Heb er niet echt vertrouwen in maar ik duim er wel voorquote:Op woensdag 9 april 2008 18:50 schreef EHV-Pathe het volgende:
Muhahaha....... je kan het een leuke en vermakelijke film vinden.....maar goed of geweldig :S
Nou Sala-adin, aankomende Sneak dan maar Street Kings.... kan net
Wat versta je onder blockbuster? Er zijn best een aantal goede films in de sneak geweest, 300, National Treasure 2, Ratatouille, American Gangster. Het is niet louter meuk. En dan is er verschil tussen meuk en meuk, want Doomsday en Taken zijn geen grote films, maar nog altijd beter dan de filmhuisfilms die ze in de zomer tonen zoals Cashback en The Dead Girl.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:42 schreef Sloggi het volgende:
Ook, ja. Zijn er eigenlijk ook echte blockbusters in de sneak geweest?
Ik bedoel echt de giga-producties, zoals inderdaad Dark Knight en Indiana Jones, en films als Titanic en Lord of the Rings.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:46 schreef Herald het volgende:
[..]
Wat versta je onder blockbuster? Er zijn best een aantal goede films in de sneak geweest, 300, National Treasure 2, Ratatouille, American Gangster. Het is niet louter meuk. En dan is er verschil tussen meuk en meuk, want Doomsday en Taken zijn geen grote films, maar nog altijd beter dan de filmhuisfilms die ze in de zomer tonen zoals Cashback en The Dead Girl.
De zomerblockbusters zoals Dark Knight, Indiana Jones etc komen overal op de wereld op dezelfde datum uit, lijkt me logisch dat ze dan niet in Nederland in de sneak komen.
The Lost World (1997) heb ik in de sneak gezien. Maarja dat was nog steeds in september terwijl die film al in mei in Amerika in premiere ging. Tegenwoordig hoef je niet meer 4 maanden te wachten voordat een giga-productie hier te zien is.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:22 schreef Sloggi het volgende:
Ik bedoel echt de giga-producties, zoals inderdaad Dark Knight en Indiana Jones, en films als Titanic en Lord of the Rings.
check de datum van de postquote:Op maandag 14 april 2008 20:28 schreef Jeeh het volgende:
The Ruins, was dat dan afgelopen week? Of mag ik dat morgen verwachten. Hij opent deze week al, dus zal dan wel afgelopen week geweest zijn
2 weken geleden naar de Sneak geweest in Schouwburgplein en moet zeggen dat het heeel goed beviel. Met mn Unlimited kaartje ga ik het vanaf nu maar gewoon wekelijks doen
quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:40 schreef Sala-adin het volgende:
The Ruins
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand enig idee ?(phew for a minute there i lost myself i lost myself
Deze week is het Over her Dead body, om jou blij te makenquote:Op donderdag 17 april 2008 14:47 schreef somegirl het volgende:
Christ, wat een vreselijk enge film was dat zeg!
Wanneer komt er nou weer eens een leke (romantische) comedy in de sneak?
Altijd alleen maar enge of politieke films
quote:Op zondag 20 april 2008 12:00 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Deze week is het Over her Dead body, om jou blij te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |