Onzin. Het is een vervelend arrogant nazi-zwijntje. Punt. Super intelligent my ass! Nog dommer dan het achtereind van een varken.... een nazi varkentje dan wel weer. Ze zouden die O_Really met z'n kutkop eens in de door hem nutteloos bevonden bankschroef van het handenarbeidlokaal moeten zetten en moeten laten doorpalen door 7 grote negers... dan piept ie wel anders. Grote verspilling van zaad is 't geweest om dat kind te maken.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 07:05 schreef Wexy het volgende:
goedemorgen hier ook... of nacht... of avond.....
ik heb echt een slaapprobleem, ben nog steeds niet moe..
quote:Op maandag 11 februari 2008 07:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onzin. Het is een vervelend arrogant nazi-zwijntje. Punt. Super intelligent my ass! Nog dommer dan het achtereind van een varken.... een nazi varkentje dan wel weer. Ze zouden die O_Really met z'n kutkop eens in de door hem nutteloos bevonden bankschroef van het handenarbeidlokaal moeten zetten en moeten laten doorpalen door 7 grote negers... dan piept ie wel anders. Grote verspilling van zaad is 't geweest om dat kind te maken.
O, heb ik al gezegd dat ik paultje niet zo mag?
Volgens mij had je dat nog niet gezegd, maar het was wel duidelijk.....quote:Op maandag 11 februari 2008 07:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onzin. Het is een vervelend arrogant nazi-zwijntje. Punt. Super intelligent my ass! Nog dommer dan het achtereind van een varken.... een nazi varkentje dan wel weer. Ze zouden die O_Really met z'n kutkop eens in de door hem nutteloos bevonden bankschroef van het handenarbeidlokaal moeten zetten en moeten laten doorpalen door 7 grote negers... dan piept ie wel anders. Grote verspilling van zaad is 't geweest om dat kind te maken.
ja ik weet het.. ik hoop dat met een verplichte dag slaaponthouding mn lijf vanavond zo moe is dat ik neerstort ofzo....quote:Op maandag 11 februari 2008 07:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zou hiervoor toch eens naar de huisarts gaan.... Dit is niet normaal hoor wexy!
Nee hoorquote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 07:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dormiplant van VSM werkt bij mij wel redelijk goedquote:Op maandag 11 februari 2008 07:05 schreef Wexy het volgende:
goedemorgen hier ook... of nacht... of avond.....
ik heb echt een slaapprobleem, ben nog steeds niet moe..
Waarom maar door 7 grote negers? 8 is effectiever!quote:Op maandag 11 februari 2008 07:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja zo lukt het wel iddquote:Op maandag 11 februari 2008 09:49 schreef Stroekie het volgende:
en wat een haast hier
ruim 200 posts in 1 nacht
Ja het was gezellig vannachtquote:Op maandag 11 februari 2008 09:49 schreef Stroekie het volgende:
en wat een haast hier
ruim 200 posts in 1 nacht
Omdat je na 8 leuters van negers compleet door 2en bent gescheurd en dat is weer niet echt bevorderlijk!quote:Op maandag 11 februari 2008 10:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom maar door 7 grote negers? 8 is effectiever!
"reikt een kop met rustgevende rooibos thee aan"quote:Op maandag 11 februari 2008 10:00 schreef hierissieweer het volgende:
Pff weer eens ruzie met mijn moeder....
Maar goede morgen. Annalies is nu druk bezig met PGO, dus moet af en toe consulteren
Ik merk het.quote:
ja ja... rooksequote:Op maandag 11 februari 2008 10:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik merk het.
Ik ben even een enorm lekkere sigaret roken, tot straks!
dat ga ik volgens mij vanavond niet eens redden om allemaal terug te lezenquote:
Er zit meer blabla tussen dus volgens mij valt het best meequote:Op maandag 11 februari 2008 10:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat ga ik volgens mij vanavond niet eens redden om allemaal terug te lezen
Gelukkig kan ik stukken skippen zoals de lofzang van Ang3l op die meneer Paul van g punt en el
Hij was zo ontzettend lekker!quote:
ik heb alles al doorgelezen en zoveel bijzonders was het niet idd.quote:Op maandag 11 februari 2008 10:36 schreef Wexy het volgende:
[..]
Er zit meer blabla tussen dus volgens mij valt het best mee
nou ja, zal wel kijken hoe ver ik komquote:Op maandag 11 februari 2008 10:36 schreef Wexy het volgende:
[..]
Er zit meer blabla tussen dus volgens mij valt het best mee
volgens mij nietquote:Op maandag 11 februari 2008 10:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik heb alles al doorgelezen en zoveel bijzonders was het niet idd.
Het ging over Thomas en zijn gereedschap. (Trouwens die Thomas is best wel lekker, heeft ie ook een zachte g?) En wat gebazel over vriendjes
Waarom durf jij niet te kijken dan???quote:Op maandag 11 februari 2008 10:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij niet
maar ik durf nooit te kijken
ideetje om naar de fysio te gaan?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:06 schreef Coastertommm het volgende:
Godver, ik voel me echt kut. Kom de dag door met ibuprofen omdat ik een schouder/nek blessure heb oid, kan het iig niet bewegen. En wel blijven doorstuderen, anders haal je het 1e jaar niet (zeggen mn leraren.) Buh.
Kut leraren!quote:Op maandag 11 februari 2008 11:06 schreef Coastertommm het volgende:
Godver, ik voel me echt kut. Kom de dag door met ibuprofen omdat ik een schouder/nek blessure heb oid, kan het iig niet bewegen. En wel blijven doorstuderen, anders haal je het 1e jaar niet (zeggen mn leraren.) Buh.
ik sta niet in voor de gevolgenquote:Op maandag 11 februari 2008 10:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waarom durf jij niet te kijken dan???
volgens mij heb jij een verzorgende massage nodigquote:Op maandag 11 februari 2008 11:06 schreef Coastertommm het volgende:
Met de pijp in de hand, scheur ik door de brennerpas?quote:
en wie moet naderhand weer de zooi opruimen ?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Met de pijp in de hand, scheur ik door de brennerpas?
meneer tissuequote:Op maandag 11 februari 2008 11:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wie moet naderhand weer de zooi opruimen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |