zelfs homo's zijn de beroersten niet.....quote:Op maandag 11 februari 2008 02:47 schreef Meneer-Goud het volgende:
Ben benieuwd hoeveel andere gasten daarover denken....
Er zitten hier trouwens echt toffe mensen, dat mogen jullie best weten
Hoe vaak heb je dat? En met hoeveel vrouwen?quote:Op maandag 11 februari 2008 02:42 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
dat vind ik een mooi antwoord. Maar aangetrokken, dat vind ik wel een breed begrip. In de zin van, ik zou wel eens met hem willen zoenen, ben je dan ook homo/bi ?
Potten heb je ook in soorten en matenquote:Op maandag 11 februari 2008 02:49 schreef Wexy het volgende:
potten ook niet...... als ik mezelf ook de hemel in mag prijzen
Ik ben dol op lipstick-lesbiennes, 3/4 van de uitgaan-posse behoort in dat hokjequote:Op maandag 11 februari 2008 02:49 schreef Wexy het volgende:
[..]
zelfs homo's zijn de beroersten niet.....
nee tuurlijk, mn oom is homo, hij en zn vriend zijn ontzettend fijne kerels.quote:Op maandag 11 februari 2008 02:49 schreef Wexy het volgende:
[..]
zelfs homo's zijn de beroersten niet.....
oh jee wordt het 1 van die nachtenquote:Op maandag 11 februari 2008 02:49 schreef DennisMoore het volgende:
*whisky maar weer bijschenk*
klopt... voor kleine en grote dekselsquote:Op maandag 11 februari 2008 02:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Potten heb je ook in soorten en maten.
Zelden, vergeleken met vrouwen 1 op de 20 gasten ofzo ?quote:Op maandag 11 februari 2008 02:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je dat? En met hoeveel vrouwen?
Heb je het raadsel van de dop opgelost?quote:Op maandag 11 februari 2008 02:49 schreef DennisMoore het volgende:
*whisky maar weer bijschenk*
we zijn net soms mensenquote:Op maandag 11 februari 2008 02:50 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
nee tuurlijk, mn oom is homo, hij en zn vriend zijn ontzettend fijne kerels.
Proost !
kan zo genieten van het feit dat ik heerlijk met mn homovriendjes kan ouwehoeren in de kroeg... dat zelfs de vaste bezoekers niet meer weten hoe alles nu zit.. en dan toch met de eigen partner... of in elk geval een gelijkslachtigequote:Op maandag 11 februari 2008 02:50 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ben dol op lipstick-lesbiennes, 3/4 van de uitgaan-posse behoort in dat hokje.
Dan denk ik toch wel dat je richting homo neigt. Zeker is het niet te zeggen, natuurlijk, ik weet niet hoe oud je bent maar in je puberteit doen je hormonen nogal raar.quote:Op maandag 11 februari 2008 02:51 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Zelden, vergeleken met vrouwen 1 op de 20 gasten ofzo ?
Ligt dat eraan dat je heel kieskeurig bent, of omdat je ervoor in een ''bepaalde bui'' moet zijnquote:Op maandag 11 februari 2008 02:51 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Heb 't middelste plasticje eruit geslooptquote:Op maandag 11 februari 2008 02:51 schreef wonderer het volgende:
Heb je het raadsel van de dop opgelost?
al eens nagedacht om gewoon eens naar een holebi kroeg te gaan?quote:Op maandag 11 februari 2008 02:51 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Mja, ik was vanavond op de bank in slaap gevallen, dus ben nu niet meer moe.quote:
net 17 jaar.... ff gespiektquote:Op maandag 11 februari 2008 02:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan denk ik toch wel dat je richting homo neigt. Zeker is het niet te zeggen, natuurlijk, ik weet niet hoe oud je bent maar in je puberteit doen je hormonen nogal raar.
1 vrouw tegenover 20 jongens mmmm of andersom maar waar maak je je druk over zou je niet gewoon moeten doen wat je voelt enzo. (het is 3 uur ben niet zo duidelijk meer)quote:Op maandag 11 februari 2008 02:51 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Gewoon doen waar je zin in hebt.quote:Op maandag 11 februari 2008 02:54 schreef Meneer-Goud het volgende:
ik ben 17 jaar, het zou iets met hormonen kunnen zijn... maar af en toe zie ik wel eens jongen die ik op dezelfde maniier 'leuk' vind als een meisje.
mag ik wel het etiket verkouden op mezelf plakken?quote:Op maandag 11 februari 2008 02:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gewoon doen waar je zin in hebt.
Etiketjes plakken is een beetje zinloos.
Verkoudheid zit tussen de oren.quote:Op maandag 11 februari 2008 02:57 schreef Wexy het volgende:
mag ik wel het etiket verkouden op mezelf plakken?
mn neus is een druiper geworden!!
volgende week moet je ook nog je nagels manicuren haar verven en niet vergeten je neushaartjes bij laten werken?quote:Op maandag 11 februari 2008 02:57 schreef Zakje het volgende:
Godzijdank! De angst sloeg me om mijn hart, ik was in de volle overtuiging dat ik morgen alleen maar '' in bad'' op de agenda had staan, maar ik keek nog even in mijn agenda , zag ik een hele volgekalkte maandag
![]()
![]()
.
Gelukkig keek ik naar vorige week.
ja duh zou raar zijn als mn neus boven mn oor zat he...quote:Op maandag 11 februari 2008 02:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Verkoudheid zit tussen de oren.
Dus nu ga je betreffende jongens aanranden?quote:Op maandag 11 februari 2008 03:00 schreef Meneer-Goud het volgende:
Ja, jullie hebbemn helemaal gelijk.... soms leidt dit forum echt tot inzichten enzo
modderbad???????????quote:
Oh ja, morgen is het weer tijd voor dat bijna sacrale ritueelquote:
als je nu eens gewoon doet wat je leuk vindt. Is het wederzijds met die jongen dan kus en vindt uit. Wat is dat toch dat je alles een naam wil geven. je bent 17 dus dat is normaal, ik sliep ook met meisjes en jongens toen ik zo oud was en later heb ik pas definitief gekozen. Ben nu 30 en weet het soms nog steeds nietquote:Op maandag 11 februari 2008 02:54 schreef Meneer-Goud het volgende:
ik ben 17 jaar, het zou iets met hormonen kunnen zijn... maar af en toe zie ik wel eens jongen die ik op dezelfde maniier 'leuk' vind als een meisje.
Mwoah... heet je vader Picasso?quote:Op maandag 11 februari 2008 03:01 schreef Wexy het volgende:
ja duh zou raar zijn als mn neus boven mn oor zat he...
fuck yeah, je ziet morgen wel op de frontpage hoe het gegaan isquote:Op maandag 11 februari 2008 03:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dus nu ga je betreffende jongens aanranden?
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 11 februari 2008 03:04 schreef Meneer-Goud het volgende:
fuck yeah, je ziet morgen wel op de frontpage hoe het gegaan is
helaas zijn we niet allemaal zo openmindedquote:Op maandag 11 februari 2008 03:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
als je nu eens gewoon doet wat je leuk vindt. Is het wederzijds met die jongen dan kus en vindt uit. Wat is dat toch dat je alles een naam wil geven. je bent 17 dus dat is normaal, ik sliep ook met meisjes en jongens toen ik zo oud was en later heb ik pas definitief gekozen. Ben nu 30 en weet het soms nog steeds niet
nee maar naaien kon hij niet... mn oren zijn niet omgezoomdquote:Op maandag 11 februari 2008 03:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mwoah... heet je vader Picasso?
De meeste willen nietquote:Op maandag 11 februari 2008 03:05 schreef Meneer-Goud het volgende:
wel een stuk makkelijker maken, als je iedereen kon kussen
Het enige wat ik aan mijn nagels doe is veilen en de riemen 'terugduwen' , mijn wenkbrauwen loop ik zelf dagelijks even na, last van lange neusharen heb ik nietquote:Op maandag 11 februari 2008 03:01 schreef Wexy het volgende:
[..]
volgende week moet je ook nog je nagels manicuren haar verven en niet vergeten je neushaartjes bij laten werken?
[..]
champagne er in?quote:
Maar dan nog, was het die ene jongen die leuk was, of jongens in het algemeen?quote:Op maandag 11 februari 2008 03:05 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
helaas zijn we niet allemaal zo openmindeddat zou de zaken wel een stuk makkelijker maken, als je iedereen kon kussen en zo erachter kon komen wat je leuk vind
dat ben je ook als dat er niet op is... is het al bijna 10 uur daar??quote:Op maandag 11 februari 2008 03:06 schreef wonderer het volgende:
Ik ben een beetje traag. Family guy is er op
Met een veil?quote:Op maandag 11 februari 2008 03:06 schreef Zakje het volgende:
Het enige wat ik aan mijn nagels doe is veilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |