En toen ze de koffers ging halen met haar broer en Mike zei ze: Dat kan hij mooi vergeten.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:56 schreef Desii het volgende:
Huub stelt aan het meisje voor, om eerst elkaar te leren kennen; voordat ze een mening over elkaar gaan vormen
deal zeggen ze tegen elkaar
Normaal betekent het "van adelijke afkomst" maar in dit geval betekent het volgens mij "een hoop geneuzel"quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:15 schreef PeterNB het volgende:
Wakrijguwunou ????? Een leuke russische jongen en een russin in het pand ?
Heb effe kort bijgelezen, maar wat betekent 'aristocratisch' precies ??
Goeienavond overigens![]()
Aristocratisch betekend dat ze van adel zijn. Maar de edelstand is hen onterecht afgepakt, en daar zijn ze nog boos om, zelfs al is dat al 80 jaar geleden.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:15 schreef PeterNB het volgende:
Wakrijguwunou ????? Een leuke russische jongen en een russin in het pand ?
Heb effe kort bijgelezen, maar wat betekent 'aristocratisch' precies ??
Goeienavond overigens![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Normaal betekent het "van adelijke afkomst" maar in dit geval betekent het volgens mij "een hoop geneuzel"
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Aristocratisch betekend dat ze van adel zijn. Maar de edelstand is hen onterecht afgepakt, en daar zijn ze nog boos om, zelfs al is dat al 80 jaar geleden.
R? Wiesdat?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:19 schreef petraa het volgende:
R: Het is allemaal fake! Ik moet hem niet
Hij zelf zegt van nietquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:20 schreef PeterNB het volgende:
[..]
[..]
Ohhh.. zo'n titel zegt helemaal niks.
Maar waar komen deze 2 vandaan dan ? En weet iemand al of die
jongen gay is ?
Dat is het leuke: Het zou Russische adel zijn..... alsof daar zoveel van overgebleven isquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:20 schreef PeterNB het volgende:
jongen gay is ?
Daar ben ik helemaal mee eens, maar zeg dat dan gelijk en ga niet eerst allerlei vuiligheid op iemand af vuren. Dat werkt toch alleen maar averechts bij mensen, denk ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft absoluut een punt. Die 2 komen vooringenomen binnenstappen, hun mening al helemaal gevormd door de tv-beelden. Het is heel normaal om iemand eerst te leren kennen voor je een oordeel vormt.
Ik vond dat echt niet kunnenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:19 schreef petraa het volgende:
B: Ik baal ervan dat ze in je tas gingen zitten, ik heb er zelf voor gekozen op de bank te blijven zitten. Buiten zou dat anders wezen, want dan zou ik er hard tegenin gaan.
Ik heb geen zin in boetes.
R: Hij is echt vervelend.
Uit Ruslandquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:20 schreef PeterNB het volgende:
[..]
[..]
jongen gay is ?
Kunnen die lui niet weg?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |