Als TS ook z'n sollicitatiebrief zo heeft geschreven dan is het niet raar dat hij geweigerd isquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:58 schreef RubenSosa het volgende:
Misschien omdat je niet echt met de "enter" toets kunt omgaan?
Vooral van je intellegentie, ja.quote:Dit getuigt van zeer veel motivatie en intellegentie.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:58 schreef RubenSosa het volgende:
Misschien omdat je niet echt met de "enter" toets kunt omgaan?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:00 schreef Bonjasky82 het volgende:
Misschien omdat je geweigert moet worden als je denkt dat je dat zo schrijft?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:00 schreef joekeloekes het volgende:
Mogelijk waren ze minder onder de indruk van je taalvaardigheden? Voor de rest ben je natuurlijk geweldig
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:01 schreef Ultralaser het volgende:
Misschien omdat Nederlands niet in je curiculum zat.
Zou het aan je taalgebruik liggen ?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:02 schreef jitzzzze het volgende:
Als TS ook z'n sollicitatiebrief zo heeft geschreven dan is het niet raar dat hij geweigerd is
De TS is vast dyslectischquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:04 schreef HeatWave het volgende:
Goh, idd hoe zou dat nou komen he?
Egt duh jeugt fan tegewordig!
Het gaat bij de TS in casu ook meer om 'intellegentie' dan 'intelligentie'.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Oh, kom er maar in met de kutmsmoesjes: dislexie, juh snapt tog watter staat!? Of "taalkennis heeft niets met intelligentie te maken" een van mijn favorieten!
Ik werd ff gebeld terwijl ik mijn vorige post deed, en idd. Natuurlijk Dyslekemtolisch!quote:
Ah, daar was 'tie.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:05 schreef dieselnoi het volgende:
Wat? Ik zeg alleen waarom ik goed ben
En lach maar om de taalfouten. Ik haal wel 8ens op de universiteit. af en toe een 6 maar af en toe ook een 10. Dat zie ik de veel mensen met perfect nederlands niet doen. Ik heb daar ook gewoon een excuus voor omdat ik namelijk dyslectisch ben
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:05 schreef dieselnoi het volgende:
En lach maar om de taalfouten. Ik haal wel 8ens op de universiteit. af en toe een 6 maar af en toe ook een 10. Dat zie ik de veel mensen met perfect nederlands niet doen. Ik heb daar ook gewoon een excuus voor omdat ik namelijk dyslectisch ben
Mwahahahahahaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:05 schreef dieselnoi het volgende:
. Ik heb daar ook gewoon een excuus voor omdat ik namelijk dyslectisch ben
quote:Deze core vakken verschaft mij inzicht en analytisch denkvermogen op een bijna buitenaards niveau
Och, dyslecxtie is egcht gwoon kudt!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:05 schreef dieselnoi het volgende:
Het komt ook echt héérlijk wanhopig over allemaal.quote:
Hier ben ik al gestopt met lezenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:57 schreef dieselnoi het volgende:
Ik ben net geweigert
Ehh, WO en je spelling is zoquote:Nou ik doe een studie op WO niveau en als ze nou gewoon gevraagt hebben naar mijn cijferlijst en behaalde vakken dan zouden ze gewoon zijn dat ik erg goede cijfers hebt gehaald
'academisch wetenschappelijk'. Right.quote:Ook al ben ik langdurig blootgesteld aan informatie op academisch wetenschappelijk niveau. Zowel op abstract als normaal niveau
Dat is wel echt heel sneuquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Check posthistorie van de TS.
Bovenaards denkniveau, maar wel meerdere topics openen over "komt de post nog?".
Fake dus, niemand is echt zo dom.
8ens? Anyway, de meeste opleidingen hebben een afdeling stage, loop daar eens langs voor tips en hints. De eerste die ze je mee zullen geven is 'let op je spelling, let op je taalgebruik', want wat je afwijking ook is, een brief vol taal- en spelfouten is gewoon een stuk desinteresse. Even nalezen of na laten lezen voorkomt een hele hoop. Maar 'geweigert zijn' en 'Het is samen met de wil om te winnen en het feit dat ik gewoon slim ben een van de machtigste wapens uit mijn arsenaal.' vormen gewoon een rare combi, snapt uquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:05 schreef dieselnoi het volgende:
Uit de Op van een ander zielig topic van TS. Hij zit dus op school, niet op de Uni.quote:Wtf moet ik doen???!!!! Mijn pa wilt mijn kamer in tweeen delen en ik ben het daar niet mee eens. Maar hij is al begonnen. Dus vandaag zat ik de hele dag op school.
Schatje, als je echt dyslectisch was, zaten er wel meer taalfouten in je stukje lap tekst. De fouten die je maakt zijn helaas zeer algemeen bij de gemiddelde mens en zijn gewoon een teken van luiheid.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:05 schreef dieselnoi het volgende:
quote:intellegentie
Klagt, sukkel!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:28 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik leev met je mee ts. ik heb ooit ook zoiets gehadt. ik was ook ontzettent pissetben je niet toevallig gekleurt? misschien ligd het daar wel aan. als ze je wijgiren omdat je allogtoon ben is dat fout. dan moet je dat zeggen het politieman.
teregte klacht
Psst...ik ben HBO'er en toch schijn ik deze taalfouten er eenvoudig uit te pikken in tegenstelling tot jouw 'buitenaardse' niveau.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:57 schreef dieselnoi het volgende:
Ik ben net geweigerd voor een stage omdat ik geen werkervaring heb en/of niet de juist opleiding volg. Maarja, wat een sukkels zijn het ook. Als ze naar het curriculum van mijn opleiding hadden gekeken dan hadden ze geweten dat mijn studie wel degelijk relevant is en alle werkzaamheden al onder mijn behaalde vakken zijn gevallen. Het gaat om een stage op HBO niveau. Nou ik doe een studie op WO niveau en als ze nou gewoon gevraagd hebben naar mijn cijferlijst en behaalde vakken dan zouden ze gewoon zijn dat ik erg goede cijfers hebt gehaald. Dit getuigt van zeer veel motivatie en intelligentie. Ik heb een groot aantal wiskundig vakken behaald met goede cijfers wat ook getuigd van doorzetting[/b]svermogen, vastberadenheid en flexibiliteit. Tijdens mijn studie heb ik aan getoond dat ik zeer gemotiveerd en zeer kan snel kan leren. Ik ben zeer breed opgeleid en flexibel. Deze zogenaamde wiskundige vakken noem ik de "core" vakken van mijn curriculum omdat het aan de basis staat van al mijn operaties. Het is een solide fundement waar opgebouwd kan worden. Deze core vakken verschaffen mij inzicht en analytisch denkvermogen op een bijna buitenaards niveau, waar HBO'ers alleen maar over kunnen dromen. Het is samen met de wil om te winnen en het feit dat ik gewoon slim ben (?) een van de machtigste wapens uit mijn arsenaal. rare spreektaal?
Maarja ze kijken alleen naar diploma? (Geen goede zinsconstructie) heb ik dat niet dan mag ik oprotten? Heeft mijn studie opeens een andere naam dan ze gewend zijn dan raken ze al meteen in paniek en zeggen ze sowieso nee. Dan hoeven zij immers geen moeite te doen. Ook al ben ik langdurig blootgesteld aan informatie op academisch wetenschappelijk niveau. Zowel op abstract als normaal niveau
EENSCH!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:28 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik leev met je mee ts. ik heb ooit ook zoiets gehadt. ik was ook ontzettent pissetben je niet toevallig gekleurt? misschien ligd het daar wel aan. als ze je wijgiren omdat je allogtoon ben is dat fout. dan moet je dat zeggen het politieman.
teregte klacht
Ben ik ook, maar dit is wel tenenkrommend slecht.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:28 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik leev met je mee ts. ik hep ooit ook zoiets gehadt. ik was ook ontzettent pissetben je niet toevallig gekleurt? missgien ligd het daar wel aan. als ze je wijgiren omdat je allogtoon ben is dat faut. dan moet je dat zeggen het politieman.
teregte klagt
Je taalgebruik is om te janken, je verschuilt je achter iets dat je niet hebt, je maakt de slechtste argumenten van de laatste tien jaar en je blaast oneindig hoog van de toren. Onbegrijpelijk dat ze je niet meteen een functie hebben aangeboden.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:57 schreef dieselnoi het volgende:OP
quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:00 schreef Bonjasky82 het volgende:
Misschien omdat je geweigert moet worden als je denkt dat je dat zo schrijft?
universitijd. fijtjequote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:33 schreef Adjeuj het volgende:
O, en je zit op de universiteit en hebt geen diploma.. Ook een zeer interessant feitje.
Zeg dat wel, kwam net dit tegen:quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:31 schreef Dorkquemada het volgende:
[..]
Ben ik ook, maar dit is wel tenenkrommend slecht.
Trouwens, de TS maakt echt alleen maartopics
quote:Op donderdag 15 november 2007 09:54 schreef dieselnoi het volgende:
Ik wil graag chicks gaan versieren en dat wil ik gaan doen door ze wat van mijn vaardigheden te laten zien en leren. Ik zat eerst aan wiskunde te denken omdat ik wiskunde studeer. Maar de meeste meisjes zijn gewoon te dom om zelfs te simpelste raadseltjes te begrijpen. De meeste hebben ook gewoon de concentratie niet om nog naar mij te luisteren als ik een zeer interessant wiskundig onderwerp aankaart.
Verder heb ik vroeger op judo, kickbox en voetbal gezeten. Om hun truukjes bij voetbal te leren heb ik een bal nodig. Mijn judo skills zijn verwatert. Ik ken namelijk nu alleen nog maar een paar worpen. En binnen 5min heb ik hun zowat alle kickbox technieken geleerd.
Dus wat moet ik mijzelf laten leren zodat ik iets heb om meisjes mee te versieren? Ik zat ook aan een taal te denken maar daar moet ik jaren aan gaan werken. Ik zocht iets voor de korte termijn
Graag serieuse reacties. Ik ben ook serieus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |