Je bent erg getalenteerd in zielig zijnquote:Op donderdag 15 november 2007 09:54 schreef dieselnoi het volgende:
Ik wil graag chicks gaan versieren en dat wil ik gaan doen door ze wat van mijn vaardigheden te laten zien en leren. Ik zat eerst aan wiskunde te denken omdat ik wiskunde studeer. Maar de meeste meisjes zijn gewoon te dom om zelfs te simpelste raadseltjes te begrijpen. De meeste hebben ook gewoon de concentratie niet om nog naar mij te luisteren als ik een zeer interessant wiskundig onderwerp aankaart.
Verder heb ik vroeger op judo, kickbox en voetbal gezeten. Om hun truukjes bij voetbal te leren heb ik een bal nodig. Mijn judo skills zijn verwatert. Ik ken namelijk nu alleen nog maar een paar worpen. En binnen 5min heb ik hun zowat alle kickbox technieken geleerd.
Dus wat moet ik mijzelf laten leren zodat ik iets heb om meisjes mee te versieren? Ik zat ook aan een taal te denken maar daar moet ik jaren aan gaan werken. Ik zocht iets voor de korte termijn
Graag serieuse reacties. Ik ben ook serieus
quote:Op donderdag 15 november 2007 10:04 schreef Rosbief het volgende:
Laat ze kennis maken met je seksuele vaardigheden.
1. Leer vrouwen te respecteren.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:54 schreef dieselnoi het volgende:
Maar de meeste meisjes zijn gewoon te dom om zelfs te simpelste raadseltjes te begrijpen. De meeste hebben ook gewoon de concentratie niet om nog naar mij te luisteren als ik een zeer interessant wiskundig onderwerp aankaart.
Nooeezz iemand met kennis. Iemand die wiskunde wel begrijpt. Stop weg, zo lijk je zelf niet zo dom!quote:Op donderdag 15 november 2007 10:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Wiskundedan had je bij al heel maar dan ook heel erg gefaald.
Waarom wil je persee een meisje inpakken met kennis en kunde? Dat begrijp ik even niet.
Van zijn goddelijk lichaam moet hij het wss niet hebbenquote:Op donderdag 15 november 2007 10:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Wiskundedan had je bij al heel maar dan ook heel erg gefaald.
Waarom wil je persee een meisje inpakken met kennis en kunde? Dat begrijp ik even niet.
Je lurktequote:Op donderdag 15 november 2007 10:34 schreef G.Fawkes het volgende:
Nooeezz iemand met kennis. Iemand die wiskunde wel begrijpt. Stop weg, zo lijk je zelf niet zo dom!![]()
Dan nogquote:Op donderdag 15 november 2007 10:42 schreef Pheno het volgende:
Van zijn goddelijk lichaam moet hij het wss niet hebben
Zijn beoogde "chicks" wel.quote:Op donderdag 15 november 2007 10:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dan nog, like wtf, alsof je meisjes daarmee zou kunnen inpalmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |