"live for nothing, or die... for something!"quote:
jonge, zak in de stront als je niet weet wie Rambo isquote:
Jaloersquote:
quote:
WorkPrintquote:Op maandag 11 februari 2008 23:50 schreef Snever het volgende:
Rambo 4 heb ik al op dvd. Wat moet ik nu doen?
Vieze piraat.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:50 schreef Snever het volgende:
Rambo 4 heb ik al op dvd. Wat moet ik nu doen?
Wij baggeren niet!quote:
Ik heb het toch ook nergens tegen jouquote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:29 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Wij baggeren niet!
Wij reageren blij, teleurgesteld op de onthullingen van Sala-Adin.
ik vind dit best wel een goede verkapte tvp
Sorryquote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook nergens tegen jou
Ik sneak zelf ook graag mee, vandaar dat ik zo blij ben met dit topic
die is echt zo leukquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:01 schreef somegirl het volgende:
gewoon naar Juno.
Geen Johan Nijenhuis filmquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:45 schreef Stallion75 het volgende:
Volgense sneakpoint draait Alibi vanavond in Pathe Groningen, jammer ik had graag naar Rambo gewild.![]()
ik voel me best gepwned wie unne n00b als Alibi gaat draaien ipv Ramboquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:45 schreef Stallion75 het volgende:
Volgense sneakpoint draait Alibi vanavond in Pathe Groningen, jammer ik had graag naar Rambo gewild.![]()
Alibi kan ook leuk zijquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:13 schreef Herald het volgende:
[..]
ik voel me best gepwned wie unne n00b als Alibi gaat draaien ipv Rambo
zOMG!!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:46 schreef soares het volgende:
goede middag allemaal daar was ik weer...
Niks aan toe te voegenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
RAAAAAAAAAAAAAAAAMBBBBBBBBBBBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
WOAH!
Zaal was leuk
Rambo was nostalgisch
Lekker grof geweld
Veel bloed
Tof
Inderdaad, geweldigquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
RAAAAAAAAAAAAAAAAMBBBBBBBBBBBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
WOAH!
Zaal was leuk
Rambo was nostalgisch
Lekker grof geweld
Veel bloed
Tof
Oke, het testosteron is weer gestreeld.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:27 schreef Sala-adin het volgende:
Hij was focking gruwelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
re-release van Deep Throat ftw...quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:37 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Oke, het testosteron is weer gestreeld.
Volgende week weer een damesvriendelijke film?
Over het algemeen draaien alle pathe bioscopen de zelfde film.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:18 schreef kevne het volgende:
hij heeft het volgens mij voornamelijk over Pathe Arena/de Munt
het is dan ook niet in alle bioscopen hetzelfde volgens mij
oohw daar heb ik een hele poos geleden een trailer van gezien in de bios. Die film lijkt me wel vet! Hopelijk wordt dat hem, dan ga ik as dinsdag weer naar de sneak in groningenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:40 schreef Sala-adin het volgende:
Volgens mij is het Rendition
Hoop vandaag een bevestiging te krijgen
Bevestigdquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:40 schreef Sala-adin het volgende:
Volgens mij is het Rendition
Hoop vandaag een bevestiging te krijgen
Uuhm hèquote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:22 schreef Sloggi het volgende:
Hij was wel ok. Geen geweldige film, maar ook niet slecht. Veel dieper ga ik er niet op in, aangezien er mensen zijn die hem nog gaan kijken.
Jazeker!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou volgens mij gaan we heen vanavond hè bb.
Hoe kan jij hem al gezien hebben vroeg ik me afquote:
De sneaks draaien op diverse avondenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jazeker!
[..]
Hoe kan jij hem al gezien hebben vroeg ik me af
Dat verklaartquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De sneaks draaien op diverse avonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:11 schreef zapruder het volgende:
Rendition was inderdaad in Groningen. Goede film wel, hoewel...Ja, jij hebt iets gemist! Zo ongeveer de helft van de film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb jij gedaan terwijl je in de bios zat?Inspiratieloos!
Dat lijkt me dus echt 3x NIKSquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wij hebben besloten om toch maar naar Sweeny Todd te gaan.
Kun je wel stoer gaan doen maar zolang je niet vertelt WAT ik dan volgens jou allemaal heb gemist hecht ik bijzonder weinig waarde aan zo'n reactie.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:20 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ja, jij hebt iets gemist! Zo ongeveer de helft van de film.
Wat heb jij gedaan terwijl je in de bios zat?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:15 schreef zapruder het volgende:
[..]
Kun je wel stoer gaan doen maar zolang je niet vertelt WAT ik dan volgens jou allemaal heb gemist hecht ik bijzonder weinig waarde aan zo'n reactie.
Ik heb al behoorlijk wat andere reacties gelezen over de film en veel mensen stellen dezelfde vragen als ik, volgens mij wordt gewoon niet precies duidelijk hoe de vork in de steel zit namelijk.
Maar goed, jij weet het allemaal precies dus barst maar los zou ik zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:11 schreef zapruder het volgende:
Rendition was inderdaad in Groningen. Goede film wel, hoewel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
Best aardige film hoorquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:29 schreef Herald het volgende:
[..]Dank je! Ik zat zo ongeveer dezelfde reactie te tikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoop dat de film nui wel duidelijk is!Inspiratieloos!
Zie de reactie van Herald.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:15 schreef zapruder het volgende:
[..]
Kun je wel stoer gaan doen maar zolang je niet vertelt WAT ik dan volgens jou allemaal heb gemist hecht ik bijzonder weinig waarde aan zo'n reactie.
Ik heb al behoorlijk wat andere reacties gelezen over de film en veel mensen stellen dezelfde vragen als ik, volgens mij wordt gewoon niet precies duidelijk hoe de vork in de steel zit namelijk.
Maar goed, jij weet het allemaal precies dus barst maar los zou ik zeggen.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:29 schreef Herald het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:44 schreef zapruder het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:12 schreef Herald het volgende:
quote:Op donderdag 6 december 2007 09:15 schreef Sala-adin het volgende:
Dat kan ik je pas vrijdag of zat vertellen
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:27 schreef remlof het volgende:
Terugvindafghaansebioscoopmedewerkerdiespoilersverklapt.
Ah smerigquote:Op zondag 24 februari 2008 02:26 schreef Sala-adin het volgende:
The Eye
Damn, net nu ik niet gaquote:Op zondag 24 februari 2008 02:26 schreef Sala-adin het volgende:
The Eye
Oh ik ook niet trouwens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |