Wat is dat voor 'n school?quote:Op maandag 11 februari 2008 15:24 schreef mootie het volgende:
Eric heeft gehoord dat Amanda op haar 15e haar borsten heeft laten doen. Ze zat toen op een soort 'detentie-school'.
Maar niet om de reden dat dochterlief lichtelijk gestoord en ontspoord is. Gewoon omdat mommy dearest zichzelf op het eerste plan, haar vrienden op het tweede plan zet en haar kinderen daar ergens ver, ver achter laat bungelen.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:22 schreef PeterNB het volgende:
Ja natuurlijk. Dat mens wil helemaal NIETS met d'r "licht ontspoorde" dochter
te maken hebben. (Wat overigens ook niet geheel onbegrijpelijk is)
Het silliconengehalte in die hoek is ook behoorlijk hoogquote:Op maandag 11 februari 2008 15:25 schreef T-lex het volgende:
Brian heeft een aardig harem verzameld...
Was een jeugdgevangenis in Zeist of Vught ofzo............quote:Op maandag 11 februari 2008 15:24 schreef mootie het volgende:
Eric heeft gehoord dat Amanda op haar 15e haar borsten heeft laten doen. Ze zat toen op een soort 'detentie-school'.
Voor moeilijk opvoedbare kinderen, ze zat daar samen met Nena. Als dat is wat ze bedoelt.quote:
OK, 'n soort LOM-school dan, denk ik maar.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor moeilijk opvoedbare kinderen, ze zat daar samen met Nena. Als dat is wat ze bedoelt.
Ja, net goed voor Amanda.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat ik ervan begreep, de strengst mogelijke school, waar je nog net niet opgesloten bent.
De Lindehorst was het..quote:Op maandag 11 februari 2008 15:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
OK, 'n soort LOM-school dan, denk ik maar.
Kamp Vught?quote:Op maandag 11 februari 2008 15:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Was een jeugdgevangenis in Zeist of Vught ofzo............
Bij mij in Almerequote:Op maandag 11 februari 2008 15:34 schreef beequeen het volgende:
Aha, de nieuwe locatie voor de 8 uur van Amanda is verplaatst naar het huis van criminele Kenny, gezellig.
Danielle zei in een telefoon gesprek ook al dat mama niet van veel mensen in huis houdt, dus het was te verwachten dat het niet thuis mocht, haar jaardag.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:15 schreef PeterNB het volgende:
Amanda mag geen feest geven bij haar moeder. Dat vind Mamanda niet
goed voor de buren..................................pffffffffffffffff
Weet je waar zijn huis woont? Als dat zo is verwacht ik wel caps en een verslag.quote:
Ik heb geeeen idee, wel een vermoeden. Er zijn hier wel wat achterstandsbuurtjes.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet je waar zijn huis woont? Als dat zo is verwacht ik wel caps en een verslag.
waar zou ze toch zonder haar nieuwe familie zijn?quote:Op maandag 11 februari 2008 15:33 schreef petraa het volgende:
Amanda's jaardag is waarschijnlijk bij de broer van Brian thuis!
Ik dacht dat haar moeder een huis voor Amanda gehuurd had?? Dus ik snap ff niet waarom moeders gaat beslissen dat Amanda in "haar eigen" huis geen feestje zou mogen houden omdat de buren het niet goed zouden vinden...quote:Op maandag 11 februari 2008 15:15 schreef PeterNB het volgende:
Amanda mag geen feest geven bij haar moeder. Dat vind Mamanda niet
goed voor de buren..................................pffffffffffffffff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |