Inderdaad.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:52 schreef PBateman1978 het volgende:
En nog altijd dat zoeken naar erkenning he, ook dat is typisch PSV.
Is ook hun kwaliteit...quote:Op maandag 11 februari 2008 16:01 schreef Messenga het volgende:
PSV heeft gewoon enorm veel mazzel dat de concurrentie nog slechter bezig is dan henzelf.
Dat zal allemaal best, maar ze hadden het nooit 4x op rij geflikt zonder hem.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:28 schreef mcyodogg het volgende:
Ook voor Gomes is PSV weleens kampioen geworden hoor
Van mij mag je alles wat PSV bereikt heeft aan 1 man toeschrijven, maar ik hoop voor je dat coaches van tegenstanders een wat uitgebreider plan hebben om PSV te verslaan dan slechts 'lekker pingelen tot je Gomes tegenkomt'.
Maar goed, dit PSV is natuurlijk wel wat zwakker dan 3 jaar geleden, dus Gomes moet zich meer onderscheiden.
Prutsers hoor die Simons, Salcido, Farfan, Doedelzak, Afellay en Lazovicquote:Op maandag 11 februari 2008 18:16 schreef VoreG het volgende:
En voor de 10e keer:
Zonder Gomes had PSV dit nooit bereikt.
PSV speelt slecht, maar pakt toch die punten, omdat de tegenstander de bal er niet in krijgt en dat komt echt niet, omdat het middenveld en de verdediging zo ontzettend goed zijn.
Dat komt door die mafkees in de goal.
Gelukkig ga je weer als vanouds lekker inhoudelijk op iets in. Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Prutsers hoor die Simons, Salcido, Farfan, Doedelzak, Afellay en Lazovic
Pfoe die argumentatie is wel heel sterk! Uitgebreide uitleg, geniaal!quote:Op maandag 11 februari 2008 18:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
2 /2 /2008 AZ-PSV 0-2 (0-2)
30 /1 /2008 Ajax-PSV 0-2 (0-1)
23 /1 /2008 PSV-Sparta Rotterdam 3-1 (1-0)
7 /12 /2007 PSV-Roda JC 2-4 (0-2)
24 /11 /2007 SBV Excelsior-PSV 1-4 (0-1)
28 /10 /2007 Sparta Rotterdam-PSV 1-4 (0-3)
20 /10 /2007 PSV-VVV Venlo 3-1 (1-0)
6 /10 /2007 PSV-Willem II 3-0 (2-0)
23 /9 /2007 PSV-Feyenoord 4-0 (3-0)
25 /8 /2007 PSV-NEC 5-0 (2-0)
19 /8 /2007 Heracles Almelo-PSV 0-2 (0-0)
Nee.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens je definitie zou Ajax het beter moeten doen dan PSV
dan heb je het overzicht van DAM niet goed geďnterpreteerdquote:Op maandag 11 februari 2008 19:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee.
Ik postte alleen net zo'n nietszeggend rijtje als jij deed.
Feb 09, 08 Eredivisie Gelijk PSV Eindhoven 1 - 1 SC Heerenveenquote:Op maandag 11 februari 2008 19:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is niet niets zeggend, PSV haalt gewoon het meerendeel van de punten omdat ze 2 of meer doelpunten meer scoren dan de tegenstander
DAM had het over gewonnen punten! Niet over de verloren punten, en die paar krappe overwinningen zijn de uitzonderingen die de regel bevestigenquote:Op maandag 11 februari 2008 19:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Feb 09, 08 Eredivisie Gelijk PSV Eindhoven 1 - 1 SC Heerenveen
Jan 26, 08 Eredivisie Gewonnen PSV Eindhoven 2 - 1 Excelsior Rotterdam
Jan 20, 08 Eredivisie Gelijk VVV Venlo 1 - 1 PSV Eindhoven
Jan 12, 08 Eredivisie Gewonnen Feyenoord Rotterdam 0 - 1 PSV Eindhoven
Dec 26, 07 Eredivisie Verloren FC Groningen 2 - 1 PSV Eindhoven
Dec 07, 07 Eredivisie Verloren PSV Eindhoven 2 - 4 Roda JC Kerkrade
Dec 01, 07 Eredivisie Gewonnen Graafschap Doetinchem 0 - 1 PSV Eindhoven
Nov 11, 07 Eredivisie Gelijk PSV Eindhoven 1 - 1 AZ Alkmaar
Nov 03, 07 Eredivisie Verloren SC Heerenveen 2 - 1 PSV Eindhoven
Sep 29, 07 Eredivisie Gelijk NAC Breda 1 - 1 PSV Eindhoven
Sep 15, 07 Eredivisie Gewonnen PSV Eindhoven 1 - 0 Vitesse Arnhem
Sep 01, 07 Eredivisie Gelijk FC Twente Enschede 0 - 0 PSV Eindhoven
Yeah, sure.
En in veel van die wedstrijden pakt Gomes gewoon de punten. Logisch gevolg dus dat PSV meer punten heeft, Gomes pakt die namelijk wel waar Stekelenburg, Timmer etc. dat nalaten/niet kunnen.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Feb 09, 08 Eredivisie Gelijk PSV Eindhoven 1 - 1 SC Heerenveen
Jan 26, 08 Eredivisie Gewonnen PSV Eindhoven 2 - 1 Excelsior Rotterdam
Jan 20, 08 Eredivisie Gelijk VVV Venlo 1 - 1 PSV Eindhoven
Jan 12, 08 Eredivisie Gewonnen Feyenoord Rotterdam 0 - 1 PSV Eindhoven
Dec 26, 07 Eredivisie Verloren FC Groningen 2 - 1 PSV Eindhoven
Dec 07, 07 Eredivisie Verloren PSV Eindhoven 2 - 4 Roda JC Kerkrade
Dec 01, 07 Eredivisie Gewonnen Graafschap Doetinchem 0 - 1 PSV Eindhoven
Nov 11, 07 Eredivisie Gelijk PSV Eindhoven 1 - 1 AZ Alkmaar
Nov 03, 07 Eredivisie Verloren SC Heerenveen 2 - 1 PSV Eindhoven
Sep 29, 07 Eredivisie Gelijk NAC Breda 1 - 1 PSV Eindhoven
Sep 15, 07 Eredivisie Gewonnen PSV Eindhoven 1 - 0 Vitesse Arnhem
Sep 01, 07 Eredivisie Gelijk FC Twente Enschede 0 - 0 PSV Eindhoven
Yeah, sure.
ajb nietquote:Op maandag 11 februari 2008 19:17 schreef M0NTANA het volgende:
Kan dit niet gewoon in het PSV-topic?
En steek het vooral niet onder stoelen of banken.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik denk dat PSV de komende jaren blijft domineren, niemand die op dit moment een serieuze concurrent is voor PSV in Nederland
Leuk hč, speculeren? Hetzelfde werd gezegd over Hiddink, Alex, Cocu en Van Bommel. Misschien had PSV als ze Gomes niet hadden, wel Akinfeev gehad. Of waren ze meer op de aanval gaan spelen, en hadden we misschien wel de CL gewonnen. Who knows. Maar goed, als jij er maar beter van slaapt.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:16 schreef VoreG het volgende:
En voor de 10e keer:
Zonder Gomes had PSV dit nooit bereikt.
PSV speelt slecht, maar pakt toch die punten, omdat de tegenstander de bal er niet in krijgt en dat komt echt niet, omdat het middenveld en de verdediging zo ontzettend goed zijn.
Dat komt door die mafkees in de goal.
Ik zeg het al jaren dat die Gomes de oorzaak is dat PSV telkens bovenaan staat. Het is gewoon heel simpel, die ballen die af en toe op goal geschoten worden zijn onhoudbaar, alleen Gomes pakt ze. Kan je vrijwel elke andere keeper in de goal zetten, maar die zullen die bal niet pakken.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:43 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Leuk hč, speculeren? Hetzelfde werd gezegd over Hiddink, Alex, Cocu en Van Bommel. Misschien had PSV als ze Gomes niet hadden, wel Akinfeev gehad. Of waren ze meer op de aanval gaan spelen, en hadden we misschien wel de CL gewonnen. Who knows. Maar goed, als jij er maar beter van slaapt.
Tuurlijk, maar Gomes maakt hier het verschil.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kampioen wordt je niet alleen maar met heel het team
Speelt de laatste weken gewoon alles.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:09 schreef One_conundrum het volgende:
Affelay wordt nog te vaak uit het veld getrapt. En dat zit ook in zijn hoofd...
6 goals in minimaal 12 wedstrijden en maximaal in 21 wedstrijden. Gaat ie makkelijk halenquote:
maakt te veel blundersquote:Op maandag 11 februari 2008 22:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ook nog superjong.
Goed puntquote:Op maandag 11 februari 2008 19:24 schreef mcyodogg het volgende:
Zo uit mijn hoofd zeg ik dat Gomes, uit die wedstrijden, geweldig was tegen NAC, Groningen en Heerenveen. Wat bij elkaar 2 punten opleverde. In die andere wedstrijden heeft PSV niet veel kansen tegen gehad of kon Gomes het tij niet keren(Roda).
En niet van PSV.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ook nog superjong.
Dat is ook een kwaliteitquote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:49 schreef BonJovi het volgende:
DAM is weer terug en je krijgt zulke topicsPsv is het minst slechtste ja dit jaar.
Of hoe ver ze achter zouden staan als Ajax / Feyenoord "gewoon" meer punten hadden gehaald of AZ in de vorm van vorig jaar was geweest.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat is ook een kwaliteit
Moet je voorstellen hoe makkelijk PSV kampioen wordt als ze gewoon meer dan 85 punten halen
Hallo dit is puur realiteit. Bekijk de videobeelden maar eens terug van Gomes. Gomes stond in het veld toentertijd zelf te kijken alsof hij quat in de mond had. En Afellay is geen Cocu, die laatste kon functioneren, sturen en beslissend voetballen. Afellay komt net kijken en wordt enkel geroemd op wat hij wel kan. Zwartkijken?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:19 schreef noxious het volgende:
Mijn god, wat ben jij een zwartkijker Okee6. Het lijkt meer dat je het erom doet ook...
Je kan het beter vervangen doorquote:Op maandag 11 februari 2008 15:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lazovic: Een 100% spits die er altijd tussen de 15 en 25 in legt
Als jij 0-1 in De Kuip en 1-1 in Venlo beslissend voetballen noemt, dan had je beter dit topic niet geopend.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iedere aanval begint bij Afellay, wat nou niet beslissend voetballen
Dan kan je ook zeggen dat elke aanval bij Kromkamp begint. Of bij Marcellis. Of bij Culina.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Meestal heb je ook geen assist als je begint met een aanval
Ik vind Kromkamp ook een dragende speler van PSV, want elke aanval begint bij hemquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Of bij Gomes, maar als je niet begrijpt dat iedere aanval begint bij Afellay vind ik het niet gek dat jij hem niks vindt.
Ik heb 324 wedstrijden van PSV gezien, dus dat heb ik al gedaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toch maar een keer opletten bij een wedstrijd van PSV dan
Naar een wedstrijd kijken is inderdaad niet oplettenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
We hadden het over opletten
Dat ligt er maar net aan wanneer je begint met kijken.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Klopt, anders zou je gezien hebben dat vrijwel iedere aanval van PSV begint bij Ibi en niet bij Kromkamp
Op dat verdedigend sterk na, kan ik dat ook allemaal.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Of wat je definitie van starten met een aanval is
Afellay heeft vrijwel altijd de meeste balcontacten, kan een overtal situatie creeeren, is verdedigend sterk, werkt keihard, loopt het meest met zowel de bal als zonder de bal, kan scoren en heeft een goede pass
Ik zal het eens proberen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
ikbengeweldig@ajax.nl dan
3 jaarquote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:40 schreef golfer het volgende:
Waar was PSV ook alweer in 1965, 1966, 1967, 1969, 1971 en 1972 ?
Volgens mij niet hoor, maar verder wel met je reactie eensquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:11 schreef RayMania het volgende:
van Twente is verloren,
Is dat niet puur aan kwaliteit te wijten dan? Zoals Cruijff al zei, je wordt kampioen met spelers die constant een 6 halen met uitschieters naar boven, niet met spelers die zo nu en dan een 4 en zo nu en dan een 8 halen. Het is trouwens niet alleen in Nederland dat PSV nu al 4 jaar de overhand heeft over de concurrentie. Ook in Europa zijn ze nu al een aantal jaar de best presterende ploeg, op dit moment ook weer de enige ploeg die over is. D'r wordt gewoon met weinig geld elk jaar een uitgebalanceerd team neergezet dat niet vaak geweldig speelt, maar nog minder vaak slecht. Daar mogen ze toch wel een keer wat krediet voor krijgen vind ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:11 schreef RayMania het volgende:
Gewoon de laatste twee seizoenen de minst klungelige. Ajax kan ook winnen van PSV (1-5), van Twente, van Heerenveen, van Feyenoord, van AZ, maar verpest het elke keer maar weer tegen de kleinere clubs (NEC, Excelsior, VVV, Vitesse). En dat doet PSV minder.
Dan ben ik volgens mij in de war met vorig seizoen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, maar verder wel met je reactie eens
Zeker een kwaliteit. Heeft ook alles te maken met mentaliteit. Kijk maar naar Ajax, die komen echt tegen bijna elke tegenstander vroeg in de eerste helft achter te staan (NEC uit, Vitesse uit, VVV thuis, Roda uit, AZ thuis, Excelsior uit). Daarna wordt het nog wel eens hersteld, maar veelal ook niet. PSV doet gewoon zakelijk en wint deze wedstrijden wel.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:37 schreef Solstice het volgende:
[..]
Is dat niet puur aan kwaliteit te wijten dan? Zoals Cruijff al zei, je wordt kampioen met spelers die constant een 6 halen met uitschieters naar boven, niet met spelers die zo nu en dan een 4 en zo nu en dan een 8 halen.
Mentaliteit is juist een basiskwaliteit. Trek je spelers aan die zich gedragen en zich inzetten voor het team. Of haal je een aantal pingelaars die zichzelf belangrijker vinden dan het team. Ik denk dat PSV dat wel goed heeft gezien.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zeker een kwaliteit. Heeft ook alles te maken met mentaliteit.
Ajax heeft ook gewoon de mazzel dat Huntelaar daar nog rondloopt. Dat die er nog eens uit het niets een balletje inschopt helpt ook zeker mee met de huidige stand van Ajax. Alleen staat het achterin bij tijd en wijlen erg slecht.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar Gomes maakt hier het verschil.
Als je de teams gaat vergelijken is PSV net zo goed als Ajax. Ajax is alleen mentaal ontzettend zwak en worden die ballen niet op een onmogelijke manier uit de goal gehouden.
Ik ben ook zeker niet te beroerd om te zeggen dat ondanks dat Groningen echt ontzettend goed speelde die partij, Gomes 2x wel erg zwak de hoek in gaat..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:22 schreef mcyodogg het volgende:
Sterker nog, op VVV-uit na, wint PSV alles van de kleine clubs.
Uit bij de subtop is het alleen lastig, verlies tegen Heerenveen en Groningen, gelijk tegen Twente en NAC.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |