geweldig!!quote:Op maandag 11 februari 2008 02:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
koken wil ik echt nog eens proberen, maar de rest kan me niks schelen.
is dat R?quote:
Neuh.quote:Op maandag 11 februari 2008 02:28 schreef Meneer-Goud het volgende:
is dit een slowchat voor homosexuele mensen ?
Je moet die taken ook aan anderen uitbestedenquote:Op maandag 11 februari 2008 02:29 schreef Wexy het volgende:
zonder iemand voor het hoofd te willen stoten... ik zou niet met mezelf in combinatie met klusgebrek en kookgebrek kunnen leven
Hoe was sex met Tomassoquote:Op maandag 11 februari 2008 02:30 schreef Zakje het volgende:
[..]
Je moet die taken ook aan anderen uitbesteden.
Not even close hij lijkt erg opquote:
De foto's die je had geplaatst was dus van je vriendjequote:Op maandag 11 februari 2008 02:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Not even close hij lijkt erg op
[ afbeelding ]
quote:
ik kan heel goed met mezelf leven en mijn moeder doet het ook al haar hele levenquote:Op maandag 11 februari 2008 02:29 schreef Wexy het volgende:
zonder iemand voor het hoofd te willen stoten... ik zou niet met mezelf in combinatie met klusgebrek en kookgebrek kunnen leven
ik vind die in de OP aantrekkelijkerquote:Op maandag 11 februari 2008 02:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Not even close hij lijkt erg op
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 februari 2008 02:32 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
De foto's die je had geplaatst was dus van je vriendje.
Long hair is afwul trouwens.
bill clinton?quote:Op maandag 11 februari 2008 02:32 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb geen , ik herhaal geen sex gehad met Tomasso , we gingen gewoon wat drinken.
Volgens mij wisselt dat bij iedereenquote:Op maandag 11 februari 2008 02:35 schreef Meneer-Goud het volgende:
Ik heb even een serieuze vraag: op welke leeftijd weet je cht wanneer je homo bent ?
zodra je durft te posten in het homotopic vermoed ikquote:Op maandag 11 februari 2008 02:35 schreef Meneer-Goud het volgende:
Ik heb even een serieuze vraag: op welke leeftijd weet je cht wanneer je homo bent ?
Terugkijkend had ik 't op m'n 10e al moeten wetenquote:Op maandag 11 februari 2008 02:35 schreef Meneer-Goud het volgende:
hee bedankt, de jouwe is ook serieus tof... zakjequote:Op maandag 11 februari 2008 02:35 schreef Zakje het volgende:
[..]
Volgens mij wisselt dat bij iedereen. Leuke avatar trouwens
.
nee dat is de combi van bier en wijnquote:Op maandag 11 februari 2008 02:36 schreef Wexy het volgende:
[..]
zodra je durft te posten in het homotopic vermoed ik
JA!quote:Op maandag 11 februari 2008 02:26 schreef Zakje het volgende:
Is dat..........Britney?
okequote:Op maandag 11 februari 2008 02:38 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
nee dat is de combi van bier en wijn
zo vroeg al ? want bijvoorbeeld een famililelid van mij die ''wist'' het zegmaar pas op zijn 40e ongeveerquote:Op maandag 11 februari 2008 02:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Terugkijkend had ik 't op m'n 10e al moeten weten.
hmz... nee ik ken mooiere dames vrouwen en ander vrouwsoortige wezensquote:Op maandag 11 februari 2008 02:39 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
JA!![]()
"wexy speciaal
[ afbeelding ]
en nu een seriues antwoord. Dat weet je als je het voor jezelf kan toegeven, kijk niet naar de wereld om je heen maar alleen naar jezelf. Als je gewoon valt (als in aaangetrokken bent) tot andere mannen/jongens ja dan ben je het waarschijnlijk. Maar geef jezelf tijd en vergeet niet het kan heel veel LOL zijn.quote:Op maandag 11 februari 2008 02:35 schreef Meneer-Goud het volgende:
is dat een kenmerk voor homo's ja, wijn ?quote:Op maandag 11 februari 2008 02:39 schreef Wexy het volgende:
[..]
oke
een man die wijn drinkt is ook stereotyp toch?
maar welkom hoor goudje
Verschilt per persoon bij mij op mijn 15/16e voor mee info http://www.comingout.nl/quote:Op maandag 11 februari 2008 02:35 schreef Meneer-Goud het volgende:
Nouja, da's mijn vroegste herinnering dat ik een jongen erg leuk vondquote:Op maandag 11 februari 2008 02:39 schreef Meneer-Goud het volgende:
zo vroeg al ? want bijvoorbeeld een famililelid van mij die ''wist'' het zegmaar pas op zijn 40e ongeveer
Wat zakje zegt. Dat is voor iedereen verschillend. Sommigen wisten het al op hun vijfde, bij wijze van spreken, en anderen kwamen er op hun vijfentwintigste achter.quote:Op maandag 11 februari 2008 02:35 schreef Meneer-Goud het volgende:
fotoshop!!!!quote:
dat vind ik een mooi antwoord. Maar aangetrokken, dat vind ik wel een breed begrip. In de zin van, ik zou wel eens met hem willen zoenen, ben je dan ook homo/bi ?quote:Op maandag 11 februari 2008 02:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en nu een seriues antwoord. Dat weet je als je het voor jezelf kan toegeven, kijk niet naar de wereld om je heen maar alleen naar jezelf. Als je gewoon valt (als in aaangetrokken bent) tot andere mannen/jongens ja dan ben je het waarschijnlijk. Maar geef jezelf tijd en vergeet niet het kan heel veel LOL zijn.
Ach welnee, zoenen zegt toch niets?quote:Op maandag 11 februari 2008 02:42 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
dat vind ik een mooi antwoord. Maar aangetrokken, dat vind ik wel een breed begrip. In de zin van, ik zou wel eens met hem willen zoenen, ben je dan ook homo/bi ?
oke ik zal serieus doen, nee dat is geen kenmerk.. iedere man kan homo zijn.. zelfs een rokende bouwvakkerquote:Op maandag 11 februari 2008 02:40 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
is dat een kenmerk voor homo's ja, wijn ?
En een walgelijk slechte fotosoep ookquote:Op maandag 11 februari 2008 02:41 schreef Wexy het volgende:
fotoshop!!!!
dr wangzakjes zijn gesoept.. en dr kont ook.. en dr buik ook!!
Er zijn zat homo´s die met meiden zoenen kuch dat maakt je nog geen heteroquote:Op maandag 11 februari 2008 02:42 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
dat vind ik een mooi antwoord. Maar aangetrokken, dat vind ik wel een breed begrip. In de zin van, ik zou wel eens met hem willen zoenen, ben je dan ook homo/bi ?
niet ? want ik zou het best graag eens uitproberen (nuchter ja, Dennismoorequote:Op maandag 11 februari 2008 02:43 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ach welnee, zoenen zegt toch niets?
volgens veel hetero mannen is het als zijn vriendin met een andere vrouw zoent geen vreemdgaan.. dus dan zegt zoenen blijkbaar nietsquote:Op maandag 11 februari 2008 02:43 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ach welnee, zoenen zegt toch niets?
Nou wat let je. Probeer 't en je weet 't.quote:Op maandag 11 februari 2008 02:45 schreef Meneer-Goud het volgende:
niet ? want ik zou het best graag eens uitproberen (nuchter ja, Dennismoore), maar of zoiets een betekenis heeft vraag ik mij dan wel af.
nee dan weet je het nog niet, maar zou je het niet gewoon eens proberen (dat zoenen he) en dan zien wat je leuker vindt. Zoals ik al zei het kan leuk zijn maar je moet het zelf ervarenquote:Op maandag 11 februari 2008 02:42 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen met zulke posts in dit topic............quote:Op maandag 11 februari 2008 02:45 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
niet ? want ik zou het best graag eens uitproberen (nuchter ja, Dennismoore), maar of zoiets een betekenis heeft vraag ik mij dan wel af.
zelfs homo's zijn de beroersten niet.....quote:Op maandag 11 februari 2008 02:47 schreef Meneer-Goud het volgende:
Ben benieuwd hoeveel andere gasten daarover denken....
Er zitten hier trouwens echt toffe mensen, dat mogen jullie best weten
Hoe vaak heb je dat? En met hoeveel vrouwen?quote:Op maandag 11 februari 2008 02:42 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Potten heb je ook in soorten en matenquote:Op maandag 11 februari 2008 02:49 schreef Wexy het volgende:
potten ook niet...... als ik mezelf ook de hemel in mag prijzen
Ik ben dol op lipstick-lesbiennes, 3/4 van de uitgaan-posse behoort in dat hokjequote:Op maandag 11 februari 2008 02:49 schreef Wexy het volgende:
[..]
zelfs homo's zijn de beroersten niet.....
nee tuurlijk, mn oom is homo, hij en zn vriend zijn ontzettend fijne kerels.quote:Op maandag 11 februari 2008 02:49 schreef Wexy het volgende:
[..]
zelfs homo's zijn de beroersten niet.....
oh jee wordt het 1 van die nachtenquote:Op maandag 11 februari 2008 02:49 schreef DennisMoore het volgende:
*whisky maar weer bijschenk*
klopt... voor kleine en grote dekselsquote:Op maandag 11 februari 2008 02:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Potten heb je ook in soorten en maten.
Zelden, vergeleken met vrouwen 1 op de 20 gasten ofzo ?quote:Op maandag 11 februari 2008 02:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je dat? En met hoeveel vrouwen?
Heb je het raadsel van de dop opgelost?quote:Op maandag 11 februari 2008 02:49 schreef DennisMoore het volgende:
*whisky maar weer bijschenk*
we zijn net soms mensenquote:Op maandag 11 februari 2008 02:50 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
nee tuurlijk, mn oom is homo, hij en zn vriend zijn ontzettend fijne kerels.
Proost !
kan zo genieten van het feit dat ik heerlijk met mn homovriendjes kan ouwehoeren in de kroeg... dat zelfs de vaste bezoekers niet meer weten hoe alles nu zit.. en dan toch met de eigen partner... of in elk geval een gelijkslachtigequote:Op maandag 11 februari 2008 02:50 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ben dol op lipstick-lesbiennes, 3/4 van de uitgaan-posse behoort in dat hokje.
Dan denk ik toch wel dat je richting homo neigt. Zeker is het niet te zeggen, natuurlijk, ik weet niet hoe oud je bent maar in je puberteit doen je hormonen nogal raar.quote:Op maandag 11 februari 2008 02:51 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Zelden, vergeleken met vrouwen 1 op de 20 gasten ofzo ?
Ligt dat eraan dat je heel kieskeurig bent, of omdat je ervoor in een ''bepaalde bui'' moet zijnquote:Op maandag 11 februari 2008 02:51 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Heb 't middelste plasticje eruit geslooptquote:Op maandag 11 februari 2008 02:51 schreef wonderer het volgende:
Heb je het raadsel van de dop opgelost?
al eens nagedacht om gewoon eens naar een holebi kroeg te gaan?quote:Op maandag 11 februari 2008 02:51 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Mja, ik was vanavond op de bank in slaap gevallen, dus ben nu niet meer moe.quote:
net 17 jaar.... ff gespiektquote:Op maandag 11 februari 2008 02:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan denk ik toch wel dat je richting homo neigt. Zeker is het niet te zeggen, natuurlijk, ik weet niet hoe oud je bent maar in je puberteit doen je hormonen nogal raar.
1 vrouw tegenover 20 jongens mmmm of andersom maar waar maak je je druk over zou je niet gewoon moeten doen wat je voelt enzo. (het is 3 uur ben niet zo duidelijk meer)quote:Op maandag 11 februari 2008 02:51 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Gewoon doen waar je zin in hebt.quote:Op maandag 11 februari 2008 02:54 schreef Meneer-Goud het volgende:
ik ben 17 jaar, het zou iets met hormonen kunnen zijn... maar af en toe zie ik wel eens jongen die ik op dezelfde maniier 'leuk' vind als een meisje.
mag ik wel het etiket verkouden op mezelf plakken?quote:Op maandag 11 februari 2008 02:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gewoon doen waar je zin in hebt.
Etiketjes plakken is een beetje zinloos.
Verkoudheid zit tussen de oren.quote:Op maandag 11 februari 2008 02:57 schreef Wexy het volgende:
mag ik wel het etiket verkouden op mezelf plakken?
mn neus is een druiper geworden!!
volgende week moet je ook nog je nagels manicuren haar verven en niet vergeten je neushaartjes bij laten werken?quote:Op maandag 11 februari 2008 02:57 schreef Zakje het volgende:
Godzijdank! De angst sloeg me om mijn hart, ik was in de volle overtuiging dat ik morgen alleen maar '' in bad'' op de agenda had staan, maar ik keek nog even in mijn agenda , zag ik een hele volgekalkte maandag
![]()
![]()
.
Gelukkig keek ik naar vorige week.
ja duh zou raar zijn als mn neus boven mn oor zat he...quote:Op maandag 11 februari 2008 02:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Verkoudheid zit tussen de oren.
Dus nu ga je betreffende jongens aanranden?quote:Op maandag 11 februari 2008 03:00 schreef Meneer-Goud het volgende:
Ja, jullie hebbemn helemaal gelijk.... soms leidt dit forum echt tot inzichten enzo
modderbad???????????quote:
Oh ja, morgen is het weer tijd voor dat bijna sacrale ritueelquote:
als je nu eens gewoon doet wat je leuk vindt. Is het wederzijds met die jongen dan kus en vindt uit. Wat is dat toch dat je alles een naam wil geven. je bent 17 dus dat is normaal, ik sliep ook met meisjes en jongens toen ik zo oud was en later heb ik pas definitief gekozen. Ben nu 30 en weet het soms nog steeds nietquote:Op maandag 11 februari 2008 02:54 schreef Meneer-Goud het volgende:
ik ben 17 jaar, het zou iets met hormonen kunnen zijn... maar af en toe zie ik wel eens jongen die ik op dezelfde maniier 'leuk' vind als een meisje.
Mwoah... heet je vader Picasso?quote:Op maandag 11 februari 2008 03:01 schreef Wexy het volgende:
ja duh zou raar zijn als mn neus boven mn oor zat he...
fuck yeah, je ziet morgen wel op de frontpage hoe het gegaan isquote:Op maandag 11 februari 2008 03:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dus nu ga je betreffende jongens aanranden?
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 11 februari 2008 03:04 schreef Meneer-Goud het volgende:
fuck yeah, je ziet morgen wel op de frontpage hoe het gegaan is
helaas zijn we niet allemaal zo openmindedquote:Op maandag 11 februari 2008 03:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
als je nu eens gewoon doet wat je leuk vindt. Is het wederzijds met die jongen dan kus en vindt uit. Wat is dat toch dat je alles een naam wil geven. je bent 17 dus dat is normaal, ik sliep ook met meisjes en jongens toen ik zo oud was en later heb ik pas definitief gekozen. Ben nu 30 en weet het soms nog steeds niet
nee maar naaien kon hij niet... mn oren zijn niet omgezoomdquote:Op maandag 11 februari 2008 03:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mwoah... heet je vader Picasso?
De meeste willen nietquote:Op maandag 11 februari 2008 03:05 schreef Meneer-Goud het volgende:
wel een stuk makkelijker maken, als je iedereen kon kussen
Het enige wat ik aan mijn nagels doe is veilen en de riemen 'terugduwen' , mijn wenkbrauwen loop ik zelf dagelijks even na, last van lange neusharen heb ik nietquote:Op maandag 11 februari 2008 03:01 schreef Wexy het volgende:
[..]
volgende week moet je ook nog je nagels manicuren haar verven en niet vergeten je neushaartjes bij laten werken?
[..]
champagne er in?quote:
Maar dan nog, was het die ene jongen die leuk was, of jongens in het algemeen?quote:Op maandag 11 februari 2008 03:05 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
helaas zijn we niet allemaal zo openmindeddat zou de zaken wel een stuk makkelijker maken, als je iedereen kon kussen en zo erachter kon komen wat je leuk vind
dat ben je ook als dat er niet op is... is het al bijna 10 uur daar??quote:Op maandag 11 februari 2008 03:06 schreef wonderer het volgende:
Ik ben een beetje traag. Family guy is er op
Met een veil?quote:Op maandag 11 februari 2008 03:06 schreef Zakje het volgende:
Het enige wat ik aan mijn nagels doe is veilen
tss alsof jij nooit naait!quote:
Nee, maar mijn voeten kunnen wel een pedicuurbeurt gebruiken, gelukkig heeft mamlief een opleiding gevolgt als voetverzorgsterquote:
heb je het hem gevraagd dan ?quote:Op maandag 11 februari 2008 03:05 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
helaas zijn we niet allemaal zo openmindeddat zou de zaken wel een stuk makkelijker maken, als je iedereen kon kussen en zo erachter kon komen wat je leuk vind
nee met schuurpapier denk ikquote:
Oh nee, die dingen zijn heerlijk. Een soort poreuze tennisballen die je in bad gooit, die gaan borrelen en lossen uiteindelijk op.quote:
en wiens probleem probeer je dat nou te maken?quote:
tsskquote:Op maandag 11 februari 2008 03:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hooguit een knoopje aan een overhemd.
'k Ben gelukkig meer een douche-type.quote:Op maandag 11 februari 2008 03:09 schreef Zakje het volgende:
Oh nee, die dingen zijn heerlijk. Een soort poreuze tennisballen die je in bad gooit, die gaan borrelen en lossen uiteindelijk op.
Ik denk niet dat hij het voorbeeld aan jou moet nemen.quote:Op maandag 11 februari 2008 03:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
als je nu eens gewoon doet wat je leuk vindt. Is het wederzijds met die jongen dan kus en vindt uit. Wat is dat toch dat je alles een naam wil geven. je bent 17 dus dat is normaal, ik sliep ook met meisjes en jongens toen ik zo oud was en later heb ik pas definitief gekozen. Ben nu 30 en weet het soms nog steeds niet
dat niet, nee. misschien bij een eerstvolgend schoolfeest ofzo, na de nodige glazen bier. iemand zomaar vanuit het niets vragen of hij/zij wil zoenen vind ik ook weer zo wat.quote:
daar had ik het toch ook over droppie.... duhhhhhh een zoom in mn oren zetten.. was dat nou zoveel gevraagd?quote:Op maandag 11 februari 2008 03:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hooguit een knoopje aan een overhemd.
Om mister O even gelukkig te maken: "Ik had al velen hoogtepunten op mijn 17e"quote:Op maandag 11 februari 2008 03:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Och, op je 17e ben je nog niet op je hoogtepunt.
Vragen of iemand wil zoenen, moet je dacht ik alleen met lichaamstaal doen.quote:Op maandag 11 februari 2008 03:11 schreef Meneer-Goud het volgende:
dat niet, nee. misschien bij een eerstvolgend schoolfeest ofzo, na de nodige glazen bier. iemand zomaar vanuit het niets vragen of hij/zij wil zoenen vind ik ook weer zo wat.
Ik douche ook dagelijks , gewoon omdat het veel sneller is, maar als ik in bad ga maak ik er iets speciaals vanquote:Op maandag 11 februari 2008 03:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Ben gelukkig meer een douche-type.
er zouden velen een voorbeeld aan mij moeten nemenquote:Op maandag 11 februari 2008 03:11 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het voorbeeld aan jou moet nemen.
coming out forum met rubriek ben ik nou homo, bi enz![]()
http://www.comingout.nl/forum/forumdisplay.php?s=e7f04f6baa40c3151714118ce13cf04f&f=5
quote:Op maandag 11 februari 2008 03:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Om mister O even gelukkig te maken: "Ik had al velen hoogtepunten op mijn 17e"
Kwart over negen.quote:Op maandag 11 februari 2008 03:07 schreef Wexy het volgende:
[..]
dat ben je ook als dat er niet op is... is het al bijna 10 uur daar??
niet?quote:Op maandag 11 februari 2008 03:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vragen of iemand wil zoenen, moet je dacht ik alleen met lichaamstaal doen.
Dat vraag je toch niet?.
"Men zegt wel eens dat mijn theatershow geen diepgang heeft, maar persoonlijk kan ik toch vele dieptepunten opnoemen."quote:Op maandag 11 februari 2008 03:11 schreef Nuno_G het volgende:
Om mister O even gelukkig te maken: "Ik had al velen hoogtepunten op mijn 17e"
ogen => kijken => contact => zoenen .... simpelquote:Op maandag 11 februari 2008 03:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vragen of iemand wil zoenen, moet je dacht ik alleen met lichaamstaal doen.
Dat vraag je toch niet?.
In bad verveel ik me snel... ga ik shampoo-flessen wegschieten of met washandjes vol luchtbubbels spelen...quote:Op maandag 11 februari 2008 03:13 schreef Zakje het volgende:
Ik douche ook dagelijks , gewoon omdat het veel sneller is, maar als ik in bad ga maak ik er iets speciaals van.
nog 3 kwartier... kan ik weer downloadenquote:Op maandag 11 februari 2008 03:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kwart over negen.
En mea culpa. De 750 woorden voor maandag zijn nog niet af.
quote:Op maandag 11 februari 2008 03:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
"Men zegt wel eens dat mijn theatershow geen diepgang heeft, maar persoonlijk kan ik toch vele dieptepunten opnoemen."
Nee, dat zou ik heel raar vinden als iemand dat zou vragen... je merkt het toch vanzelf?quote:Op maandag 11 februari 2008 03:13 schreef Wexy het volgende:
niet?
ow bij vrouwen is dat heel normaal om te vragen
die vind ik COOL!!quote:Op maandag 11 februari 2008 03:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
"Men zegt wel eens dat mijn theatershow geen diepgang heeft, maar persoonlijk kan ik toch vele dieptepunten opnoemen."
vrouwen zijn wat beleefder in omgang.quote:Op maandag 11 februari 2008 03:13 schreef Wexy het volgende:
[..]
niet?
ow bij vrouwen is dat heel normaal om te vragen
vraag me af of dit bij elke willekeurige medeleerling werkt.quote:Op maandag 11 februari 2008 03:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ogen => kijken => contact => zoenen .... simpel
Zo speel ik het nooit! Als ik merk dat iemand naar me kijkt kijk ik hem een heel kort aan en kijk dan met een schalkse lach weg, dat werkt veel beter dan terugstarenquote:Op maandag 11 februari 2008 03:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ogen => kijken => contact => zoenen .... simpel
voor iemand gaan staan met een uitdagende geile blik en dan vragen... mag ik je zoenen........ damn dat is mijn beste manier van versierenquote:Op maandag 11 februari 2008 03:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik heel raar vinden als iemand dat zou vragen... je merkt het toch vanzelf?
ow ja.. je wilt zeggen.. mannen pakken man bij de arm sleuren hem een steeg in en lebberen zn mond af tot hij geen adem meer haalt?quote:Op maandag 11 februari 2008 03:16 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
vrouwen zijn wat beleefder in omgang.
Ligt eraan hoe je eruit ziet en evt hoe dronken die ander is.quote:Op maandag 11 februari 2008 03:17 schreef Meneer-Goud het volgende:
vraag me af of dit bij elke willekeurige medeleerling werkt.
medeleering is niet altijd beste testpersoon....quote:Op maandag 11 februari 2008 03:17 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
probeer het eensquote:Op maandag 11 februari 2008 03:17 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Nee, op je 17e kun je beter naar www.pann.nl feestjes.quote:Op maandag 11 februari 2008 03:19 schreef Wexy het volgende:
medeleering is niet altijd beste testpersoon....
Gaat gewoon vanzelf, mannen blijven nou eenmaal mannen. Ben zelf geen liefhebber van elkaar aflebberen in openbaar.quote:Op maandag 11 februari 2008 03:18 schreef Wexy het volgende:
[..]
ow ja.. je wilt zeggen.. mannen pakken man bij de arm sleuren hem een steeg in en lebberen zn mond af tot hij geen adem meer haalt?
medeleerling zijn heeeele goede testpersonenquote:Op maandag 11 februari 2008 03:19 schreef Wexy het volgende:
[..]
medeleering is niet altijd beste testpersoon....
zeg jij die op een kostschool zat??quote:Op maandag 11 februari 2008 03:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
medeleerling zijn heeeele goede testpersonen
ik ook niet... maar goed soms ben je ook gewoon eens geil in de kroeg.. face it.....quote:Op maandag 11 februari 2008 03:21 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Gaat gewoon vanzelf, mannen blijven nou eenmaal mannen. Ben zelf geen liefhebber van elkaar aflebberen in openbaar.
ja hoor.. of gewoon naar een darkroom gaan kan ook goed zijn om te testenquote:Op maandag 11 februari 2008 03:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, op je 17e kun je beter naar www.pann.nl feestjes.
Verzin *hier* een titel voor een homo-horrorfilm?quote:Op maandag 11 februari 2008 03:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
In de bios betaal je daar dik geld voor.
Kun je daarna door naar je huisarts om te testen.quote:Op maandag 11 februari 2008 03:24 schreef Wexy het volgende:
ja hoor.. of gewoon naar een darkroom gaan kan ook goed zijn om te testen
Och...als je in een rustig hoekje gaat staan val je er toch niemand mee lastig?quote:Op maandag 11 februari 2008 03:24 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik ook niet... maar goed soms ben je ook gewoon eens geil in de kroeg.. face it.....
yep maar dat betekent niet dat er niks gebeurt. 500 jongens 10 procent snap jequote:Op maandag 11 februari 2008 03:22 schreef Wexy het volgende:
[..]
zeg jij die op een kostschool zat??
en geen eens de expreszo mocht ontvangen????
Ja idd maar ik ben nog steeds bang voor een dark room en vind het goedkoop, blijf veel liever bij iemand overnachten of hij bij mij.quote:Op maandag 11 februari 2008 03:24 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik ook niet... maar goed soms ben je ook gewoon eens geil in de kroeg.. face it.....
[..]
ja hoor.. of gewoon naar een darkroom gaan kan ook goed zijn om te testen
quote:Op maandag 11 februari 2008 03:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Verzin *hier* een titel voor een homo-horrorfilm?
Dead wood?quote:Op maandag 11 februari 2008 03:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Verzin *hier* een titel voor een homo-horrorfilm?
waarvoor ?quote:
Gezellig? Bitches, allemaalquote:Op maandag 11 februari 2008 03:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Jullie praten eng, ik dacht dat homo's altijd zulks gezellige mensen waren
geintje, jullie weten toch?
Alleen de dikke homo's die roken.quote:Op maandag 11 februari 2008 03:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
je moet er eens mee naar bed gaan dat is pas engquote:Op maandag 11 februari 2008 03:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
slaap lekker verder... met je vooroordeel... tss je weet dat alle homo's gewoon viesterts zijn!!quote:Op maandag 11 februari 2008 03:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
tuulk is de darkroom goedkoop.. ze besparen megaveel op de stroom!quote:Op maandag 11 februari 2008 03:25 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Ja idd maar ik ben nog steeds bang voor een dark room en vind het goedkoop, blijf veel liever bij iemand overnachten of hij bij mij.
Trouwens ik ben officieel niet meer dik volgens bmi.
Vies? Klysma's!quote:Op maandag 11 februari 2008 03:31 schreef Wexy het volgende:
[..]
slaap lekker verder... met je vooroordeel... tss je weet dat alle homo's gewoon viesterts zijn!!
heerlijk roze iddquote:Op maandag 11 februari 2008 03:31 schreef Breezerslet het volgende:
http://www.gay.nl/-Mor0n#movies
wat een lief movie
gadver je kan ook te ver gaanquote:
ervaring mee???quote:Op maandag 11 februari 2008 03:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je moet er eens mee naar bed gaan dat is pas eng
vond 3 ook genoeg.. was bezig met editten van nummer 1quote:Op maandag 11 februari 2008 03:35 schreef DennisMoore het volgende:
Geen vier op een rij.
hahahahahahaquote:
werkse morgenquote:Op maandag 11 februari 2008 03:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hahahahahahaen nu ga ik slapen, werk en zo morgen
welterusten dan, en merci voor de goede raadquote:Op maandag 11 februari 2008 03:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hahahahahahaen nu ga ik slapen, werk en zo morgen
voor welk vak??quote:Op maandag 11 februari 2008 03:38 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
welterusten dan, en merci voor de goede raad![]()
ik ga maar eens mn proefwerk leren dan
wel een uitdaging maar ik moet om 10 uur op en om 11 uur in het zwembad staanquote:Op maandag 11 februari 2008 03:40 schreef wonderer het volgende:
Krijgen we hem nog vol voor vanavond?
ckvquote:
ow dus... das een vak van na mijn tijd... damn ik word nu al oud met mn 27... dat soort dingen hoefde ik niet te leren op schoolquote:Op maandag 11 februari 2008 03:42 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
ckv![]()
een stukje van de stof:
Restvorm: Hetgeen dat overblijft als de vorm weggehaald wordt
Vormcontrast: Tegenstelling in vorm
Plasticiteit: Ruimtesuggestie door middel van schaduw
en dan nog 60 van die woorden
Ik ook, maar ckv had ik wel graag gehad.quote:Op maandag 11 februari 2008 03:43 schreef Wexy het volgende:
[..]
ow dus... das een vak van na mijn tijd... damn ik word nu al oud met mn 27... dat soort dingen hoefde ik niet te leren op school
Ja, dat vind ik wel interessant om te weten. En natuurlijk alle musea- en theaterbezoekjesquote:Op maandag 11 februari 2008 03:46 schreef Wexy het volgende:
om te weten hoeveel ruimtesuggestie je hebt door middel van schaduw?
ja kan handig zijn met de inrichting van je nieuwe woning natuurlijk net als te weten wat er overblijft als de vorm wordt weggehaald...
slaap lekker en kom nog eens weerquote:Op maandag 11 februari 2008 03:51 schreef Meneer-Goud het volgende:
nog even doorlezen en dan tot 7.00 slapen, dus het lijkt me niet onverstandig te stoppen met fok!ken.
Welsterustenn en iedereen bedankt voor de fijne raad
Take care. UIteindelijk komt het wel goed. Als je maar eerlijk tegen jezelf bent.quote:Op maandag 11 februari 2008 03:51 schreef Meneer-Goud het volgende:
nog even doorlezen en dan tot 7.00 slapen, dus het lijkt me niet onverstandig te stoppen met fok!ken.
Welsterustenn en iedereen bedankt voor de fijne raad
ow kijk daar gaat het om.. tss en ik maar denken dat je echt nuttige dingen wist voor al die termen om ze in de praktijk te brengenquote:Op maandag 11 februari 2008 03:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik wel interessant om te weten. En natuurlijk alle musea- en theaterbezoekjes
Nog steeds hetzelfdequote:Op maandag 11 februari 2008 03:57 schreef Wexy het volgende:
he wonder.. hoeveel woorden moet je nog?
wat meen je niet?!?!?!quote:Op maandag 11 februari 2008 04:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde
Weltrusten?
De stelling van pythagoras heb ik wel es IRL gebruikt en kunst-techniek was ook handig toen ik nog tekende
Onzin. Het is een vervelend arrogant nazi-zwijntje. Punt. Super intelligent my ass! Nog dommer dan het achtereind van een varken.... een nazi varkentje dan wel weer. Ze zouden die O_Really met z'n kutkop eens in de door hem nutteloos bevonden bankschroef van het handenarbeidlokaal moeten zetten en moeten laten doorpalen door 7 grote negers... dan piept ie wel anders. Grote verspilling van zaad is 't geweest om dat kind te maken.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 07:05 schreef Wexy het volgende:
goedemorgen hier ook... of nacht... of avond.....
ik heb echt een slaapprobleem, ben nog steeds niet moe..
quote:Op maandag 11 februari 2008 07:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onzin. Het is een vervelend arrogant nazi-zwijntje. Punt. Super intelligent my ass! Nog dommer dan het achtereind van een varken.... een nazi varkentje dan wel weer. Ze zouden die O_Really met z'n kutkop eens in de door hem nutteloos bevonden bankschroef van het handenarbeidlokaal moeten zetten en moeten laten doorpalen door 7 grote negers... dan piept ie wel anders. Grote verspilling van zaad is 't geweest om dat kind te maken.
O, heb ik al gezegd dat ik paultje niet zo mag?
Volgens mij had je dat nog niet gezegd, maar het was wel duidelijk.....quote:Op maandag 11 februari 2008 07:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onzin. Het is een vervelend arrogant nazi-zwijntje. Punt. Super intelligent my ass! Nog dommer dan het achtereind van een varken.... een nazi varkentje dan wel weer. Ze zouden die O_Really met z'n kutkop eens in de door hem nutteloos bevonden bankschroef van het handenarbeidlokaal moeten zetten en moeten laten doorpalen door 7 grote negers... dan piept ie wel anders. Grote verspilling van zaad is 't geweest om dat kind te maken.
ja ik weet het.. ik hoop dat met een verplichte dag slaaponthouding mn lijf vanavond zo moe is dat ik neerstort ofzo....quote:Op maandag 11 februari 2008 07:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zou hiervoor toch eens naar de huisarts gaan.... Dit is niet normaal hoor wexy!
Nee hoorquote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 07:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dormiplant van VSM werkt bij mij wel redelijk goedquote:Op maandag 11 februari 2008 07:05 schreef Wexy het volgende:
goedemorgen hier ook... of nacht... of avond.....
ik heb echt een slaapprobleem, ben nog steeds niet moe..
Waarom maar door 7 grote negers? 8 is effectiever!quote:Op maandag 11 februari 2008 07:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja zo lukt het wel iddquote:Op maandag 11 februari 2008 09:49 schreef Stroekie het volgende:
en wat een haast hier
ruim 200 posts in 1 nacht
Ja het was gezellig vannachtquote:Op maandag 11 februari 2008 09:49 schreef Stroekie het volgende:
en wat een haast hier
ruim 200 posts in 1 nacht
Omdat je na 8 leuters van negers compleet door 2en bent gescheurd en dat is weer niet echt bevorderlijk!quote:Op maandag 11 februari 2008 10:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom maar door 7 grote negers? 8 is effectiever!
"reikt een kop met rustgevende rooibos thee aan"quote:Op maandag 11 februari 2008 10:00 schreef hierissieweer het volgende:
Pff weer eens ruzie met mijn moeder....
Maar goede morgen. Annalies is nu druk bezig met PGO, dus moet af en toe consulteren
Ik merk het.quote:
ja ja... rooksequote:Op maandag 11 februari 2008 10:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik merk het.
Ik ben even een enorm lekkere sigaret roken, tot straks!
dat ga ik volgens mij vanavond niet eens redden om allemaal terug te lezenquote:
Er zit meer blabla tussen dus volgens mij valt het best meequote:Op maandag 11 februari 2008 10:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat ga ik volgens mij vanavond niet eens redden om allemaal terug te lezen
Gelukkig kan ik stukken skippen zoals de lofzang van Ang3l op die meneer Paul van g punt en el
Hij was zo ontzettend lekker!quote:
ik heb alles al doorgelezen en zoveel bijzonders was het niet idd.quote:Op maandag 11 februari 2008 10:36 schreef Wexy het volgende:
[..]
Er zit meer blabla tussen dus volgens mij valt het best mee
nou ja, zal wel kijken hoe ver ik komquote:Op maandag 11 februari 2008 10:36 schreef Wexy het volgende:
[..]
Er zit meer blabla tussen dus volgens mij valt het best mee
volgens mij nietquote:Op maandag 11 februari 2008 10:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik heb alles al doorgelezen en zoveel bijzonders was het niet idd.
Het ging over Thomas en zijn gereedschap. (Trouwens die Thomas is best wel lekker, heeft ie ook een zachte g?) En wat gebazel over vriendjes
Waarom durf jij niet te kijken dan???quote:Op maandag 11 februari 2008 10:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij niet
maar ik durf nooit te kijken
ideetje om naar de fysio te gaan?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:06 schreef Coastertommm het volgende:
Godver, ik voel me echt kut. Kom de dag door met ibuprofen omdat ik een schouder/nek blessure heb oid, kan het iig niet bewegen. En wel blijven doorstuderen, anders haal je het 1e jaar niet (zeggen mn leraren.) Buh.
Kut leraren!quote:Op maandag 11 februari 2008 11:06 schreef Coastertommm het volgende:
Godver, ik voel me echt kut. Kom de dag door met ibuprofen omdat ik een schouder/nek blessure heb oid, kan het iig niet bewegen. En wel blijven doorstuderen, anders haal je het 1e jaar niet (zeggen mn leraren.) Buh.
ik sta niet in voor de gevolgenquote:Op maandag 11 februari 2008 10:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waarom durf jij niet te kijken dan???
volgens mij heb jij een verzorgende massage nodigquote:Op maandag 11 februari 2008 11:06 schreef Coastertommm het volgende:
Met de pijp in de hand, scheur ik door de brennerpas?quote:
en wie moet naderhand weer de zooi opruimen ?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Met de pijp in de hand, scheur ik door de brennerpas?
meneer tissuequote:Op maandag 11 februari 2008 11:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wie moet naderhand weer de zooi opruimen ?
neuj... dat zei ik ook niet...quote:
ach ja.. al die mannen tussen de vrouwen.. dus de vrouwen lopen ook over naar de mannen tegenwoordig...quote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 13:58 schreef MrBrightside het volgende:
Zohoo, veel bij gepost opeens.
En goedemiddag. Laatste uurtje viel uit dus ik heb nog weer een uurtje extra voordat ik moet werken.
quote:
quote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 14:31 schreef Weemz het volgende:
Zo jeumig... Ineens weer 2 topics verder!
GEFELICITEERD!!!quote:Op maandag 11 februari 2008 14:56 schreef Stroekie het volgende:
Shit vergeten we met al die nieuwelingen en drukte hier Beaverhausen te feliciteren
Is dat een hint naar "I did not have a sexual relation with that woman?"quote:Op maandag 11 februari 2008 02:32 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb geen , ik herhaal geen sex gehad met Tomasso , we gingen gewoon wat drinken.
ja hou het a.u.b. nog even zo vast in dit tempoquote:Op maandag 11 februari 2008 17:29 schreef Nuno_G het volgende:
wat een rust hier na gisteren
snel lezen danquote:Op maandag 11 februari 2008 17:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja hou het a.u.b. nog even zo vast in dit tempo
dan kan ik de eerste 200 berichtjes ook nog bijgelezen krijgen
ik gedraag me nooit. Maar ga zo uit een glas wijn drinken dus van mij heb je geen last vanavond of misschien laterquote:
quote:
welk blog ?quote:Op maandag 11 februari 2008 17:52 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Leuke meid trouwens!
@MisterO zag je reactie nog op mijn blog. Trouwens de JT look-a-like heeft B humor.
Melig he?quote:
you must have been drunkquote:
Neuh, heel erg melig!quote:
Sommige mensen kunnen ook nuchter lol hebbenquote:
Je jokt!quote:Op maandag 11 februari 2008 18:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen ook nuchter lol hebbenecht waar! I've read about them!!
Uh... ooit een reeks gezien dat stopt bij een nummerquote:Op maandag 11 februari 2008 19:23 schreef Parleur het volgende:
Bij welk nummer stopt dit topic eigenlijk?
ja de reeks wat heb je onder je ctrl+v is gestopt op nummer 8quote:Op maandag 11 februari 2008 19:26 schreef Cahir het volgende:
[..]
Uh... ooit een reeks gezien dat stopt bij een nummer?
quote:Op maandag 11 februari 2008 19:23 schreef Parleur het volgende:
Wat zit er dan onder mij ctrl+v volgens jou danquote:Op maandag 11 februari 2008 19:27 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja de reeks wat heb je onder je ctrl+v is gestopt op nummer 8
Ja hoor... heel veel... Baantjer bijvoorbeeld... stopte bij nummer 123!quote:Op maandag 11 februari 2008 19:26 schreef Cahir het volgende:
[..]
Uh... ooit een reeks gezien dat stopt bij een nummer?
Bij ontelbaar.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:23 schreef Parleur het volgende:
gokje.. een spatie..quote:Op maandag 11 februari 2008 19:28 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wat zit er dan onder mij ctrl+v volgens jou dan
quote:
erik grapt nooitquote:Op maandag 11 februari 2008 19:36 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Je maakt een grapje? Zeg me dat je een grapje maakt!
Alleen met volle maan.quote:
Maar snoezelepoesje! Je weet toch dat ik van je hou! En ik wist ook wel dat je er niet van zou houden, van die begroeting. Ik ken je namelijk. Ik weet het gewoon. net zoals ik weet dat je je afvraagt hoeveel tijd er voorbij zal gaan voordat ik het rode knopje ga noemen. Maar ik doe het niet, ok?quote:Op maandag 11 februari 2008 19:34 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Natuurlijk distantieer ik me van je onorthodoxe begroetingsmethode.
Word je dan ook zo harig met van die mooie ogen en tandjes?quote:
Nee, dat ben ik altijdquote:Op maandag 11 februari 2008 19:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wordt je dan ook zo harig met van die mooie ogen en tandjes?
Dit is een gotspe! Je zegt dan wel dat je het niet doet, maar ondertussen heb je het dus wel mooi gedaan! Heb je heel bewust er weer aan zitten denken! Heb je me gewoon weer zitten te belachen terwijl je drommels goed weet dat wat ik heb gedaan heel knap is geweest! Ontsnappen zónder het rode knopje is ongeveer dezelfde moeilijkheidscategorie als onderwatermonopolie... om maar eens wat te noemen! Respect... RES-PECT is hier dus meer op zun plaats Ang3l!quote:Op maandag 11 februari 2008 19:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar snoezelepoesje! Je weet toch dat ik van je hou! En ik wist ook wel dat je er niet van zou houden, van die begroeting. Ik ken je namelijk. Ik weet het gewoon. net zoals ik weet dat je je afvraagt hoeveel tijd er voorbij zal gaan voordat ik het rode knopje ga noemen. Maar ik doe het niet, ok?
Post eens pics van jezelfquote:Op maandag 11 februari 2008 19:28 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wat zit er dan onder mij ctrl+v volgens jou dan
Aaaah.... schattig...quote:
Heuze mensensnijtanden en kiezenquote:Op maandag 11 februari 2008 20:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Aaaah.... schattig...
Wat voor tandjes? Grote snijtangen ala wolf of van die lieve schattige hamstertandjes?
Oh... wat een domper...quote:Op maandag 11 februari 2008 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heuze mensensnijtanden en kiezen. Met een spleetje tussen mijn voortanden
.
slissend en fluitend de zachte ch uitspreken??quote:Op maandag 11 februari 2008 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heuze mensensnijtanden en kiezen. Met een spleetje tussen mijn voortanden
.
zakje vindt het gewoon fijn om t socializen, mensen van dok in het echt te leren kennen, om daar een beeld van te krijgen, niets gekd ssn toch?quote:Op maandag 11 februari 2008 02:32 schreef Zakje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |