En toen ze de koffers ging halen met haar broer en Mike zei ze: Dat kan hij mooi vergeten.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:56 schreef Desii het volgende:
Huub stelt aan het meisje voor, om eerst elkaar te leren kennen; voordat ze een mening over elkaar gaan vormen
deal zeggen ze tegen elkaar
Normaal betekent het "van adelijke afkomst" maar in dit geval betekent het volgens mij "een hoop geneuzel"quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:15 schreef PeterNB het volgende:
Wakrijguwunou ????? Een leuke russische jongen en een russin in het pand ?
Heb effe kort bijgelezen, maar wat betekent 'aristocratisch' precies ??
Goeienavond overigens![]()
Aristocratisch betekend dat ze van adel zijn. Maar de edelstand is hen onterecht afgepakt, en daar zijn ze nog boos om, zelfs al is dat al 80 jaar geleden.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:15 schreef PeterNB het volgende:
Wakrijguwunou ????? Een leuke russische jongen en een russin in het pand ?
Heb effe kort bijgelezen, maar wat betekent 'aristocratisch' precies ??
Goeienavond overigens![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Normaal betekent het "van adelijke afkomst" maar in dit geval betekent het volgens mij "een hoop geneuzel"
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Aristocratisch betekend dat ze van adel zijn. Maar de edelstand is hen onterecht afgepakt, en daar zijn ze nog boos om, zelfs al is dat al 80 jaar geleden.
R? Wiesdat?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:19 schreef petraa het volgende:
R: Het is allemaal fake! Ik moet hem niet
Hij zelf zegt van nietquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:20 schreef PeterNB het volgende:
[..]
[..]
Ohhh.. zo'n titel zegt helemaal niks.
Maar waar komen deze 2 vandaan dan ? En weet iemand al of die
jongen gay is ?
Dat is het leuke: Het zou Russische adel zijn..... alsof daar zoveel van overgebleven isquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:20 schreef PeterNB het volgende:
jongen gay is ?
Daar ben ik helemaal mee eens, maar zeg dat dan gelijk en ga niet eerst allerlei vuiligheid op iemand af vuren. Dat werkt toch alleen maar averechts bij mensen, denk ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft absoluut een punt. Die 2 komen vooringenomen binnenstappen, hun mening al helemaal gevormd door de tv-beelden. Het is heel normaal om iemand eerst te leren kennen voor je een oordeel vormt.
Ik vond dat echt niet kunnenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:19 schreef petraa het volgende:
B: Ik baal ervan dat ze in je tas gingen zitten, ik heb er zelf voor gekozen op de bank te blijven zitten. Buiten zou dat anders wezen, want dan zou ik er hard tegenin gaan.
Ik heb geen zin in boetes.
R: Hij is echt vervelend.
Uit Ruslandquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:20 schreef PeterNB het volgende:
[..]
[..]
jongen gay is ?
Kunnen die lui niet weg?quote:
Gebrek aan fatsoen ziet hij niet meer na zo'n lange tijd in 't hok.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:22 schreef coldstar het volgende:
[..]
Daar ben ik helemaal mee eens, maar zeg dat dan gelijk en ga niet eerst allerlei vuiligheid op iemand af vuren. Dat werkt toch alleen maar averechts bij mensen, denk ik.
Ik zou het ook niet zo prettig vinden zo ontvangen willen worden. Kanker rus en kut rus allemaal woorden die je niet erg popullair tijdens een kennis making.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Uit Rusland
En zij hij is niet gay
[ afbeelding ]
Al die huppelkutjes lopen elkaar achternaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:58 schreef Kinga het volgende:
Selene wil ook al een chihuahua.
Volgend jaar wil ze een baby... dat staat Nadia ook zo leukquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:26 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Al die huppelkutjes lopen elkaar achternaen volgend jaar wil ze weer wat nieuws.
Een baby, net als Naadquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:26 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Al die huppelkutjes lopen elkaar achternaen volgend jaar wil ze weer wat nieuws.
Daar heb je volgens mij helemaal gelijk in. Al vaker is het gebeurd dat het gevraagd is: heb je het gevolgd en dan bleken ze alleen af en toe een tv-uitzending gezien te hebben.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die gast uit Rusland is echt clueless, heeft volgens mij nog nooit
een stream gezien ..........
Ja, duh....Als hij vannacht een van de "dames" penetreert wil ik wellicht nog aannemen dat hi bi is.quote:
Ik zou nog eerder een afspraak bij Hans Anders gaan maken voor hemquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, duh....Als hij vannacht een van de "dames" penetreert wil ik wellicht nog aannemen dat hi bi is.
Van de ratten besnuffeld.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:32 schreef petraa het volgende:
De Russen: Wij stemmen Huub er wel uit.
Goh.. wat typerend dat ze er Russen voor genomen hebben... 25 jaar geleden was half Europa nog bang dat er een paar Russen zouden binnenkomen en dan zouden beslissen wie eruitmoestquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:31 schreef petraa het volgende:
De Russen willen met zijn allen tegen Huub en willen dat Jaap meespeelt.
Kom op zeg, daar zat weinig nieuws in, in dat verhaal.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:50 schreef beequeen het volgende:
Dank Desii.![]()
Geweldig hoe Huub iedereen even op de hoogte bracht over de geschiedenis van de Romanovs.
Iedereen zat met zijn bek vol tanden, zelfs de Russische prince en princess.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:33 schreef mazaru het volgende:
Oke waar blijven Sylvia en Nena?
Oh. mazuru......................quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:33 schreef mazaru het volgende:
Oke waar blijven Sylvia en Nena?
Hoop doet levenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh. mazuru......................
Catherine Keyl is toch al dood?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:24 schreef Yavido het volgende:
[..]
Kunnen die lui niet dood?incl. Catherine?
Het is toch om te kotsen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:38 schreef Disana het volgende:
De Russen zijn uitgenodigd door de redactie.
Dat hebben ze de Russen waarschijnlijk niet verteld.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:40 schreef tuinfluiter het volgende:
Gast-spelers zouden geen stemrecht hebben,
dus kunnen ze Huub ook niet wegstemmen.
Ik denk dat het ze uiteindelijk alleen met een kalashnikov gaat lukken .....quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:38 schreef petraa het volgende:
Het enige doel wat ze de russen hebben in de kooi, is Huub eruit stemmen.
Ze zijn gebeld door de redactie met de vraag of ze er in wilden.
Ik denk dat als ze een beetje kan pijpen Brain nog wel een baantje voor d'r heeft. Doet ze in iedergeval nog iets nuttigs.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:39 schreef pullup het volgende:
Die russische heeft als hobby het shoppen van make-up en kleren
Het zou te gek voor woorden zijn ook als mensen die geen 10.000 euro ingelegd hebben, toch mee mogen beslissen over degenen die dat wel deden.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:40 schreef tuinfluiter het volgende:
Gast-spelers zouden geen stemrecht hebben,
dus kunnen ze Huub ook niet wegstemmen.
Voor mij ook hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:39 schreef Leandra het volgende:
Het viel me trouwens op dat Eric bij de aankomst van deze 2 afstammelingen van Raspoetin gelijk op de auto afstapte en ze begroette, alsof Eric de gastheer was.
Hij was ook al zo druk met de boodschappen... alsof hij thuis was, wat mij betreft mag hij tot na vrijdag blijven.
Slaap lekker Ruudquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor mij ook hoor![]()
Maar ik heb morgen heel vroeg weer de verantwoording over een bussie (met onder andere beeldschone collegaatjes) en sluit ik af met een off topic beeldschoon capje:
[ afbeelding ]
Truate Fok.
sweet dreamsquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor mij ook hoor![]()
Maar ik heb morgen heel vroeg weer de verantwoording over een bussie (met onder andere beeldschone collegaatjes) en sluit ik af met een off topic beeldschoon capje:
[ afbeelding ]
Truate Fok.
Op zn russisch! TRUATE RUUD!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor mij ook hoor![]()
[ afbeelding ]
Truate Fok.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor mij ook hoor![]()
[ afbeelding ]
Truate Fok.
Truste Ruudquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor mij ook hoor![]()
[ afbeelding ]
Truate Fok.
Vind het niet zo vreemd, eerlijk is anders, maar ja, het programma moet een keertje ophouden...toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou te gek voor woorden zijn ook als mensen die geen 10.000 euro ingelegd hebben, toch mee mogen beslissen over degenen die dat wel deden.
OMG... dat is toch niet een andere omschrijving voor "ze zijn de vervangers voor Dennis en Lieke" hèquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:48 schreef petraa het volgende:
Ze zitten er voor onbepaalde tijd.
Ja ik denk het wel!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... dat is toch niet een andere omschrijving voor "ze zijn de vervangers voor Dennis en Lieke" hè
ja, een jeroen en een basquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:50 schreef STAP01 het volgende:
Huub zegt dat hij met een vriend op FOK is geweest met als nickname Jeroen.........of begreep ik dit verkeerd
Troost je.. ik dacht ook dat ik die grenzen had!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... er zijn grenzen (dacht ik... tot ik DGK ging kijken)
Yuri maakt op mij meer indruk.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:47 schreef Frasier het volgende:
Ik vind die Russische eigenlijk helemaal niet zo lekker.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
en sluit ik af met een off topic beeldschoon capje:
[ afbeelding ]
Truate Fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |