Gebrek aan fatsoen ziet hij niet meer na zo'n lange tijd in 't hok.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:22 schreef coldstar het volgende:
[..]
Daar ben ik helemaal mee eens, maar zeg dat dan gelijk en ga niet eerst allerlei vuiligheid op iemand af vuren. Dat werkt toch alleen maar averechts bij mensen, denk ik.
Ik zou het ook niet zo prettig vinden zo ontvangen willen worden. Kanker rus en kut rus allemaal woorden die je niet erg popullair tijdens een kennis making.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Uit Rusland
En zij hij is niet gay
[ afbeelding ]
Al die huppelkutjes lopen elkaar achternaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:58 schreef Kinga het volgende:
Selene wil ook al een chihuahua.
Volgend jaar wil ze een baby... dat staat Nadia ook zo leukquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:26 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Al die huppelkutjes lopen elkaar achternaen volgend jaar wil ze weer wat nieuws.
Een baby, net als Naadquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:26 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Al die huppelkutjes lopen elkaar achternaen volgend jaar wil ze weer wat nieuws.
Daar heb je volgens mij helemaal gelijk in. Al vaker is het gebeurd dat het gevraagd is: heb je het gevolgd en dan bleken ze alleen af en toe een tv-uitzending gezien te hebben.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die gast uit Rusland is echt clueless, heeft volgens mij nog nooit
een stream gezien ..........
Ja, duh....Als hij vannacht een van de "dames" penetreert wil ik wellicht nog aannemen dat hi bi is.quote:
Ik zou nog eerder een afspraak bij Hans Anders gaan maken voor hemquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, duh....Als hij vannacht een van de "dames" penetreert wil ik wellicht nog aannemen dat hi bi is.
Van de ratten besnuffeld.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:32 schreef petraa het volgende:
De Russen: Wij stemmen Huub er wel uit.
Goh.. wat typerend dat ze er Russen voor genomen hebben... 25 jaar geleden was half Europa nog bang dat er een paar Russen zouden binnenkomen en dan zouden beslissen wie eruitmoestquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:31 schreef petraa het volgende:
De Russen willen met zijn allen tegen Huub en willen dat Jaap meespeelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |