nu doe je het weer, je vergelijkt meteen alles met Brian en ziet de dingen van huub door de vingers.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip en grappig dat je zegt dat ik niet voor mezelf kan denken.![]()
Mag ik je even wijzen op de uitstapjes van die Rat. Afgelopen zaterdag zat zijn lieve broertje Ken zelfs in de auto toen Brian werd opgehaald om naar Beverwijk te gaan. Waar gaan die gesprekken over, het weer?
Waar?quote:
ff iets terugscrollenquote:
Dat ontken ik toch niet? Het verschil is dat de Fam. Kubatz altijd en overal aanwezig is en Brian heel vaak buiten dat hok is itt Huub. Tijdens meet en greets staat de bewaking er met zijn neus bovenop, weinig kans om spelinfo door te geven dus, maar denk jij lekker voor jezelf dan doe ik dat ook, dank je.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:14 schreef diedirk het volgende:
ik wil alleen zeggen dat ze allebei weleens spelinfo krijgen; dan de een wat meer dan de ander wat meer.
Ik zie het, thnx.quote:
Ja, je vraagt je af hoe ze zich daarin gezeurd heeft.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:27 schreef Guuskeee het volgende:
kut-beauty en de nerd is net begonnen op rtl5 (met zeurlene)
daar verschillen de meningen over. Ik (en ruud al helemaal) vinden het leuk speelgoed. zolang ze dr bek maar dicht houd.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:30 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, je vraagt je af hoe ze zich daarin gezeurd heeft.
Zo knap is zo ook weer niet.
Omdat hij weet dat domme, naieve Claire misschien alleen haar vader gelooft als hij verteld dat huub een manipulator is.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:36 schreef riri het volgende:
Waarom is Huub zo bang voor de vader van Claire?
Dat hoeft hij toch niet te zijn want Claire is toch zijn grootste liefde....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |