omdat de huidige lek was, en een nieuw model loopt aan de zijkanten door naar de portieren, dus die strips langs de zijkanten van de voorruit vervallen..quote:Op zondag 10 februari 2008 20:46 schreef fathank het volgende:
Dude, waarom een andere ruit? Zit daar zoveel verschil in ofzo
Kijk, nu wordt het leukquote:
Dan kan het water er niet meer uit en roest ie nog harder.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:42 schreef MikeyMan het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van het dichtlassen van die rubbers?
Die rubbers waren er enkele van rondom een btje verroest, dus de gaten vielen in de bodemplaat.. vandaar dat ik ze preventief heb laten ruimen..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:42 schreef MikeyMan het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van het dichtlassen van die rubbers?
Thnx man!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Vette shit Kees! Heb zelf een ibiza gehad en die vond ik super... jammer dat hij dood en ik nu in een trage 206 diesel rij maar goed... kan het topic erg waarderen!!!
Mooie bak!!!
Vraagje: waar moet je ongeveer aan denken voor deze facelift ( bodykit spuiten velgen lampen spiegels )
quote:The pinacle of VTEC implementation is the DOHC VTEC engine. The first engine to benefit from VTEC is the legendary B16A, a 1595cc inline-4 16Valve DOHC engine with VTEC producing 160ps and first appearing in 1989 in the JDM Honda Integra XSi and RSi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:17 schreef Stefan740 het volgende:
Respact voor je perfectionisme...
maarre raceje tegen mij doen met je ibiza?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:54 schreef Turquaz52 het volgende:Kom een keer racen tegen een ouwelullebak van een nissan tegen een *stoere* Seat Ibiza als de jouwe? En film posten op YouTube?
SR20De met 115pk in een Primera (Je had de P10 toch?) is zeker trager. Een P11 met 130pk is trager dan die 1.6 in de Ibiza.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar kun je beter in zitten tijdens een crash, IPV in een AXquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:35 schreef _Drake_ het volgende:Ok wellicht niet helemaal eerlijk gezien het ding 680 kilo weegt, maar die ziet eruit als een boodschappen kar
Een G-Ladder?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:54 schreef Turquaz52 het volgende:
Waarom een G60? om de 20k km reviseren die G-Ladder liever een VR6 Compressor of 20VT'tje toch?
Ja, want die VR6-blokken zijn bullet-proof...quote:liever een VR6 Compressor
Ik denk dat een 20VT'tje dan nog de beste keus is.quote:of 20VT'tje
Correctquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:01 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Daar kun je beter in zitten tijdens een crash, IPV in een AX
Primera P11: 11.7 - 190km/hquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:35 schreef _Drake_ het volgende:
Alleen die 1.6 kan echt niet en een primera p11 is zeker sneller en behoorlijk ook bekijk de specs op autoweek maar.
Ik heb een P11..quote:Op woensdag 13 februari 2008 07:56 schreef j0rrit het volgende:
[..]
SR20De met 115pk in een Primera (Je had de P10 toch?) is zeker trager. Een P11 met 130pk is trager dan die 1.6 in de Ibiza.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:37 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Primera P11: 11.7 - 190km/h
Primera P10: 12.2 - 175km/h (T52)
Ibiza: 12.1 - 170km/h
In werkelijkheid is de 0-100km/h acceleratie gelijk, behalve topsnelheid. Praktijk leert dat de Ibiza sneller weg is. Been there, done that.
Geklets?:quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:09 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Een G-Ladder?![]()
Mocht je een G-Lader bedoelen... Om de 20.000km reviseren??
Klets!
quote:Ja, want die VR6-blokken zijn bullet-proof...![]()
Word tegenwoordig veel gebruikt in lichte auto's, zoals hier in blerick: 20VT in een Golf1 Cabrio, of in Golf 2'tjes, Polotjes etcc.. etc..quote:Ik denk dat een 20VT'tje dan nog de beste keus is.
Ik sta 100% achter je meningquote:Maar aangezien KeessieK zo veel geld in het uiterlijk heeft gestoken en zo goed als niks in de performance, denk ik niet dat hij een scheurneus zal zijn.
Een anders blok zou waarschijnlijk meer voor de heb zijn of om de auto een beetje verkoopbaarder te maken.
quote:Wil je echt een motorswap doen, dan zou ik er gewoon een 2-liter in hangen.
Niet te duur en toch een aardig stukje sneller dan die 1.6 die er nu in hangt.
Hoeveel heeft hij al op de teller Keessiek?quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:58 schreef KeessieK het volgende:
motorblok heeft voor mij geen haast, dus lul maar een eind aan met z'n allen.. dit blok draait nog prima, en als ie op is komt er wat anders.. simpel zat..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:10 schreef Turquaz52 het volgende:Ik vroeg me al af wanneer je weer dwaas kwam lullen in me topic, nou hulde..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je bent er weer snel bij..
![]()
Dankjequote:Op woensdag 13 februari 2008 18:09 schreef KeessieK het volgende:
Nou weer ff optyfen met dat gezeur over nissans, dat interesseert me allemaal nie..![]()
[..]
Ik vroeg me al af wanneer je weer dwaas kwam lullen in me topic, nou hulde..je bent er weer snel bij..
Thnx!quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:05 schreef shameete het volgende:
netjes hoor, volgens mij heb ik je (of in elk geval de auto dan) wel eens zien rijden bij zuidplein in Rotterdam.
heb zelf een Fje welke ik gestyled heb.
oh ja, en ik heb ook een ibiza, uit 2007 dan wel... een leasebak, dat dan weer wel
maar die is lang niet zo knap als die van jou
Eerst verzekeringsgeld afgewacht..quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:15 schreef NED het volgende:
Godsklere. Ik neem aan dat je die tante wel een doodschophebt gegeven of niet?!!
Ik keek hier.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:55 schreef _Drake_ het volgende:
waar haal jij je cijfers vandaan??
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=13079&cache=no
topsnelheid 205 km/h
acceleratie 0-100 km/h 9,6 s
daarom kan ik ook gewoon lachen om jou reacties..quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dankje![]()
Maar ik meende het stiekem eigelijk wel een beetje![]()
![]()
Daar zijn mede-forummers toch voor of niet?quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:15 schreef KeessieK het volgende:
[..]
daarom kan ik ook gewoon lachen om jou reacties..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
geheheh geen wonder dat ik laatst won met sprintjequote:Op woensdag 13 februari 2008 17:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Tja, genoeg koppel.. maar jammergenoeg dat ze niks meer dan 190PK kunnen persen uit een 2.9 V6.
Maar da's een station, dat telt nietquote:
en hoe komt het vocht door de rubbers die er normaal inzitten dan??quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:38 schreef Jo0Lz het volgende:
Ziet er top uit, maar is het dichtmaken van die gaten echt wel verstandig? Het lijkt me dat er ook vocht uit moet, als het er eventueel inkomt?
Ik heb geen verstand van auto's hoor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die doppen lieten geen vocht door ofzo hoor..quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:38 schreef Jo0Lz het volgende:
Whoah!
Ik had die tante echt een uitbrander gegeven..
Wat een werk heb je er weer van! Tis dat jij het leuk vind, als het mij was overkomen...
Ziet er top uit, maar is het dichtmaken van die gaten echt wel verstandig? Het lijkt me dat er ook vocht uit moet, als het er eventueel inkomt?
Ik heb geen verstand van auto's hoor...
honda?quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:15 schreef raulbouli het volgende:
[..]
geheheh geen wonder dat ik laatst won met sprintje
met maar 160pk in een 1.6
Dat had ik voor m'n rekening genomen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:22 schreef TheFrankey het volgende:
waarom shop je kenteken af? Ik heb dat nog nooit begrepen
Knap. Dat is maar 100+pk meer dan standaard. Zal wel weer door jou 'getuned' zijn. VR6jes zijn overgewaardeerd..quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
honda?ga maar es op snelweg planken met een VR6..
![]()
Onze buren hadden een BMW M5 (uit92) 450PK, tot de 100 kon ik in de CRX VTEC van een maat van me de BMW bijhouden met een auto lengte tussenin, maar pff.. eens op de 100 was hij daar achter ergens![]()
![]()
Zelfde geldt voor de VR6, als ze op hun eigen snelheid zijn, en de pedaal intrappen..![]()
![]()
Voor mij gelden alleen sprintjes, harder als 120KM/H rij ik nauwelijks...quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
honda?ga maar es op snelweg planken met een VR6..
![]()
Onze buren hadden een BMW M5 (uit92) 450PK, tot de 100 kon ik in de CRX VTEC van een maat van me de BMW bijhouden met een auto lengte tussenin, maar pff.. eens op de 100 was hij daar achter ergens![]()
![]()
Zelfde geldt voor de VR6, als ze op hun eigen snelheid zijn, en de pedaal intrappen..![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:18 schreef tevebe het volgende:
[..]
Knap. Dat is maar 100+pk meer dan standaard. Zal wel weer door jou 'getuned' zijn. VR6jes zijn overgewaardeerd..
Ah het van horen zeggen dus. Zo ken ik er wel meerquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
+ begrenzer van 250 dr af en hij tikde 280 aan.. harder is ie nooit gegaan zei ie
![]()
VR6 is meer om lekker mee te cruisen en power gebruiken waneer je het nodig hebt, niet om steeds mee te planken
het is de ex auto van mn buurmanquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:28 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ah het van horen zeggen dus. Zo ken ik er wel meer
Buurmannen kunnen ook opscheppenquote:Op donderdag 14 februari 2008 00:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
het is de ex auto van mn buurman![]()
En ja, ik geloofde het zeker, dat hij 450PK had.. onder de kap bij hem was het brandschoon en zeker weten opgekieteld.. maar dat was vroeger, 2 jaar terug
hmm ja, dat kan ookquote:Op donderdag 14 februari 2008 03:39 schreef tevebe het volgende:
[..]
Buurmannen kunnen ook opscheppen
ja dat laatste is wel het ultieme bewijs van de power.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En ja, ik geloofde het zeker, dat hij 450PK had.. onder de kap bij hem was het brandschoon
Ik moet toegeven, je achterkant gaat wel.. maar tja, ik had je in het begin ook gezegt.. vind het niet echt een mooie voorbumpert...quote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 23:13 schreef SimtekF1 het volgende:
tvp
Ik ben wel benieuwd naar de regelgeving voor het overzetten van een motor.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:37 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, je achterkant gaat wel.. maar tja, ik had je in het begin ook gezegt.. vind het niet echt een mooie voorbumpert...
En waneer komt die G60 dr nou een keer in![]()
Dan kan je die gat in j ebumpert vullen met een mooie IC![]()
So?? hij heeft geld zat voor velgjes, en bumpertrs en 2x te spuiten in korte tijd, dus wrm geen keuring?quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:58 schreef Pascal86 het volgende:
nee, maar als het vermogen met 40%(?) toeneemt moet hij gekeurd worden dacht ik.
Lees mijn post en de gene op wie ik reageer nog even een keertje.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
So?? hij heeft geld zat voor velgjes, en bumpertrs en 2x te spuiten in korte tijd, dus wrm geen keuring?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 03:26 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Lees mijn post en de gene op wie ik reageer nog even een keertje.
Jouw post slaat namelijk nergens op!
quote:Op zondag 23 maart 2008 18:49 schreef Supra_Turbo het volgende:
Als je het niet erg vind, post ik die foto's in het stratenmakers Ferrari topic
@ TS: Dik project! Ben ben benieuwd wat je er nog verder mee gaat doen!quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:07 schreef Turquaz52 het volgende:
Word tegenwoordig veel gebruikt in lichte auto's, zoals hier in blerick: 20VT in een Golf1 Cabrio, of in Golf 2'tjes, Polotjes etcc.. etc..![]()
quote:Op maandag 7 juli 2008 09:55 schreef kevin20vt het volgende:
[..]
@ TS: Dik project! Ben ben benieuwd wat je er nog verder mee gaat doen!
@ Turquaz: Dude, serieus ik woon niet eens meer in venlo..............![]()
Ohw, ehmm.. Jaa..quote:Op maandag 7 juli 2008 11:47 schreef kevin20vt het volgende:
Toen woonde ik er ook al niet meer hahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Postcount aan het opkrikken?quote:
Wass?quote:
je kan nederlandse lessen in van alles krijgen.quote:
pwntquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:17 schreef Supra_Turbo het volgende:
Hey wijsneus... ga jij eens heel snel aan het werk!
stock.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:27 schreef Supra_Turbo het volgende:
Waar blijft die kop?
Laat je 'm ook nog upgraden (poorten, kleppen etc) of laat je 'm stock?
De auto is nu wel mooi?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:49 schreef j0rrit het volgende:
Ja, er is wel het een en ander te melden volgens mij.
is heel leukquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:35 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Is toch gaaf man, lekker prutsen met een auto
Ja, dat dus. Ik vind het echt heel weinig 'getunde' auto's mooi, maar wel leuk om te zien hoe sommige mensen daar zo toegewijd mee bezig kunnen zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:35 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Is toch gaaf man, lekker prutsen met een auto
...al die autokennis, en nog kunnen tellen ook.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:54 schreef Turquaz52 het volgende:
na 161 dagen nog geen schade of motorswap of boomvouw..?
Jawoll.. aber es ist zondag.. dus vandaag pauze, morgen belangrijks aan me kop evenals dinsdag + woensdag, wil meteen een leuke fotoshootje houden met al me 3 auto'squote:Op zondag 12 juli 2009 16:01 schreef j0rrit het volgende:
[..]
...al die autokennis, en nog kunnen tellen ook.
Lukt het met de import van je Beamer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |