Wat is dat voor 'n school?quote:Op maandag 11 februari 2008 15:24 schreef mootie het volgende:
Eric heeft gehoord dat Amanda op haar 15e haar borsten heeft laten doen. Ze zat toen op een soort 'detentie-school'.
Maar niet om de reden dat dochterlief lichtelijk gestoord en ontspoord is. Gewoon omdat mommy dearest zichzelf op het eerste plan, haar vrienden op het tweede plan zet en haar kinderen daar ergens ver, ver achter laat bungelen.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:22 schreef PeterNB het volgende:
Ja natuurlijk. Dat mens wil helemaal NIETS met d'r "licht ontspoorde" dochter
te maken hebben. (Wat overigens ook niet geheel onbegrijpelijk is)
Het silliconengehalte in die hoek is ook behoorlijk hoogquote:Op maandag 11 februari 2008 15:25 schreef T-lex het volgende:
Brian heeft een aardig harem verzameld...
Was een jeugdgevangenis in Zeist of Vught ofzo............quote:Op maandag 11 februari 2008 15:24 schreef mootie het volgende:
Eric heeft gehoord dat Amanda op haar 15e haar borsten heeft laten doen. Ze zat toen op een soort 'detentie-school'.
Voor moeilijk opvoedbare kinderen, ze zat daar samen met Nena. Als dat is wat ze bedoelt.quote:
OK, 'n soort LOM-school dan, denk ik maar.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor moeilijk opvoedbare kinderen, ze zat daar samen met Nena. Als dat is wat ze bedoelt.
Ja, net goed voor Amanda.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat ik ervan begreep, de strengst mogelijke school, waar je nog net niet opgesloten bent.
De Lindehorst was het..quote:Op maandag 11 februari 2008 15:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
OK, 'n soort LOM-school dan, denk ik maar.
Kamp Vught?quote:Op maandag 11 februari 2008 15:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Was een jeugdgevangenis in Zeist of Vught ofzo............
Bij mij in Almerequote:Op maandag 11 februari 2008 15:34 schreef beequeen het volgende:
Aha, de nieuwe locatie voor de 8 uur van Amanda is verplaatst naar het huis van criminele Kenny, gezellig.
Danielle zei in een telefoon gesprek ook al dat mama niet van veel mensen in huis houdt, dus het was te verwachten dat het niet thuis mocht, haar jaardag.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:15 schreef PeterNB het volgende:
Amanda mag geen feest geven bij haar moeder. Dat vind Mamanda niet
goed voor de buren..................................pffffffffffffffff
Weet je waar zijn huis woont? Als dat zo is verwacht ik wel caps en een verslag.quote:
Ik heb geeeen idee, wel een vermoeden. Er zijn hier wel wat achterstandsbuurtjes.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet je waar zijn huis woont? Als dat zo is verwacht ik wel caps en een verslag.
waar zou ze toch zonder haar nieuwe familie zijn?quote:Op maandag 11 februari 2008 15:33 schreef petraa het volgende:
Amanda's jaardag is waarschijnlijk bij de broer van Brian thuis!
Ik dacht dat haar moeder een huis voor Amanda gehuurd had?? Dus ik snap ff niet waarom moeders gaat beslissen dat Amanda in "haar eigen" huis geen feestje zou mogen houden omdat de buren het niet goed zouden vinden...quote:Op maandag 11 februari 2008 15:15 schreef PeterNB het volgende:
Amanda mag geen feest geven bij haar moeder. Dat vind Mamanda niet
goed voor de buren..................................pffffffffffffffff
Damn, daar kom je als opstandige puber echt niet terecht omdat je een keer je huiswerk niet gemaakt hebt...quote:Op maandag 11 februari 2008 15:30 schreef PeterNB het volgende:
[..]
De Lindehorst was het..
In locatie de Lindenhorst te Zeist verblijven 32 meisjes in een gesloten en 12 meisjes in een open behandeling van ongeveer een jaar.
Ah, dat natte haar, die wetlook, heet waxhair. Wat is dat vreselijk lelijk zegquote:Op maandag 11 februari 2008 15:49 schreef beequeen het volgende:
Miss Waxhair & Co.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is echt te triest voor woorden, zelfs haar jaardag moet ze bij de broer van haar "vriend" houden... een broer die ze een paar keer gezien heeft en een vriend die haar laat stikken zodra 1 van beiden buiten te poort staat (tenzij ze wint natuurlijk)quote:Op maandag 11 februari 2008 15:48 schreef Copycat het volgende:
Ik lees op VOL dat de danseressen de nieuwste vriendinnen zijn van Amanda die in die hoedanigheid dus ook zijn uitgenodigd op haar Jaardag.
Wat een leegheid, zo'n vriendenloos leven. En iedereen maar asap tot nieuwe vriendin bombarderen zodat je maar niet hoeft te beseffen dat je in feite geen echte vrienden hebt.
ik heb ook altijd zo'n 'fujaardag' idee erbijquote:Op maandag 11 februari 2008 15:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
En waarom krijg ik toch iedere keer het gevoel dat ik kleutertaal schrijf als ik "jaardag" neerzet
Raar... zo'n woord wat eigenlijk niet bestond voor DGK, behalve in kleutertaal.
Dat is netjes uitgedrukt, EEN SMERIGE RAT IS HET.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:25 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfingenomen kwal...........................
Leuk speculeren dit...maar geloof er niet zo in.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is echt te triest voor woorden, zelfs haar jaardag moet ze bij de broer van haar "vriend" houden... een broer die ze een paar keer gezien heeft en een vriend die haar laat stikken zodra 1 van beiden buiten te poort staat (tenzij ze wint natuurlijk)
ja net als"vanaf nu speel ik het spel niet meer"quote:
Ja Mike is er bij,kan hij alles horen,en over brieven aan die RATquote:Op maandag 11 februari 2008 16:08 schreef Leandra het volgende:
Eric, Huub en Mike ruimen de boodschappen op
Was het niet Natasja die altijd jaardag zei maar dan wel verjaardag bedoelde?quote:Op maandag 11 februari 2008 15:52 schreef Leandra het volgende:
En waarom krijg ik toch iedere keer het gevoel dat ik kleutertaal schrijf als ik "jaardag" neerzet
Raar... zo'n woord wat eigenlijk niet bestond voor DGK, behalve in kleutertaal.
Maar het is toch triest dat de familie van je vriendjuh jouw jaardag moet organiseren omdat je eigen gezin zich er met een Jantje van Leiden vanaf maakt?quote:Op maandag 11 februari 2008 16:05 schreef T-lex het volgende:
En ach, Amanda gaat goed door de bocht met Kenny en de rest van de Kubatzen, dus waarom zou ze niet op dit aanbod in gaan. Als Amanda op Nadia of iemand anders moet gaan wachten, dan heeft ze die 8 uur volgend jaar nog niet gehad.
Hij is Brian's persoonlijke spion, opzouten met Mikey, hij heeft er lang genoeg gezeten.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:10 schreef Jewscky1 het volgende:
Ja Mike is er bij,kan hij alles horen,en over brieven aan die RAT
Volgens mij wel... wat ik al zei dus: Kleutertaalquote:Op maandag 11 februari 2008 16:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was het niet Natasja die altijd jaardag zei maar dan wel verjaardag bedoelde?
Ik zou het niet weten, ik heb er iig nog niks over gehoord.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:13 schreef Copycat het volgende:
Maar ... als die twee danseressen komen, dan komt Selene niet want die leeft in onmin met een van die twee huppelkutjes. Of kwam Selene sowieso al niet?
quote:Op maandag 11 februari 2008 16:19 schreef tuinfluiter het volgende:
Lieke is komt ook op het 12 maanden Gouden Kooi Feest van Amanda,
ze zal nou inplaats van naar Zaandam moeten afreizen naar Almere.
En Amanda was dolblij dat ze eindelijk na 10 maanden het huis zou kunnen bekijken in Zaandam.
Nou een andere keer maar weer op weg naar de tandarts?
En heeft Claire daar oren naar?quote:Op maandag 11 februari 2008 16:19 schreef beequeen het volgende:
Zeur heeft tegen Claire gezegd dat ze samen vroeg naar bed gaan. Dan zal Zeur alles vertellen wat ze weet over Huub en de dingen die ze gehoord heeft. Stooklène in da house.
Ze heeft het er met Eric en Huub over. Huub is ook wel benieuwd wat ze te zeggen heeft, hij heeft niks te verbergen.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:25 schreef Copycat het volgende:
En heeft Claire daar oren naar?
Dan is ze echt nog naiever dan een pasgeboren baby.
lachuh toch.... weet zeker dat "nobele" B&A daarvan over de zeik gerakenquote:Op maandag 11 februari 2008 16:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft het er met Eric en Huub over. Huub is ook wel benieuwd wat ze te zeggen heeft, hij heeft niks te verbergen.
Hij denkt ook dat Brian en Amanda van de partij zullen zijn om haar te beigen. Claire durft de confrontatie wel aan.
Toch wel dapper en hopelijk geen verkeerde keuze, Brian, Amanda en Stooklène kennende.
Ah okay, ze gaat het gesprek dus niet helemaal bleu in.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:31 schreef beequeen het volgende:
Ze heeft het er met Eric en Huub over. Huub is ook wel benieuwd wat ze te zeggen heeft, hij heeft niks te verbergen.
Hij denkt ook dat Brian en Amanda van de partij zullen zijn om haar te beigen. Claire durft de confrontatie wel aan.
Toch wel dapper en hopelijk geen verkeerde keuze, Brian, Amanda en Stooklène kennende.
Ben je gek, je denkt toch niet echt dat ze Zeur gelooft, no way.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:43 schreef Liess het volgende:
Daar ging Claire der vertrouwen
Denk je nou echt dat ze na dat geintje van Huub , Huub voor 100 % vertrouwd? ze zegt misschien van wel maar van binnen echt niet... en dit is weer een deukje, ookal zal Huub of Eric dat deukje er weer uitpraten, blijft altijd schade achter.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je gek, je denkt toch niet echt dat ze Zeur gelooft, no way.
Is altijd nog beter dan dat ze zichzelf vingert met een natte laars !!!quote:Op maandag 11 februari 2008 16:39 schreef Liess het volgende:
Selene zit der laarzen schoon te maken met een natte vinger
Dat ben ik met je eens maar ze heeft helaas geen keus, ze zal toch voor Huub en Jaap blijven kiezen.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:48 schreef Liess het volgende:
Denk je nou echt dat ze na dat geintje van Huub , Huub voor 100 % vertrouwd? ze zegt misschien van wel maar van binnen echt niet... en dit is weer een deukje, ookal zal Huub of Eric dat deukje er weer uitpraten, blijft altijd schade achter.
quote:Op maandag 11 februari 2008 16:50 schreef PeterNB het volgende:
Is altijd nog beter dan dat ze zichzelf vingert met een natte laars !!!
Ik had het toch ook niet over kiezen? Ik had het alleen over vertrouwen.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens maar ze heeft helaas geen keus, ze zal toch voor Huub en Jaap blijven kiezen.
Ze zit gewoon in een onmogelijke positie nadat Lieke vertrokken is, daar zal ze mee moeten dealen.
[ afbeelding ]
quote:Eric en Huub maken een ommetje door de tuin… Selène is weer terug in de Villa, nadat ze gister een dagje heeft geshopt. Huub was niet zo blij om de gastspeelster weer te zien. “Hai Huub”, zei Selène nog tegen hem. “Ik draaide gewoon mijn hoofd om. Met jou deal ik zo wel, f*cking gastspeelster untermensch”, zegt Huub tegen Eric als reactie op het gebeuren. “Selène kwam naar Claire toe, en zei tegen Claire ‘als je vanavond met mij vroeg naar bed gaat, vertel ik je alles’”, informeert Eric zijn maatje. Claire schijnt het allemaal best te vinden en is wel benieuwd naar de verhalen van Selène. De beauty is namelijk een dag het huis uitgeweest, dus heeft alle verhalen en snode plannen van de Miljonairs kunnen volgen. Huub weet niet goed wat hij ermee aan moet. Straks vertelt Selène wel allemaal dingen aan Claire, waarbij hij niet goed uit de bus komt. Huub beschouwt Claire namelijk niet als volwaardig lid van het team Huub-Jaap. “Spelen tegen mensen die de dagverslagen lezen, hoe f*cked up is dat”, irriteert Huub zich. Het is ook allemaal niet eerlijk hè, Huub…
Het één is het gevolg van het ander imo.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:54 schreef Liess het volgende:
Ik had het toch ook niet over kiezen? Ik had het alleen over vertrouwen.
Beequeen...vergeet je niet dat Huub Eric heeft voor zijn spelinfo en niet te vergeten al die optredens met meet and greets...quote:Op maandag 11 februari 2008 16:59 schreef beequeen het volgende:
En weer zegt PoekieRoekie dat het normaal is dat er spelinfo binnenkomt. Maar ach, spelinfo tegen Huub mag natuurlijk wel.
[..]
Mooi! Amanda geeft dus aan dat ze teveel om handen heeft (quote:Op maandag 11 februari 2008 17:08 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Maar ik doe al zoveel, nagels, visagie, theorie, dansen, pianoles, paaldansen en paardrijden, ik kom gewoon tijd tekort.
Bedankt voor de tip en grappig dat je zegt dat ik niet voor mezelf kan denken.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:07 schreef diedirk het volgende:
trap eens niet elke keer in die klaagzangen van huub maar denk eerst eens zelf goed na.
nu doe je het weer, je vergelijkt meteen alles met Brian en ziet de dingen van huub door de vingers.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip en grappig dat je zegt dat ik niet voor mezelf kan denken.![]()
Mag ik je even wijzen op de uitstapjes van die Rat. Afgelopen zaterdag zat zijn lieve broertje Ken zelfs in de auto toen Brian werd opgehaald om naar Beverwijk te gaan. Waar gaan die gesprekken over, het weer?
Waar?quote:
ff iets terugscrollenquote:
Dat ontken ik toch niet? Het verschil is dat de Fam. Kubatz altijd en overal aanwezig is en Brian heel vaak buiten dat hok is itt Huub. Tijdens meet en greets staat de bewaking er met zijn neus bovenop, weinig kans om spelinfo door te geven dus, maar denk jij lekker voor jezelf dan doe ik dat ook, dank je.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:14 schreef diedirk het volgende:
ik wil alleen zeggen dat ze allebei weleens spelinfo krijgen; dan de een wat meer dan de ander wat meer.
Ik zie het, thnx.quote:
Ja, je vraagt je af hoe ze zich daarin gezeurd heeft.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:27 schreef Guuskeee het volgende:
kut-beauty en de nerd is net begonnen op rtl5 (met zeurlene)
daar verschillen de meningen over. Ik (en ruud al helemaal) vinden het leuk speelgoed. zolang ze dr bek maar dicht houd.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:30 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, je vraagt je af hoe ze zich daarin gezeurd heeft.
Zo knap is zo ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |