Ja blijkbaar, vage shitquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:13 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Aah kijk dus het was alleen te zien in de Munt, das ook voor het eerst.
En waarom kan D_A niet meer posten?
Ach, je moet maar zo denken: de sneak is deze week ook echt een sneak geweest. Je weet niet wat er draait, je hoopt wel ergens op maar je weet het niet. En dan begint de film. .....VERRASSING!quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:43 schreef Sala-adin het volgende:
Oke dit is best wel kut
Want als reservation road in de munt gaat draaien dan weet ik niet wat er in de rest van de pathe bioscopen zal draaien.
Nu is hele schema opgefuckt
En durf je nog een voorspelling te plaatsen voor as dinsdag?quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:49 schreef Sala-adin het volgende:
we zien het aanstaande dinsdag wel weer![]()
D_A en ik skippen hem.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:28 schreef Sala-adin het volgende:
Jaa
Dit zou in de sneak moeten draaien in de pathe's as dinsdag.
http://imdb.com/title/tt0936501/
Maargoed na vorige week weet ik het niet meer cker maar ik denk zelf dat ik richting arena ga.
Hij draait wel 100% in de Munt
EHV-Pathe? Hoor jij toevallig bij die k*tgroep die achterin zit?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:20 schreef EHV-Pathe het volgende:
Taken....mmmmmmm......beetje zo'n film uit het niets, ben benieuwd.......
Nog een uurtje of 22,5 en we zullen het weten......
gr,
Gezellig ?! Ik weet niet waar je het over hebt, maar ik dacht dat dit een forum was met de kop; "Sala-din's sneak spoilers" ipv. "zullen we effe mensen afzeiken"quote:EHV-Pathe? Hoor jij toevallig bij die k*tgroep die achterin zit?
Stelletje debiele kleuters die zingen als er een jarig is?
Heb je gezien hoeveel hits dit topic heeftquote:
http://www.pathe.nl/filminfo.asp?film_id=4659quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:46 schreef somegirl het volgende:
ik zie m er trouwens niet eens tussen staan bij "pathe verwacht"
Nou bij deze dan: Wellicht neem ik je advies ter harte en spreek ik ze er nog eens op aan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:21 schreef EHV-Pathe het volgende:
uhhhhh.......
Geen reactie, das ook stoer.....beetje mensen uitschelden en dan totaal een reactie negeren.....
It_was_me..........inderdaad verleden tijd.
Het is al een paar keer eerder gebeurd dat de sneak een hele vroege is.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:23 schreef Warren het volgende:
[..]
http://www.pathe.nl/filminfo.asp?film_id=4659
Daar staat dat hij pas op 07 08 2008 uitkomt. Vroege sneak preview dus
Dus welquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:43 schreef zapruder het volgende:
Over vroege sneaks gesproken... in oktober heb ik Live! gezien met Eva Mendes, maar daar heb ik nooit meer wat van gehoord. Heeft op IMDB ook maar 550 votes gekregen, volgens mij is die hele film uiteindelijk nooit gereleased.
Met slechts 550 votes op IMDB moet er dan iets goed mis zijn gegaan bij de distributie ervanquote:
had je de string van dat meisje dat achter me zat ook nog gespot? Die zag er net iets ondeugender uit dan de katoenen slip van dat meisje dat hij redde van de bouwkeetquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:23 schreef Realzm het volgende:
Gezien ik waarschijnlijk in dezelfde zaal als Herald zat heb ik em ook gezien.
Had eigenlijk verwacht dat zijn oude legermaatjes hem wel zouden helpen, maar jammer genoeg niet. Hij walste wel erg gemakkelijk in zijn eentje door alle misdaad organisaties.quote:Twas een goeie film, maar het mocht iets minder rambo achtig.
helaas gemistquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:51 schreef Herald het volgende:
[..]
had je de string van dat meisje dat achter me zat ook nog gespot? Die zag er net iets ondeugender uit dan de katoenen slip van dat meisje dat hij redde van de bouwkeet
[..]
Had eigenlijk verwacht dat zijn oude legermaatjes hem wel zouden helpen, maar jammer genoeg niet. Hij walste wel erg gemakkelijk in zijn eentje door alle misdaad organisaties.
You gotta fight, for your right! En terecht hoor, ze moeten maar r-e-s-p-e-c-t hebben voor wat je doetquote:Op zondag 16 maart 2008 16:54 schreef Sala-adin het volgende:
Hehe
Dat hele sneak gedoe begint uit de hand te lopen.
Toen 2 weken terug Untraceble in de munt te zien was, was reservation road in de rest van de bioscopen te zien. Taken was afgelopen dinsdag te zien in alle bioscopen behalve Arena want toen was het Untraceble.
En personeel van munt willen ze bij Arena gaan weigeren omdat ze op dinsdag avond personeels tekort hebben. Maar die kut hoeren vergeten wel dat ik de 3 drukste dagen van de week werk vrij,zat en zon bijv en dan ook gaan miepen dat ik dins erbij moet pakken.
Smerige dictators dat ze zij! Als het zo doorgaat zoek sala wel een andere werkgever of neemt een Unlimited en gaat lekker in de munt zelf sneaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |