geweldig!!quote:Op maandag 11 februari 2008 02:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
koken wil ik echt nog eens proberen, maar de rest kan me niks schelen.
is dat R?quote:
Neuh.quote:Op maandag 11 februari 2008 02:28 schreef Meneer-Goud het volgende:
is dit een slowchat voor homosexuele mensen ?
Je moet die taken ook aan anderen uitbestedenquote:Op maandag 11 februari 2008 02:29 schreef Wexy het volgende:
zonder iemand voor het hoofd te willen stoten... ik zou niet met mezelf in combinatie met klusgebrek en kookgebrek kunnen leven
Hoe was sex met Tomassoquote:Op maandag 11 februari 2008 02:30 schreef Zakje het volgende:
[..]
Je moet die taken ook aan anderen uitbesteden.
Not even close hij lijkt erg opquote:
De foto's die je had geplaatst was dus van je vriendjequote:Op maandag 11 februari 2008 02:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Not even close hij lijkt erg op
[ afbeelding ]
quote:
ik kan heel goed met mezelf leven en mijn moeder doet het ook al haar hele levenquote:Op maandag 11 februari 2008 02:29 schreef Wexy het volgende:
zonder iemand voor het hoofd te willen stoten... ik zou niet met mezelf in combinatie met klusgebrek en kookgebrek kunnen leven
ik vind die in de OP aantrekkelijkerquote:Op maandag 11 februari 2008 02:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Not even close hij lijkt erg op
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 februari 2008 02:32 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
De foto's die je had geplaatst was dus van je vriendje.
Long hair is afwul trouwens.
bill clinton?quote:Op maandag 11 februari 2008 02:32 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb geen , ik herhaal geen sex gehad met Tomasso , we gingen gewoon wat drinken.
Volgens mij wisselt dat bij iedereenquote:Op maandag 11 februari 2008 02:35 schreef Meneer-Goud het volgende:
Ik heb even een serieuze vraag: op welke leeftijd weet je cht wanneer je homo bent ?
zodra je durft te posten in het homotopic vermoed ikquote:Op maandag 11 februari 2008 02:35 schreef Meneer-Goud het volgende:
Ik heb even een serieuze vraag: op welke leeftijd weet je cht wanneer je homo bent ?
Terugkijkend had ik 't op m'n 10e al moeten wetenquote:Op maandag 11 februari 2008 02:35 schreef Meneer-Goud het volgende:
hee bedankt, de jouwe is ook serieus tof... zakjequote:Op maandag 11 februari 2008 02:35 schreef Zakje het volgende:
[..]
Volgens mij wisselt dat bij iedereen. Leuke avatar trouwens
.
nee dat is de combi van bier en wijnquote:Op maandag 11 februari 2008 02:36 schreef Wexy het volgende:
[..]
zodra je durft te posten in het homotopic vermoed ik
JA!quote:Op maandag 11 februari 2008 02:26 schreef Zakje het volgende:
Is dat..........Britney?
okequote:Op maandag 11 februari 2008 02:38 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
nee dat is de combi van bier en wijn
zo vroeg al ? want bijvoorbeeld een famililelid van mij die ''wist'' het zegmaar pas op zijn 40e ongeveerquote:Op maandag 11 februari 2008 02:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Terugkijkend had ik 't op m'n 10e al moeten weten.
hmz... nee ik ken mooiere dames vrouwen en ander vrouwsoortige wezensquote:Op maandag 11 februari 2008 02:39 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
JA!![]()
"wexy speciaal
[ afbeelding ]
en nu een seriues antwoord. Dat weet je als je het voor jezelf kan toegeven, kijk niet naar de wereld om je heen maar alleen naar jezelf. Als je gewoon valt (als in aaangetrokken bent) tot andere mannen/jongens ja dan ben je het waarschijnlijk. Maar geef jezelf tijd en vergeet niet het kan heel veel LOL zijn.quote:Op maandag 11 februari 2008 02:35 schreef Meneer-Goud het volgende:
is dat een kenmerk voor homo's ja, wijn ?quote:Op maandag 11 februari 2008 02:39 schreef Wexy het volgende:
[..]
oke
een man die wijn drinkt is ook stereotyp toch?
maar welkom hoor goudje
Verschilt per persoon bij mij op mijn 15/16e voor mee info http://www.comingout.nl/quote:Op maandag 11 februari 2008 02:35 schreef Meneer-Goud het volgende:
Nouja, da's mijn vroegste herinnering dat ik een jongen erg leuk vondquote:Op maandag 11 februari 2008 02:39 schreef Meneer-Goud het volgende:
zo vroeg al ? want bijvoorbeeld een famililelid van mij die ''wist'' het zegmaar pas op zijn 40e ongeveer
Wat zakje zegt. Dat is voor iedereen verschillend. Sommigen wisten het al op hun vijfde, bij wijze van spreken, en anderen kwamen er op hun vijfentwintigste achter.quote:Op maandag 11 februari 2008 02:35 schreef Meneer-Goud het volgende:
fotoshop!!!!quote:
dat vind ik een mooi antwoord. Maar aangetrokken, dat vind ik wel een breed begrip. In de zin van, ik zou wel eens met hem willen zoenen, ben je dan ook homo/bi ?quote:Op maandag 11 februari 2008 02:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en nu een seriues antwoord. Dat weet je als je het voor jezelf kan toegeven, kijk niet naar de wereld om je heen maar alleen naar jezelf. Als je gewoon valt (als in aaangetrokken bent) tot andere mannen/jongens ja dan ben je het waarschijnlijk. Maar geef jezelf tijd en vergeet niet het kan heel veel LOL zijn.
Ach welnee, zoenen zegt toch niets?quote:Op maandag 11 februari 2008 02:42 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
dat vind ik een mooi antwoord. Maar aangetrokken, dat vind ik wel een breed begrip. In de zin van, ik zou wel eens met hem willen zoenen, ben je dan ook homo/bi ?
oke ik zal serieus doen, nee dat is geen kenmerk.. iedere man kan homo zijn.. zelfs een rokende bouwvakkerquote:Op maandag 11 februari 2008 02:40 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
is dat een kenmerk voor homo's ja, wijn ?
En een walgelijk slechte fotosoep ookquote:Op maandag 11 februari 2008 02:41 schreef Wexy het volgende:
fotoshop!!!!
dr wangzakjes zijn gesoept.. en dr kont ook.. en dr buik ook!!
Er zijn zat homo´s die met meiden zoenen kuch dat maakt je nog geen heteroquote:Op maandag 11 februari 2008 02:42 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
dat vind ik een mooi antwoord. Maar aangetrokken, dat vind ik wel een breed begrip. In de zin van, ik zou wel eens met hem willen zoenen, ben je dan ook homo/bi ?
niet ? want ik zou het best graag eens uitproberen (nuchter ja, Dennismoorequote:Op maandag 11 februari 2008 02:43 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ach welnee, zoenen zegt toch niets?
volgens veel hetero mannen is het als zijn vriendin met een andere vrouw zoent geen vreemdgaan.. dus dan zegt zoenen blijkbaar nietsquote:Op maandag 11 februari 2008 02:43 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ach welnee, zoenen zegt toch niets?
Nou wat let je. Probeer 't en je weet 't.quote:Op maandag 11 februari 2008 02:45 schreef Meneer-Goud het volgende:
niet ? want ik zou het best graag eens uitproberen (nuchter ja, Dennismoore), maar of zoiets een betekenis heeft vraag ik mij dan wel af.
nee dan weet je het nog niet, maar zou je het niet gewoon eens proberen (dat zoenen he) en dan zien wat je leuker vindt. Zoals ik al zei het kan leuk zijn maar je moet het zelf ervarenquote:Op maandag 11 februari 2008 02:42 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen met zulke posts in dit topic............quote:Op maandag 11 februari 2008 02:45 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
niet ? want ik zou het best graag eens uitproberen (nuchter ja, Dennismoore), maar of zoiets een betekenis heeft vraag ik mij dan wel af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |