Voor mij ook hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:39 schreef Leandra het volgende:
Het viel me trouwens op dat Eric bij de aankomst van deze 2 afstammelingen van Raspoetin gelijk op de auto afstapte en ze begroette, alsof Eric de gastheer was.
Hij was ook al zo druk met de boodschappen... alsof hij thuis was, wat mij betreft mag hij tot na vrijdag blijven.
Slaap lekker Ruudquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor mij ook hoor![]()
Maar ik heb morgen heel vroeg weer de verantwoording over een bussie (met onder andere beeldschone collegaatjes) en sluit ik af met een off topic beeldschoon capje:
[ afbeelding ]
Truate Fok.
sweet dreamsquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor mij ook hoor![]()
Maar ik heb morgen heel vroeg weer de verantwoording over een bussie (met onder andere beeldschone collegaatjes) en sluit ik af met een off topic beeldschoon capje:
[ afbeelding ]
Truate Fok.
Op zn russisch! TRUATE RUUD!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor mij ook hoor![]()
[ afbeelding ]
Truate Fok.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor mij ook hoor![]()
[ afbeelding ]
Truate Fok.
Truste Ruudquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor mij ook hoor![]()
[ afbeelding ]
Truate Fok.
Vind het niet zo vreemd, eerlijk is anders, maar ja, het programma moet een keertje ophouden...toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou te gek voor woorden zijn ook als mensen die geen 10.000 euro ingelegd hebben, toch mee mogen beslissen over degenen die dat wel deden.
OMG... dat is toch niet een andere omschrijving voor "ze zijn de vervangers voor Dennis en Lieke" hèquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:48 schreef petraa het volgende:
Ze zitten er voor onbepaalde tijd.
Ja ik denk het wel!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... dat is toch niet een andere omschrijving voor "ze zijn de vervangers voor Dennis en Lieke" hè
ja, een jeroen en een basquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:50 schreef STAP01 het volgende:
Huub zegt dat hij met een vriend op FOK is geweest met als nickname Jeroen.........of begreep ik dit verkeerd
Troost je.. ik dacht ook dat ik die grenzen had!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... er zijn grenzen (dacht ik... tot ik DGK ging kijken)
Yuri maakt op mij meer indruk.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:47 schreef Frasier het volgende:
Ik vind die Russische eigenlijk helemaal niet zo lekker.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
en sluit ik af met een off topic beeldschoon capje:
[ afbeelding ]
Truate Fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |