Dat is ook een kwaliteitquote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:49 schreef BonJovi het volgende:
DAM is weer terug en je krijgt zulke topicsPsv is het minst slechtste ja dit jaar.
Of hoe ver ze achter zouden staan als Ajax / Feyenoord "gewoon" meer punten hadden gehaald of AZ in de vorm van vorig jaar was geweest.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat is ook een kwaliteit
Moet je voorstellen hoe makkelijk PSV kampioen wordt als ze gewoon meer dan 85 punten halen
Hallo dit is puur realiteit. Bekijk de videobeelden maar eens terug van Gomes. Gomes stond in het veld toentertijd zelf te kijken alsof hij quat in de mond had. En Afellay is geen Cocu, die laatste kon functioneren, sturen en beslissend voetballen. Afellay komt net kijken en wordt enkel geroemd op wat hij wel kan. Zwartkijken?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:19 schreef noxious het volgende:
Mijn god, wat ben jij een zwartkijker Okee6. Het lijkt meer dat je het erom doet ook...
Je kan het beter vervangen doorquote:Op maandag 11 februari 2008 15:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lazovic: Een 100% spits die er altijd tussen de 15 en 25 in legt
Als jij 0-1 in De Kuip en 1-1 in Venlo beslissend voetballen noemt, dan had je beter dit topic niet geopend.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iedere aanval begint bij Afellay, wat nou niet beslissend voetballen
Dan kan je ook zeggen dat elke aanval bij Kromkamp begint. Of bij Marcellis. Of bij Culina.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Meestal heb je ook geen assist als je begint met een aanval
Ik vind Kromkamp ook een dragende speler van PSV, want elke aanval begint bij hemquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Of bij Gomes, maar als je niet begrijpt dat iedere aanval begint bij Afellay vind ik het niet gek dat jij hem niks vindt.
Ik heb 324 wedstrijden van PSV gezien, dus dat heb ik al gedaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toch maar een keer opletten bij een wedstrijd van PSV dan
Naar een wedstrijd kijken is inderdaad niet oplettenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
We hadden het over opletten
Dat ligt er maar net aan wanneer je begint met kijken.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Klopt, anders zou je gezien hebben dat vrijwel iedere aanval van PSV begint bij Ibi en niet bij Kromkamp
Op dat verdedigend sterk na, kan ik dat ook allemaal.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Of wat je definitie van starten met een aanval is
Afellay heeft vrijwel altijd de meeste balcontacten, kan een overtal situatie creeeren, is verdedigend sterk, werkt keihard, loopt het meest met zowel de bal als zonder de bal, kan scoren en heeft een goede pass
Ik zal het eens proberen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
ikbengeweldig@ajax.nl dan
3 jaarquote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:40 schreef golfer het volgende:
Waar was PSV ook alweer in 1965, 1966, 1967, 1969, 1971 en 1972 ?
Volgens mij niet hoor, maar verder wel met je reactie eensquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:11 schreef RayMania het volgende:
van Twente is verloren,
Is dat niet puur aan kwaliteit te wijten dan? Zoals Cruijff al zei, je wordt kampioen met spelers die constant een 6 halen met uitschieters naar boven, niet met spelers die zo nu en dan een 4 en zo nu en dan een 8 halen. Het is trouwens niet alleen in Nederland dat PSV nu al 4 jaar de overhand heeft over de concurrentie. Ook in Europa zijn ze nu al een aantal jaar de best presterende ploeg, op dit moment ook weer de enige ploeg die over is. D'r wordt gewoon met weinig geld elk jaar een uitgebalanceerd team neergezet dat niet vaak geweldig speelt, maar nog minder vaak slecht. Daar mogen ze toch wel een keer wat krediet voor krijgen vind ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:11 schreef RayMania het volgende:
Gewoon de laatste twee seizoenen de minst klungelige. Ajax kan ook winnen van PSV (1-5), van Twente, van Heerenveen, van Feyenoord, van AZ, maar verpest het elke keer maar weer tegen de kleinere clubs (NEC, Excelsior, VVV, Vitesse). En dat doet PSV minder.
Dan ben ik volgens mij in de war met vorig seizoen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, maar verder wel met je reactie eens
Zeker een kwaliteit. Heeft ook alles te maken met mentaliteit. Kijk maar naar Ajax, die komen echt tegen bijna elke tegenstander vroeg in de eerste helft achter te staan (NEC uit, Vitesse uit, VVV thuis, Roda uit, AZ thuis, Excelsior uit). Daarna wordt het nog wel eens hersteld, maar veelal ook niet. PSV doet gewoon zakelijk en wint deze wedstrijden wel.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:37 schreef Solstice het volgende:
[..]
Is dat niet puur aan kwaliteit te wijten dan? Zoals Cruijff al zei, je wordt kampioen met spelers die constant een 6 halen met uitschieters naar boven, niet met spelers die zo nu en dan een 4 en zo nu en dan een 8 halen.
Mentaliteit is juist een basiskwaliteit. Trek je spelers aan die zich gedragen en zich inzetten voor het team. Of haal je een aantal pingelaars die zichzelf belangrijker vinden dan het team. Ik denk dat PSV dat wel goed heeft gezien.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zeker een kwaliteit. Heeft ook alles te maken met mentaliteit.
Ajax heeft ook gewoon de mazzel dat Huntelaar daar nog rondloopt. Dat die er nog eens uit het niets een balletje inschopt helpt ook zeker mee met de huidige stand van Ajax. Alleen staat het achterin bij tijd en wijlen erg slecht.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar Gomes maakt hier het verschil.
Als je de teams gaat vergelijken is PSV net zo goed als Ajax. Ajax is alleen mentaal ontzettend zwak en worden die ballen niet op een onmogelijke manier uit de goal gehouden.
Ik ben ook zeker niet te beroerd om te zeggen dat ondanks dat Groningen echt ontzettend goed speelde die partij, Gomes 2x wel erg zwak de hoek in gaat..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:22 schreef mcyodogg het volgende:
Sterker nog, op VVV-uit na, wint PSV alles van de kleine clubs.
Uit bij de subtop is het alleen lastig, verlies tegen Heerenveen en Groningen, gelijk tegen Twente en NAC.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |