"live for nothing, or die... for something!"quote:
jonge, zak in de stront als je niet weet wie Rambo isquote:
Jaloersquote:
quote:
WorkPrintquote:Op maandag 11 februari 2008 23:50 schreef Snever het volgende:
Rambo 4 heb ik al op dvd. Wat moet ik nu doen?
Vieze piraat.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:50 schreef Snever het volgende:
Rambo 4 heb ik al op dvd. Wat moet ik nu doen?
Wij baggeren niet!quote:
Ik heb het toch ook nergens tegen jouquote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:29 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Wij baggeren niet!
Wij reageren blij, teleurgesteld op de onthullingen van Sala-Adin.
ik vind dit best wel een goede verkapte tvp
Sorryquote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook nergens tegen jou
Ik sneak zelf ook graag mee, vandaar dat ik zo blij ben met dit topic
die is echt zo leukquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:01 schreef somegirl het volgende:
gewoon naar Juno.
Geen Johan Nijenhuis filmquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:45 schreef Stallion75 het volgende:
Volgense sneakpoint draait Alibi vanavond in Pathe Groningen, jammer ik had graag naar Rambo gewild.![]()
ik voel me best gepwned wie unne n00b als Alibi gaat draaien ipv Ramboquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:45 schreef Stallion75 het volgende:
Volgense sneakpoint draait Alibi vanavond in Pathe Groningen, jammer ik had graag naar Rambo gewild.![]()
Alibi kan ook leuk zijquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:13 schreef Herald het volgende:
[..]
ik voel me best gepwned wie unne n00b als Alibi gaat draaien ipv Rambo
zOMG!!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:46 schreef soares het volgende:
goede middag allemaal daar was ik weer...
Niks aan toe te voegenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
RAAAAAAAAAAAAAAAAMBBBBBBBBBBBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
WOAH!
Zaal was leuk
Rambo was nostalgisch
Lekker grof geweld
Veel bloed
Tof
Inderdaad, geweldigquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
RAAAAAAAAAAAAAAAAMBBBBBBBBBBBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
WOAH!
Zaal was leuk
Rambo was nostalgisch
Lekker grof geweld
Veel bloed
Tof
Oke, het testosteron is weer gestreeld.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:27 schreef Sala-adin het volgende:
Hij was focking gruwelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
re-release van Deep Throat ftw...quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:37 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Oke, het testosteron is weer gestreeld.
Volgende week weer een damesvriendelijke film?
Over het algemeen draaien alle pathe bioscopen de zelfde film.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:18 schreef kevne het volgende:
hij heeft het volgens mij voornamelijk over Pathe Arena/de Munt
het is dan ook niet in alle bioscopen hetzelfde volgens mij
oohw daar heb ik een hele poos geleden een trailer van gezien in de bios. Die film lijkt me wel vet! Hopelijk wordt dat hem, dan ga ik as dinsdag weer naar de sneak in groningenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:40 schreef Sala-adin het volgende:
Volgens mij is het Rendition
Hoop vandaag een bevestiging te krijgen
Bevestigdquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:40 schreef Sala-adin het volgende:
Volgens mij is het Rendition
Hoop vandaag een bevestiging te krijgen
Uuhm hèquote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:22 schreef Sloggi het volgende:
Hij was wel ok. Geen geweldige film, maar ook niet slecht. Veel dieper ga ik er niet op in, aangezien er mensen zijn die hem nog gaan kijken.
Jazeker!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou volgens mij gaan we heen vanavond hè bb.
Hoe kan jij hem al gezien hebben vroeg ik me afquote:
De sneaks draaien op diverse avondenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jazeker!
[..]
Hoe kan jij hem al gezien hebben vroeg ik me af
Dat verklaartquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De sneaks draaien op diverse avonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:11 schreef zapruder het volgende:
Rendition was inderdaad in Groningen. Goede film wel, hoewel...Ja, jij hebt iets gemist! Zo ongeveer de helft van de film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb jij gedaan terwijl je in de bios zat?Inspiratieloos!
Dat lijkt me dus echt 3x NIKSquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wij hebben besloten om toch maar naar Sweeny Todd te gaan.
Kun je wel stoer gaan doen maar zolang je niet vertelt WAT ik dan volgens jou allemaal heb gemist hecht ik bijzonder weinig waarde aan zo'n reactie.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:20 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ja, jij hebt iets gemist! Zo ongeveer de helft van de film.
Wat heb jij gedaan terwijl je in de bios zat?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:15 schreef zapruder het volgende:
[..]
Kun je wel stoer gaan doen maar zolang je niet vertelt WAT ik dan volgens jou allemaal heb gemist hecht ik bijzonder weinig waarde aan zo'n reactie.
Ik heb al behoorlijk wat andere reacties gelezen over de film en veel mensen stellen dezelfde vragen als ik, volgens mij wordt gewoon niet precies duidelijk hoe de vork in de steel zit namelijk.
Maar goed, jij weet het allemaal precies dus barst maar los zou ik zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:11 schreef zapruder het volgende:
Rendition was inderdaad in Groningen. Goede film wel, hoewel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
Best aardige film hoorquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:29 schreef Herald het volgende:
[..]Dank je! Ik zat zo ongeveer dezelfde reactie te tikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoop dat de film nui wel duidelijk is!Inspiratieloos!
Zie de reactie van Herald.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:15 schreef zapruder het volgende:
[..]
Kun je wel stoer gaan doen maar zolang je niet vertelt WAT ik dan volgens jou allemaal heb gemist hecht ik bijzonder weinig waarde aan zo'n reactie.
Ik heb al behoorlijk wat andere reacties gelezen over de film en veel mensen stellen dezelfde vragen als ik, volgens mij wordt gewoon niet precies duidelijk hoe de vork in de steel zit namelijk.
Maar goed, jij weet het allemaal precies dus barst maar los zou ik zeggen.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:29 schreef Herald het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:44 schreef zapruder het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:12 schreef Herald het volgende:
quote:Op donderdag 6 december 2007 09:15 schreef Sala-adin het volgende:
Dat kan ik je pas vrijdag of zat vertellen
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:27 schreef remlof het volgende:
Terugvindafghaansebioscoopmedewerkerdiespoilersverklapt.
Ah smerigquote:Op zondag 24 februari 2008 02:26 schreef Sala-adin het volgende:
The Eye
Damn, net nu ik niet gaquote:Op zondag 24 februari 2008 02:26 schreef Sala-adin het volgende:
The Eye
Oh ik ook niet trouwens.quote:
Dat is toevallig!quote:
Ik heb morgen al een housewarmingquote:
Wel de bedoeling ja!quote:Op maandag 25 februari 2008 15:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar volgende week zijn we er weer helemaal bij
Me tooquote:Op maandag 25 februari 2008 15:53 schreef Sala-adin het volgende:
Ik had zelf gehoopt op 10000 BC
maar helaas
Dan moet die de week daarna maar komenquote:Op maandag 25 februari 2008 15:53 schreef Sala-adin het volgende:
Ik had zelf gehoopt op 10000 BC
maar helaas
27 dresses was vorige week in de lady's night. Die wil ik nog wel een keer zien.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:37 schreef thijsje123 het volgende:
Hahaha wat nou the eye, vorige week had je het goed!
Nu was het 27 dresses. Verder wel leuk, maar een behoorlijke wijven film
Ik heb een zes gegevenm!
quote:Op maandag 25 februari 2008 23:37 schreef thijsje123 het volgende:
Hahaha wat nou the eye, vorige week had je het goed!
Nu was het 27 dresses. Verder wel leuk, maar een behoorlijke wijven film
Ik heb een zes gegevenm!
ja.. najaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:04 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Welke bios was je geweest dan?
Eigenlijk wel :pquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:41 schreef thijsje123 het volgende:
[..]
ja.. naja![]()
verder niet van belang natuurlijk
Die wil ik, die wil ik, die wil ik!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:35 schreef Sala-adin het volgende:
Aanstaande dinsdag is mischien Untraceble aan de beurt
Untraceable it isquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:14 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Die wil ik, die wil ik, die wil ik!
D_A en ik zijn erbijquote:
Wat vervelend nou, weer zo'n vrouwenfilm.quote:Op zondag 2 maart 2008 13:46 schreef thijsje123 het volgende:
In Weert draait altijd de zelfde film als in Best, waar op donderdag de sneak is.
Daar draaide afgelopen week Definitely, Maybe.
Pathe Groningen ookquote:Op zondag 2 maart 2008 15:16 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Wat vervelend nou, weer zo'n vrouwenfilm.
Pathe Eindhoven volgt trouw sala-adin.
Gotcha-Cinemaquote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 17:52 schreef jpg97 het volgende:
Definitely maybe lijkt me ook vet, maar ik hoop dat het untraceable wordt... sala, weet jij wat er in Weert draait vanavond?
In de pathe zal het geen zomerhitte worden daar deze de 19de draait als lady's night.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:35 schreef Loontjah het volgende:
Pff ik hoop echt dat het vanavond Untraceable is, want die andere lijken mij niet zo goed als deze.
Ik zal maar ff reageren aangezien...naja vul zelf maar inquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:33 schreef Sala-adin het volgende:
Hoe komt dat nou
Ben benieuwd wat DA en BB hebben gezien mischien was het dit keer alleen MUNT
Aah kijk dus het was alleen te zien in de Munt, das ook voor het eerst.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zal maar ff reageren aangezien...naja vul zelf maar in
D_A en BB hebben iig Untraceable gezienPuicke lekker vieze film
Slot was wel heel abrupt maar wel toereikend
Wij waren er iig zeer over te spreken; het werd gelukkig niet onnodig uitgemolken zoals bijvoorbeeld Zodiac.
Ja blijkbaar, vage shitquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:13 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Aah kijk dus het was alleen te zien in de Munt, das ook voor het eerst.
En waarom kan D_A niet meer posten?
Ach, je moet maar zo denken: de sneak is deze week ook echt een sneak geweest. Je weet niet wat er draait, je hoopt wel ergens op maar je weet het niet. En dan begint de film. .....VERRASSING!quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:43 schreef Sala-adin het volgende:
Oke dit is best wel kut
Want als reservation road in de munt gaat draaien dan weet ik niet wat er in de rest van de pathe bioscopen zal draaien.
Nu is hele schema opgefuckt
En durf je nog een voorspelling te plaatsen voor as dinsdag?quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:49 schreef Sala-adin het volgende:
we zien het aanstaande dinsdag wel weer![]()
D_A en ik skippen hem.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:28 schreef Sala-adin het volgende:
Jaa
Dit zou in de sneak moeten draaien in de pathe's as dinsdag.
http://imdb.com/title/tt0936501/
Maargoed na vorige week weet ik het niet meer cker maar ik denk zelf dat ik richting arena ga.
Hij draait wel 100% in de Munt
EHV-Pathe? Hoor jij toevallig bij die k*tgroep die achterin zit?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:20 schreef EHV-Pathe het volgende:
Taken....mmmmmmm......beetje zo'n film uit het niets, ben benieuwd.......
Nog een uurtje of 22,5 en we zullen het weten......
gr,
Gezellig ?! Ik weet niet waar je het over hebt, maar ik dacht dat dit een forum was met de kop; "Sala-din's sneak spoilers" ipv. "zullen we effe mensen afzeiken"quote:EHV-Pathe? Hoor jij toevallig bij die k*tgroep die achterin zit?
Stelletje debiele kleuters die zingen als er een jarig is?
Heb je gezien hoeveel hits dit topic heeftquote:
http://www.pathe.nl/filminfo.asp?film_id=4659quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:46 schreef somegirl het volgende:
ik zie m er trouwens niet eens tussen staan bij "pathe verwacht"
Nou bij deze dan: Wellicht neem ik je advies ter harte en spreek ik ze er nog eens op aan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:21 schreef EHV-Pathe het volgende:
uhhhhh.......
Geen reactie, das ook stoer.....beetje mensen uitschelden en dan totaal een reactie negeren.....
It_was_me..........inderdaad verleden tijd.
Het is al een paar keer eerder gebeurd dat de sneak een hele vroege is.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:23 schreef Warren het volgende:
[..]
http://www.pathe.nl/filminfo.asp?film_id=4659
Daar staat dat hij pas op 07 08 2008 uitkomt. Vroege sneak preview dus
Dus welquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:43 schreef zapruder het volgende:
Over vroege sneaks gesproken... in oktober heb ik Live! gezien met Eva Mendes, maar daar heb ik nooit meer wat van gehoord. Heeft op IMDB ook maar 550 votes gekregen, volgens mij is die hele film uiteindelijk nooit gereleased.
Met slechts 550 votes op IMDB moet er dan iets goed mis zijn gegaan bij de distributie ervanquote:
had je de string van dat meisje dat achter me zat ook nog gespot? Die zag er net iets ondeugender uit dan de katoenen slip van dat meisje dat hij redde van de bouwkeetquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:23 schreef Realzm het volgende:
Gezien ik waarschijnlijk in dezelfde zaal als Herald zat heb ik em ook gezien.
Had eigenlijk verwacht dat zijn oude legermaatjes hem wel zouden helpen, maar jammer genoeg niet. Hij walste wel erg gemakkelijk in zijn eentje door alle misdaad organisaties.quote:Twas een goeie film, maar het mocht iets minder rambo achtig.
helaas gemistquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:51 schreef Herald het volgende:
[..]
had je de string van dat meisje dat achter me zat ook nog gespot? Die zag er net iets ondeugender uit dan de katoenen slip van dat meisje dat hij redde van de bouwkeet
[..]
Had eigenlijk verwacht dat zijn oude legermaatjes hem wel zouden helpen, maar jammer genoeg niet. Hij walste wel erg gemakkelijk in zijn eentje door alle misdaad organisaties.
You gotta fight, for your right! En terecht hoor, ze moeten maar r-e-s-p-e-c-t hebben voor wat je doetquote:Op zondag 16 maart 2008 16:54 schreef Sala-adin het volgende:
Hehe
Dat hele sneak gedoe begint uit de hand te lopen.
Toen 2 weken terug Untraceble in de munt te zien was, was reservation road in de rest van de bioscopen te zien. Taken was afgelopen dinsdag te zien in alle bioscopen behalve Arena want toen was het Untraceble.
En personeel van munt willen ze bij Arena gaan weigeren omdat ze op dinsdag avond personeels tekort hebben. Maar die kut hoeren vergeten wel dat ik de 3 drukste dagen van de week werk vrij,zat en zon bijv en dan ook gaan miepen dat ik dins erbij moet pakken.
Smerige dictators dat ze zij! Als het zo doorgaat zoek sala wel een andere werkgever of neemt een Unlimited en gaat lekker in de munt zelf sneaken.
Tofquote:Op zondag 16 maart 2008 17:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
You gotta fight, for your right! En terecht hoor, ze moeten maar r-e-s-p-e-c-t hebben voor wat je doet![]()
* Button met "Ik steun mijn Sala!" bestelt.
-edit- En ook 1 voor D_A.
Dan zou ik als ik jou was naar de sneak gaan ook al heb ik geen idee wat daar komt te draaien, want 10000 BC is echt een baggerfilmquote:Op zondag 23 maart 2008 17:52 schreef ThuleWulf het volgende:
Iemand enig idee wat ik in Leiden in de LIdo kan verwachten.
Het word 10.000 BC of de Sneak voor ons
Nicequote:Op zondag 30 maart 2008 22:45 schreef Sala-adin het volgende:
Vantage Point
quote:Op zondag 30 maart 2008 22:45 schreef Sala-adin het volgende:
Vantage Point
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:21 schreef Herald het volgende:
ik was er ook bij in Groningen..ik ben het helemaal eens met je analysequote:Op woensdag 2 april 2008 13:53 schreef zapruder het volgende:
Vantage Point was ook in Grunn.
Best een aardige film tot ongeveer driekwart, als het ineens een hele ongeloofwaardige actiefilm wordt met een neppe achtervolgingscene. Beetje hetzelfde euvel als met 'Taken' van een paar weken terug. Toch jammer dat films op deze manier vaak om zeep worden geholpen omdat men zich blijkbaar verplicht voelt om er een flinke dosis actie in te stoppen. Zelf vond ik de film daardoor juist lachwekkend worden in plaats van dat ik er door werd geboeid ofzo.![]()
films over dirty cops is haast een eigen genrequote:Op woensdag 2 april 2008 08:50 schreef Sala-adin het volgende:
Hoop echt op Street Kings aanstaande dinsdag
quote:Op zondag 6 april 2008 19:09 schreef Sala-adin het volgende:
Nou deze week heb ik geen idee
Want degene van wie ik het te horen krijg was ziek
Doomsday ja. Ik vond het een geweldige film eigenlijk... Hoe anarchie zich kan ontwikkelen. Briljant.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:39 schreef EHV-Pathe het volgende:
Wij hadden Doomsday....... 2 leuke momenten ofzo (zoals elke film wel minstens heeft) maar verder niet echt de moeite waard.......DL hem maar een keer ofzo
Hoe anarchie zich kan ontwikkelen? Het was gewoon het cliche beeld dat mensen na een ramp vervallen tot een barbaarse maatschappij zonder normen en waarden. Het zou juist heel verfrissend zijn als er eens op in gegaan zou worden waarom mensen er na een ramp voor een dictatuur vol geweld kiezen.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:19 schreef OhZoGoed het volgende:
Doomsday ja. Ik vond het een geweldige film eigenlijk... Hoe anarchie zich kan ontwikkelen. Briljant.
Heb er niet echt vertrouwen in maar ik duim er wel voorquote:Op woensdag 9 april 2008 18:50 schreef EHV-Pathe het volgende:
Muhahaha....... je kan het een leuke en vermakelijke film vinden.....maar goed of geweldig :S
Nou Sala-adin, aankomende Sneak dan maar Street Kings.... kan net
Wat versta je onder blockbuster? Er zijn best een aantal goede films in de sneak geweest, 300, National Treasure 2, Ratatouille, American Gangster. Het is niet louter meuk. En dan is er verschil tussen meuk en meuk, want Doomsday en Taken zijn geen grote films, maar nog altijd beter dan de filmhuisfilms die ze in de zomer tonen zoals Cashback en The Dead Girl.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:42 schreef Sloggi het volgende:
Ook, ja. Zijn er eigenlijk ook echte blockbusters in de sneak geweest?
Ik bedoel echt de giga-producties, zoals inderdaad Dark Knight en Indiana Jones, en films als Titanic en Lord of the Rings.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:46 schreef Herald het volgende:
[..]
Wat versta je onder blockbuster? Er zijn best een aantal goede films in de sneak geweest, 300, National Treasure 2, Ratatouille, American Gangster. Het is niet louter meuk. En dan is er verschil tussen meuk en meuk, want Doomsday en Taken zijn geen grote films, maar nog altijd beter dan de filmhuisfilms die ze in de zomer tonen zoals Cashback en The Dead Girl.
De zomerblockbusters zoals Dark Knight, Indiana Jones etc komen overal op de wereld op dezelfde datum uit, lijkt me logisch dat ze dan niet in Nederland in de sneak komen.
The Lost World (1997) heb ik in de sneak gezien. Maarja dat was nog steeds in september terwijl die film al in mei in Amerika in premiere ging. Tegenwoordig hoef je niet meer 4 maanden te wachten voordat een giga-productie hier te zien is.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:22 schreef Sloggi het volgende:
Ik bedoel echt de giga-producties, zoals inderdaad Dark Knight en Indiana Jones, en films als Titanic en Lord of the Rings.
check de datum van de postquote:Op maandag 14 april 2008 20:28 schreef Jeeh het volgende:
The Ruins, was dat dan afgelopen week? Of mag ik dat morgen verwachten. Hij opent deze week al, dus zal dan wel afgelopen week geweest zijn
2 weken geleden naar de Sneak geweest in Schouwburgplein en moet zeggen dat het heeel goed beviel. Met mn Unlimited kaartje ga ik het vanaf nu maar gewoon wekelijks doen
quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:40 schreef Sala-adin het volgende:
The Ruins
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand enig idee ?(phew for a minute there i lost myself i lost myself
Deze week is het Over her Dead body, om jou blij te makenquote:Op donderdag 17 april 2008 14:47 schreef somegirl het volgende:
Christ, wat een vreselijk enge film was dat zeg!
Wanneer komt er nou weer eens een leke (romantische) comedy in de sneak?
Altijd alleen maar enge of politieke films
quote:Op zondag 20 april 2008 12:00 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Deze week is het Over her Dead body, om jou blij te maken
Ben je in de Mediamarkt?quote:Op maandag 21 april 2008 11:44 schreef linebear het volgende:
gelukkig zit ik morgen naast Pathe Arena
ik heb El Orfanato gezienquote:Op zondag 20 april 2008 12:00 schreef Sala-adin het volgende:
Heeeeeee, gemistquote:Op zondag 20 april 2008 12:00 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Toch maar goed dat ik niet ben gegaan dan! Lekker genoten van Nick en Simon in Huize Maasquote:Op woensdag 23 april 2008 00:19 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Die was in Groningen Pathe ook vanavond.. Gelukkig niet "Over her dead body"
helmondquote:Op woensdag 23 april 2008 09:02 schreef Sala-adin het volgende:
Welke bios was dat?
quote:Op maandag 28 april 2008 20:42 schreef EHV-Pathe het volgende:
Klopt met Koninginnenacht ga je inderdaad niet in de bios zitten, maar aangezien de film voor 24:00/00:00h. al afgelopen is en dan de nacht pas begint zitten we dus ook niet met koninginnenacht inde bios
So, ik ben wakker
Dan ben ik toch niet de enige die dat een paar weken geleden een butt film vond. Viel echt bijna in slaap. Vond het een applaus voor mezelf waard dat ik `m helemaal heb uitgekekenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:09 schreef jpg97 het volgende:
Silk draaide in weert afgelopen week. Wát een saaie film was dát
Leuk!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |