abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54619701
Ik wil graag chicks gaan versieren en dat wil ik gaan doen door ze wat van mijn vaardigheden te laten zien en leren. Ik zat eerst aan wiskunde te denken omdat ik wiskunde studeer. Maar de meeste meisjes zijn gewoon te dom om zelfs te simpelste raadseltjes te begrijpen. De meeste hebben ook gewoon de concentratie niet om nog naar mij te luisteren als ik een zeer interessant wiskundig onderwerp aankaart.

Verder heb ik vroeger op judo, kickbox en voetbal gezeten. Om hun truukjes bij voetbal te leren heb ik een bal nodig. Mijn judo skills zijn verwatert. Ik ken namelijk nu alleen nog maar een paar worpen. En binnen 5min heb ik hun zowat alle kickbox technieken geleerd.

Dus wat moet ik mijzelf laten leren zodat ik iets heb om meisjes mee te versieren? Ik zat ook aan een taal te denken maar daar moet ik jaren aan gaan werken. Ik zocht iets voor de korte termijn

Graag serieuse reacties. Ik ben ook serieus
  Moderator donderdag 15 november 2007 @ 09:55:54 #2
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_54619725
Leer verliefd worden
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 15 november 2007 @ 09:57:20 #3
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_54619742
Zorg dat je je elleboog kunt likken.
laˇrieˇkoek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_54619787
Als je een slimme meid getroffen hebt vindt ze je wiskunde vaardigheden (mits niet te moeilijk) vast erg interessant. Verder zou ik gewoon lekker jezelf zijn, dat versiert naar mijn idee namelijk het beste
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_54619855

Naja, leer breakdancen. Dat trek je de aandacht in een hele disco.
pi_54619858
Laat ze kennis maken met je seksuele vaardigheden.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_54619864
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:54 schreef dieselnoi het volgende:
Ik wil graag chicks gaan versieren en dat wil ik gaan doen door ze wat van mijn vaardigheden te laten zien en leren. Ik zat eerst aan wiskunde te denken omdat ik wiskunde studeer. Maar de meeste meisjes zijn gewoon te dom om zelfs te simpelste raadseltjes te begrijpen. De meeste hebben ook gewoon de concentratie niet om nog naar mij te luisteren als ik een zeer interessant wiskundig onderwerp aankaart.

Verder heb ik vroeger op judo, kickbox en voetbal gezeten. Om hun truukjes bij voetbal te leren heb ik een bal nodig. Mijn judo skills zijn verwatert. Ik ken namelijk nu alleen nog maar een paar worpen. En binnen 5min heb ik hun zowat alle kickbox technieken geleerd.

Dus wat moet ik mijzelf laten leren zodat ik iets heb om meisjes mee te versieren? Ik zat ook aan een taal te denken maar daar moet ik jaren aan gaan werken. Ik zocht iets voor de korte termijn

Graag serieuse reacties. Ik ben ook serieus
Je bent erg getalenteerd in zielig zijn
I feel kinda Locrian today
  donderdag 15 november 2007 @ 10:05:46 #8
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_54619885
Heb je een nieuwe kloon, HamsterSlayer?
  donderdag 15 november 2007 @ 10:06:42 #9
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_54619899
Ik moest lachen

Je kan het ook hebben over HUN hobby's en andere zaken.
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
  donderdag 15 november 2007 @ 10:06:44 #10
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_54619900
TS
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  donderdag 15 november 2007 @ 10:09:27 #11
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_54619941
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_54619971
quote:
I feel kinda Locrian today
pi_54620236
--->R+P
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_54620249
pi_54620252
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:04 schreef Rosbief het volgende:
Laat ze kennis maken met je seksuele vaardigheden.
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
  donderdag 15 november 2007 @ 10:27:31 #16
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_54620276
Beste wat je kunt doen is trouwen met een schaakcomputer
pi_54620314
Wiskunde dan had je bij al heel maar dan ook heel erg gefaald.

Waarom wil je persee een meisje inpakken met kennis en kunde? Dat begrijp ik even niet.
  donderdag 15 november 2007 @ 10:32:27 #18
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_54620361
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:54 schreef dieselnoi het volgende:
Maar de meeste meisjes zijn gewoon te dom om zelfs te simpelste raadseltjes te begrijpen. De meeste hebben ook gewoon de concentratie niet om nog naar mij te luisteren als ik een zeer interessant wiskundig onderwerp aankaart.
1. Leer vrouwen te respecteren.
2. Als een bepaald onderwerp niet een gemeenschappelijke interesse is, ga er dan vanuit dat, hoe fascinerend dat onderwerp voor jou ook is, ze niet een lang verhaal erover wil horen. Dat heeft niets met dom te maken, dat heeft te maken met het missen van de belangstelling. Loop je tegen een vrouwelijke wiskunde-nerd aan, dan wel, zo niet, dan niet.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  donderdag 15 november 2007 @ 10:34:09 #19
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_54620406
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

Waarom wil je persee een meisje inpakken met kennis en kunde? Dat begrijp ik even niet.
Nooeezz iemand met kennis. Iemand die wiskunde wel begrijpt. Stop weg, zo lijk je zelf niet zo dom!
pi_54620449
hoe veel je ook weet over wiskunde / computerdingen / techniek; probeer NOOIT een meisje in te pakken door een discussie te starten over differentiaalvergelijkingen / yields / compressieverhoudingen... Je moet écht al een enorme uitzondering vast hebben als ze daarin geinteresseerd is hoor (hoewel ik eentje ken die aan de toog over de shaders/cores van grafische kaarten zit te kletsen).

Aangezien je over meisjes & korte termijn spreekt ga ik ervan uit dat het snel-snel relaties moeten zijn, dan is en blijft de makkelijkste manier gewoon ff langs de bank, beetje uitkijken waar er zo'n breezahsletgeval zit & haar een cocktail / coupke aanbieden. Werkt vrij veel, en je moet er weinig moeite voor doen.

edit; ik heb zelf ook de hele wiskunde boterham gehad voor mijn studie, maar ik ga ook niet aan de toog beginnen raadseltjes/oefeningetjes oplossen op de bierkaartjes hoor. 'k zie me al bezig

als je het toch serieus zou bedoelen, leer dan gewoon luisteren & onthouden wat ze zeggen (zeer belangrijk, 2x hetzelfde laten vertellen komt heel ongeinteresseerd over) en af en toe een vraagje stellen.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  donderdag 15 november 2007 @ 10:41:33 #21
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_54620539
Laat je piemel zien
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_54620561
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

Van zijn goddelijk lichaam moet hij het wss niet hebben
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_54620656
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:34 schreef G.Fawkes het volgende:
Nooeezz iemand met kennis. Iemand die wiskunde wel begrijpt. Stop weg, zo lijk je zelf niet zo dom!
Je lurkte

Kennis beschik ik over tot op zekere hoogte, maar wiskunde is dus iets waar ik niet goed in ben en nooit zal worden ook. Verder kan het me ongelofelijk weinig boeien.

Of snap ik het nou verkeerd
pi_54620689
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:42 schreef Pheno het volgende:
Van zijn goddelijk lichaam moet hij het wss niet hebben
Dan nog , like wtf, alsof je meisjes daarmee zou kunnen inpalmen.
pi_54620716
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Dan nog , like wtf, alsof je meisjes daarmee zou kunnen inpalmen.
Zijn beoogde "chicks" wel.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')