Dat is ook een kwaliteitquote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:49 schreef BonJovi het volgende:
DAM is weer terug en je krijgt zulke topicsPsv is het minst slechtste ja dit jaar.
Of hoe ver ze achter zouden staan als Ajax / Feyenoord "gewoon" meer punten hadden gehaald of AZ in de vorm van vorig jaar was geweest.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat is ook een kwaliteit
Moet je voorstellen hoe makkelijk PSV kampioen wordt als ze gewoon meer dan 85 punten halen
Hallo dit is puur realiteit. Bekijk de videobeelden maar eens terug van Gomes. Gomes stond in het veld toentertijd zelf te kijken alsof hij quat in de mond had. En Afellay is geen Cocu, die laatste kon functioneren, sturen en beslissend voetballen. Afellay komt net kijken en wordt enkel geroemd op wat hij wel kan. Zwartkijken?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:19 schreef noxious het volgende:
Mijn god, wat ben jij een zwartkijker Okee6. Het lijkt meer dat je het erom doet ook...
Je kan het beter vervangen doorquote:Op maandag 11 februari 2008 15:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lazovic: Een 100% spits die er altijd tussen de 15 en 25 in legt
Als jij 0-1 in De Kuip en 1-1 in Venlo beslissend voetballen noemt, dan had je beter dit topic niet geopend.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iedere aanval begint bij Afellay, wat nou niet beslissend voetballen
Dan kan je ook zeggen dat elke aanval bij Kromkamp begint. Of bij Marcellis. Of bij Culina.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Meestal heb je ook geen assist als je begint met een aanval
Ik vind Kromkamp ook een dragende speler van PSV, want elke aanval begint bij hemquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Of bij Gomes, maar als je niet begrijpt dat iedere aanval begint bij Afellay vind ik het niet gek dat jij hem niks vindt.
Ik heb 324 wedstrijden van PSV gezien, dus dat heb ik al gedaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toch maar een keer opletten bij een wedstrijd van PSV dan
Naar een wedstrijd kijken is inderdaad niet oplettenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
We hadden het over opletten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |