Looking for that special someone.
En 13 was dat topic dat net een kwartiertje dicht is. Die ''*Still looking for that special someone''.
Kan best bij San Andreas duurde het ook een halfjaar.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:06 schreef Blik het volgende:
Ik ga voor 29 oktober (wellicht releasedatum PC-versie...)
wie het weet mag het zeggen
Of gewoon een maand later... neeee, ze moeten 3 kwart jaar er voor hebbenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:51 schreef De_Ananas het volgende:
Schandalig dat zo'n spel niet als eerste op de pc uitkomt
Of gewoon als eerste zoals het hoort?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:54 schreef Qunix het volgende:
Ik ben zeer benieuwd naar de radiostations.
[..]
Of gewoon een maand later... neeee, ze moeten 3 kwart jaar er voor hebben
Kan iemand vertellen op welke films Vice City en San Andreas gebaseerd zijn?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:54 schreef RacerDKB het volgende:GTA IV is, in tegenstelling tot vorige GTA's, niet geïnspireerd op films.
Vice City lijkt me Miami Vicequote:Op woensdag 13 februari 2008 10:18 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Kan iemand vertellen op welke films Vice City en San Andreas gebaseerd zijn?
Ik denk dat ik er toevallig dan ook eentje koop..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:43 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik gok dat ik voor 29 april een PS3 ga kopen.
Vice City is Scarfacequote:Op woensdag 13 februari 2008 10:30 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Vice City lijkt me Miami Vice
San Andreas misschien Boys n the hood?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
1. What's your gender
a) male
b) female
c) both
d) I don't know
e) yes
2. What are you looking for
a) males
b) females
c) holes
d) someone like my mother
e) manga
Dat Holes
Dankje, zal het ff in de OP mieteren, en een Wiki aanmaken.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:29 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ik verbaaste me ook over dat we al zoveel nummers al waren, heb ze maar effe op een rijtje gezet voor in de OP.![]()
[Multi] GTA IV #1
[Multi] GTA IV #2
[Multi] GTA IV #3
[Multi] GTA IV #4
[Multi] GTA IV #5 In dit topic zullen we het te weten komen!
[Multi] GTA IV #6 [Nu met trailer!]
[Multi] GTA IV #7
[Multi] GTA IV #8 [Nu met trailer!]
[Multi] GTA IV #9 Liberty City
[Multi] GTA IV #10 Respect is Everything
[Multi] GTA IV #11We gaan het spelen op HD :D
[Multi] GTA IV #12 Looking for that special someone.
[Multi] GTA IV #13 *Still looking for that special someone*
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:54 schreef RacerDKB het volgende:De camera van het spel hangt dichter en lager achter de auto dan we gewend zijn van de vorige GTA's en is meer te vergelijken met de camera in Midnight Club.
Ik denk dat je net als bij vorige GTA's meerde standpunten hebt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:26 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
![]()
BAH!
Tegenwoordig moeten games zo ver mogelijk inzoemen voor de details. Dit helaas ten koste van (iets veel belangrijkers) de overzichtelijkheid
Ik vind het prachtigquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:50 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien leuk voor in de OP? Verveelde me een beetje
Er is wel een film die ik een lange tijd geleden gezien heb, waar ze ook op die manier 1 van de hoofdrolspelers uit een politiebusje bevrijden.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:41 schreef MaxMark het volgende:
En waar was GTA III op gebaseerd dan? Een of andere maffia-film?
Wat klopt er niet aan die countdown? Dat ie niet realtime is?quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:54 schreef HL_Dog43 het volgende:
..... Klopt nu al niet meer... die countdown.
Maar GTA4 BEHOORT OP DE PC!
*zucht* frustratie
GTA co-op? Dat lijkt me juist kut. Zeg maar dag tegen vrijheid. Co-op games hebben meestal een vaste verhaallijn, en het is dus niet freeroam. Ik zou echt niet GTA willen spelen met een vast verhaal, het leukste van het hele spel is het rondrijden enzo.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:26 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom komt er trouwens geen MP van GTA? Dat zou echt briljant zijn, Co-op!
Dat je kan kiezen met Co-Op. Gewoon dezelfde missies maar dan moeilijker en voor z'n 2enquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
GTA co-op? Dat lijkt me juist kut. Zeg maar dag tegen vrijheid. Co-op games hebben meestal een vaste verhaallijn, en het is dus niet freeroam. Ik zou echt niet GTA willen spelen met een vast verhaal, het leukste van het hele spel is het rondrijden enzo.
En er zit wel multiplayer in GTA IV.
Mjaaaa oké, maar dan zou daarvoor apart volgens mij nog een half jaar uitgetrokken moeten worden!quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat je kan kiezen met Co-Op. Gewoon dezelfde missies maar dan moeilijker en voor z'n 2en
Hoop het wel ja. Anders zal het wel een klein gebied zijn waar je in kan spelen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mjaaaa oké, maar dan zou daarvoor apart volgens mij nog een half jaar uitgetrokken moeten worden!
Maar het zou inderdaad wel erg cool wezen
Ik hoop trouwens dat in die multiplayer, allemaal npc's en burgers rondlopen, anders is het allemaal zo doods!
In MMORPGs heb je toch ook NPC's enemies enz.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoop het wel ja. Anders zal het wel een klein gebied zijn waar je in kan spelen.
Lijkt me wel moeilijk om te maken, NPC's in de MP. Zal ook wel veel bandbreedte benodigd hebben.
Ja maar de physics van GTA IV zijn iets ingewikkelder dan WoWquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:23 schreef Jovatov het volgende:
[..]
In MMORPGs heb je toch ook NPC's enemies enz.
Next-gen ftw!quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja maar de physics van GTA IV zijn iets ingewikkelder dan WoW
In WoW beweegt zo'n varken dat je kan vermoorden gewoon alsof het een of andere 2D sprite is.
quote:
Xbox 360/PS3/Wii is toch 7e generatie spelcomputers?quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]Als waar we nu in zitten de 2de generatie is,
dan verwacht ik dat we wel zulk iets kunnen doen met deze graphics in de 3rde!
vraag me niets van generaties
Indeed young padawan.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan die countdown? Dat ie niet realtime is?
Ik game ook liever met muis/keyboard ja. Zal GTA IV ook op de PC gaan spelenquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:50 schreef HL_Dog43 het volgende:
lol.
En geen console voor mij. De muis/keyboard combinatie blijven bij mij de baas.Tenzij ik een voetbalspel speel. Dan pak ik ff mijn controller.
Ik ga daar niet op wacht koop wel een console + een toetsenbord en muis dat schijnt namelijk ook prima te werken .quote:
Als je daar niet op let weet je niet wat het einde is. Bij de vorige 3 GTA's ook gebeurd. Wil wel weten hoe de stad er uitziet in al haar glorie. En een volledige kaart zou een must zijn. Ik heb persoonlijk altijd iets met kaarten geweest en hoop dat net als in de vorige delen weer zo'n schitterende kaart bijzit.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:19 schreef Gamer_V het volgende:
Jammer dat de kans dan 99% dat het plot wel een keer voor je gespoild wordt.
In principe moet dat kunnen ja, maar dan moet het spel het wel ondersteunen, en GTA IV ondersteunt muis/keyboard controls naar mijn weten niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:04 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik ga daar niet op wacht koop wel een console + een toetsenbord en muis dat schijnt namelijk ook prima te werken .
Ik niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:27 schreef RickoKun het volgende:
Ik verwacht hem Oktober 2008 voor PC!
Neequote:Op woensdag 20 februari 2008 22:04 schreef jorienvdherik het volgende:
heb veel nieuws gemist, zijn er al beelden zoals in game met hud enzo
Je hebt niks gemistquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:04 schreef jorienvdherik het volgende:
heb veel nieuws gemist, zijn er al beelden zoals in game met hud enzo
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:11 schreef RacerDKB het volgende:
OH HOLY FUCK IK KOM ER NET ACHTER DAT ALS GTA IV UITKOMT HET NATUURLIJK VAKANTIE IS
HOLY POOP IK GA ECHT 2 WEKEN LANG NONSTOP GAMEN OMGOGMGOGMGOMGMGMG
*fapfapfap*
Ja uhh ik was enthousiast jaquote:
Dan kan je dus niet spelenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
29 april is mn zusje ook jarig!
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Lekker belangrijk een verjaardag van een zusje
OMG dat meen je nietquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:10 schreef RacerDKB het volgende:
Haha, die hybride auto
DIkke anti-Toyota-Prius reclame
Zeker grappig omdat we er zelf een hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |